פורסם by & קטגוריה אביזרים ותכשיטים, אופנה, חגים, עיצוב.

אחד התיאורים המקסימים ביותר של תכשיטים יקרים נמצא בספר משלי, בפסוק שציטטתי בכותרת. ואת הסיבה למצווה (מצוות עשה!), שמקשרת תכשיטים לחגים ניתן למצוא בשולחן ערוך (אורח חיים, תקכ"ט, סעיף ב'), שם נאמר שהבעלים צריכים  לשמח את הנשים ולקנות להם בגדים ותכשיטים לפי יכולתם הכספית.

RONI KHAN

בימינו, כשהנשים עצמאיות בכל, וגם מבחינה פיננסית, הן יכולות כמובן לרכוש בעצמן תכשיטים לחגים. טעמן. חמושה בתובנה הזו, חיפשתי בין הקולקציות החדשות שיצאו לקראת חגי תשרי ברשתות השונות.

RONI KHAN

את עיני לכדה תחילה הסדרה הגאומטרית החדשה של רוני קהאן (RONI KHAN), עם עגילים, צמידים ושרשראות בצורת אליפסות, ריבועים, עיגולים והאות V, בגווני כסף וזהב מט. על רוני וטעמה האנין בתכשיטים כתבתי לא פעם, ומסתבר שהוא לא מכזיב אותה גם בימי הקורונה הטעונים האלה (ראו בצילומים). גם המחירים שלה נוחים לגמרי, ונעים בין 89 ל-289 שקלים. ואם הימים הספורים שלפני הסגר לא יספיקו לכן להגיע לדוכני הרשת בקניונים, תוכלו להשיג דרך האתר www.ronikhan.com.

RONI KHAN

גם לחברת   PANDORA יש סגנון מובחן שמי שמכירה יודעת לזהות מהשנייה הראשונה. בימים אלה משיקה החברה קולקציה לציין 20 שנה להקמתה, עם מוטיב שניתן לזהות ברוב תכשיטיה: פיתולי גוף הנחש.

פנדורה

בין היתר גם צמיד בצורת נחש, עגילי חישוק "מנוחשים", טבעת בצורת נחש, תליון דמוי נחש מתפתל, ועוד.המחיר ההתחלתי של הטבעות הוא 139 שקלים ושל העגילים – 189 שקלים. חשוב לדעת שאת הקולקציה המיוחדת הזו ניתן להשיג בחנויות פנדורה ורשת JACKIE-O רק מה-9 באוקטובר, וגם בחנויות תכשיטים מובחרות    ובאתר www.pandora-shop.co.il

ASAF & TOMER עגילים

צמד המעצבים אסף אגבבה ותומר בן יוסף, בעלי המותג  ASAF & TOMER מחזקים את השאיפה למזל טוב, בתחילת השנה העברית בכלל, ובתקופת הקורונה בפרט, עם סדרת תכשיטים עדינים המתהדרים בתליוני חמסה ועיניים, נגד עין הרע. הם עשויים כסף ומצופים בגולדפילד או בזהב 24 קראט, חלקם משובצים באבני זירקון או באבנים צבעוניות, ועולים 80-179 שקלים. ניתן להשיגם להשיג בסניפי רשת ASAF & TOMER ובאתר המותג www.ASAFandTOMER.co.il.

ASAF & TOMER

ואם התקציב מאפשר, ברשת הבורסה לתכשיטים יש קולקציה כחול לבן, כלומר מיוצרת בארץ, בסגנון הטרנדי העכשווי של חוליות זהב משובצות יהלומים בקווים עגולים וזורמים, חלקם משולבים בנוסף ליהלומים גם באבן אמטיסט ירוקה, כולם משדרים יוקרה.

הבורסה לתכשיטים

ניתן להשיג את הקולקציה של הבורסה לתכשיטים בחנויות הרשת או באתר www.thebursa.co.il.

  .

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.