פורסם by & קטגוריה אביזרים ותכשיטים, אופנה, איפור ובישום, ביגוד, חגים, כלי בית, מזון ומסעדות, עיצוב, פנאי.

"אומרים אהבה יש בעולם, מה זו אהבה", שאל ביאליק בשירו הבלתי נשכח. לשאלה הנצחית הזו אין תשובה אחת. אבל ל"יום האהבה" שמציינים בעולם ברביעי השבוע, 14 בפברואר, התשובה האחת ברורה: זו עוד הזדמנות לקדם מכירות ולהעניק מתנות…

עגילים. שלומית אופיר. 130 ש"ח. צילום ולדימיר בלקינד

אם הייתי יעד לאחת המתנות האלה, תכשיט של שלומית אופיר היה משמח אותי במיוחד. למעצבת היצירתית והכישרונית הזו יש תכשיטים בקווים מעודנים ונקיים וצבעים בהירים. בין היתר עגילי לב בסגנון אוריגמי, תליון וצמידי לב עם חלל בצורת מגן דוד במרכזם, ולב גדול ואוהב בעצמה, כשהיא תורמת 20 אחוזים מהכנסותיה לשיקום יישובי עוטף עזה. עד היום כבר הספיקה לתרום 210 אלף שקלים מהקולקציה שלה הנקראת "לב עוטף". טווח המחירים הגדול שלה מתחיל ב-88 שקלים ומגיע עד שלושת אלפים. לפרטים נוספים ניתן להתקשר אליה: 077-4006725

שלומית אופיר. 80 ש"ח. צילום דניאל ישר

תכשיטים הם פריט בלתי נפרד מנושא האהבה כידוע, החל בטבעת האירוסין ועד בכלל, וגם רשת הבורסה לתכשיטים השיקה לקראת יום האהבה רעיון יצירתי, שרשרת שניתן לשבץ בה בבחירה אישית אבן חן אדומה, או כחולה, או ירוקה, וסביבה יהלומים קטנים, במראה של לב עדין. באותו סגנון ניתן למצוא גם טבעת. כל פריט עולה 1490 שקלים. אבל אפשר למצוא ברשת גם תכשיטים החל מ-500 שקלים.

 הבורסה לתכשיטים. 1390 ש"ח

פרפואה הוא מותג לאביזרים מיוחדים, שמציע בימים אלה פריטים תיקים אדומים וורודים מג'ינס, כותנה וסאטן עליהם תלויים לבבות קטנים. וגם, בין היתר, טבעות, עגילים ושרשראות עם לבבות.

פרפואה. כ-140 ש"ח

 רעיון נוסף למתנה ב-600 שקלים, יש למותג הבישום הצרפתי Diptyque – סט נרות בריח בושם במהדורה מיוחדת ליום האהבה. מדובר בריח של פירות יער וורדים, הממלא את כל הבית כשהנרות דולקים. ניתן להשיג בארץ בחנויות יוקרה ובאתר BEYONDSKIN.

זוג נרות בושם. רשת ביונד סקין. 600 שקלים

הצעד הבא אחרי תכשיט ובשמים הם כמובן פרחים. ברשת זר פור יו הכינה סדירות ומארזים החל מ-159 שקלים, הכוללים גם יין, שוקולדים, בובת דובי ועוד. ואפשר להזמין  משלוחים לכל הארץ: 5444* / www.zer4u.co.il

זר פור יו. 327 ש"ח לערכה

מוטיב לב יכול לככב גם בפריט לבוד, כפי שמוכיח בית האופנה גולברי שהשיק בסניפיו חולצת טי לבנה מבד כותנה בשילוב לייקרה, מעוטרת בהדפס לבבות נוצצים במהדורה מוגבלת. המחיר כ-250 שקלים.

ייחודה של המתנה הזו בכך שהיא מתאימה גם ליום יום וגם לאירועים חגיגיים.

גולברי. 249 ש"ח. צילום ליאור קסון

ולמה לא לב אכיל? – למותג כלי הבישול והאפייה סולתם יש תבניות אפייה בצורת לב, בגווני אדום המאתגרות גם את נותני המתנה, שיאפו ויביאו עוגת לב, וגם את מקבלי המתנה, שיאפו בעצמם עוגת לב.

בסניפי סולתם תמצאו גם מארזים הכוללים תבנית, ערכת זילוף עם 6 צנטרים מנירוסטה, ועוד, במחירי מבצע.

סולתם. 139 ש"ח

אם אוכל, אז מותג החטיפים  POOF השיק לקראת יום האהבה בכל רשתות השיווק והמזון חטיף בצורת לב אפוי בטעם גבינה, כארבעה שקלים לשקית.

3.9 לשקית פוף בטעם גבינה

בצילומים: עגילי לב של שלומית אופיר. 130 שקלים. צילום ולדימיר בלקינד. צמיד של שלומית אופיר. 80 שקלים. צילום דניאל ישר.

חולצת טי של גולברי. 249 שקלים. צילום ליאור קסון.

זוג נרות בושם של רשת ביונד. 600 שקלים.

טבעת עם אבן חן ירוקה. הבורסה לתכשיטים. 1490 שקלים.

ערכת זר פור יו. 267 שקלים.

תיק של פרפואה. כ-140 שקלים.

תבנית לב של סולתם. 139 שקלים.

חטיפי פוף בטעם גבינה.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.