פורסם by & קטגוריה אופנה, איפור ובישום, ביגוד, הנעלה.

אופנה נוצצת משפתון ועד כף רגל

אורלי. צילום ג'ון ווייט

נצנצים, פייטים ופריטים כסופים שולטים במלתחת המסיבות, החגים והשמחות המשפחתיות בחורף 2020 כמו בכל שני העשורים הראשונים של שנות האלפיים, וסקירת חלונות הראווה בערים הגדולות מוכיחה זאת בגדול. מדובר לא רק בבגדים וודאי לא רק בתכשיטים, אלא בגווני איפור לשפתיים ולציפורניים, בארנקים ובנעליים.

צילום ג'ון ווייט

אבל לפני שבוחרים בטרנד הנוצץ חשוב לזכור שהגישה הנכונה כלפיו צריכה להיות כמו כלפי תבלינים בבישול: מעט זה מספיק. עדיף לבחור בפריט מנצנץ אחד או מקסימום שניים.

ג'ל קוטור essi

בחרתי מתוך המגוון הגדול של הטרנד אופציות לבחירה שקולה וזהירה, ונתחיל בציפורניים. לחברות אורלי ושיק יש סוגי לק ושפתונים מנצנצים בזכות אבקת שימר, שניתן להשיג במכוני יופי ברחבי הארץ. האבקה המנצנצת מוסיפה ברק כסוף גם לצבעים אחרים, כפי שרואים בציפורניים ובשפתון הירוקים שבתמונה. הלק המנצנץ עולה 40 שקלים. לק ירקרק כסוף יש גם למותג essie המשלים את הגוונים המתכתיים בבגדי האופנה. ניתן להשיג אותו ברשתות הפארם. מחירו כ-50 שקלים.

גולברי. צילום יניב אדרי

שמלת המקסי מבד לורקס של גולברי, היא הבגד הנוצץ ביותר בו נתקלתי, אבל יש ברשת הזו גם שמלת פיסות מתכת באורך מכסה ברך עם מחשוף משולש עמוק שניתן ללבוש תחתיה חולצת בסיס שחורה וכך לאזן את הנצנוץ. בגלי יש דם תיקי קלאצ' קטנים בגווני זהב, לורקס או כסף להשלמת המראה. המחיר ההתחלתי של השמלות הוא כ-200 שקלים.

DMF צילום נעמי גוטקינד-גולן

לחובבי הנצנוץ הזהוב יש ברשת DMF שפתחה באחרונה חנות דגל בששת הימים מול קניון איילון שמלת גופיה בגווני זהב.

PARFOIS

עוד דגם זהוב מדהים יש למותג האופנה והאקססוריז PARFOIS – חולצה ארוכת שרוולים עם מפתח משולש עמוק שניתן להשלים בבגד בסיס. בחנות הדגל של PARFOIS, בקניון עזריאלי תל אביב חפשו גם תיקים מטאליים, מלות בזהב, סנדלים נוצצות הודות לשיבוץ של אבני קריסטל, שלדברי המבינים יובילון את הטרנד גם בעונה הבאה. טווח מחירי הבגדים בחנות הזו נע בין כ-60 לכ-200 שקלים.

פולקה במילוס גן העיר ת"א

את הנועזות שלא חוששות למשוך מבטים הייתי מפנה לשמלה בעלת השרוולים הארוכים של המותג הצרפתי פולקה שניתן למצוא בבית האופנה מילוס בגן העיר בתל אביב. היא מנצנצת בפייטים כחולים, אדומים וירוקים ומזכירה במשהו בצורתה את הפולקלור הסלאבי. יקרה אמנם, 3800 שקלים, אבל ממש בלתי נשכחת.

ניין ווסט

אפשר כמובן להצטרף לטרנד הנוצץ גם בצורה הרבה יותר עדינה, למשל רק בנעליים. למותג ניין ווסט יש נעלי סירה בעלי עקב דק וגבוה מעור כסוף או זהוב, מידות 36-44, וגם נעלי עקב מנצנצות בתכשיטים שעליהן, או מבריקות הודות לעור לאקה, ולרובן עקב בגבהים שונים. להשלמה יש בניין ווסט תיקי יד קטנים בזהב או כסף. המחיר ההתחלתי של נעלי העקב והתיקים הוא כ-175 שקלים. זוג הנעליים המצולמות על רקע נוף של מים ושמיים עולה 210 שקלים.

קנדל וקיילי בשואו אוף. צילום מאי דגן

ברשת שואו אוף מוצגים גם מגפונים סגורים על עקב דק וגבוה בגוון מתכתי זהוב במותג קיילי וקנדל, שמחירם כ-500 שקלים.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.