פורסם by & קטגוריה איפור ובישום, קוסמטיקה.

מאז שהתגלה שכאשר מאירים את הפנים, בזרקורי מצלמות למשל, הקמטים וחלק ניכר מהפגמים האחרים על העור, מיטשטשים ולא נראים, מתמקדת תעשיית האיפור הפוסטמודרנית בהמצאת אבקות וצבעים נוצצים, "הלוכדים את האור" ויוצרים ויזואליה חלקה יותר.

מייבלין ניו יורק. להתאפר בצבעים מאירים ולהשיג אפקט של כאילו לא התאפרנו

המגמה של פנים מוארות באמצעות איפר התעצמה כאשר כולנו מצלמים ומצטלמים (סלפי) בטלפונים הניידים. וכך גם השקת סגנונות האיפור בחורף 2018 מגלה אמצעים ותכשירים שמצליחים להאיר ולטשטש, להבהיר ולהזהיב.

בועז שטיין. צילום אוראן אוראן

גורו המייקאפ בועז שטיין מכנה את הסגנון המאיר שלו "נוצות עננים", ומציע גווני איפור זהובים וכתומים. גם השפתיים צבועות בחום נוצץ ולוכד אור בגוון סירופ מייפל, "אבל חשוב לזכור כי איפור בטקסטורות בוהקות", מזהיר שטיין, "מחייב שימוש מועט ומושכל. באיפור נוצץ יותר מתמיד חובה לאמץ את הכלל של מעט זה הרבה". כלל נוסף שלו: להשתמש באיפור הפנים בצלליות, סומק ואפילו שפתון, מאותה משפחת צבעים, בדרגות שונות של כהה ובהיר, כי "המונוכרומטיות שומרת על עידון וסולידיות".

ג'ייד

חברת ג'ייד (GA-DE) קוראת לסגנון איפור החורף שלה "זוהר טבעי" (NATURALY RADIANT) עם עיניים מאופרות בגווני שלכת חומים-זהובים ושפתונים בגימור ברק פנינה. תכשיר בולט בסדרת התכשירים החורפיים של ג'ייד הוא היילייטר – צבע המכיל חלקיקי פנינים ותמצית שמן זרעי חוחובה שמורחים על הפנים במיקומים לוכדי אור כמו עצמות הלחיים ומרכז השפתיים. אפילו הלק הוא בגוון בז' מואר.

ביג שופ

רשת ביג שופ אימצה את המותג "גולדן רוז" ("ורד זהוב"), המציע סדרה בשם "בריזת יהלומים", עם תכשיריפ מבריקים, ושימר (אבקה נוצצת), להבלטת הפנים.
ברשת סקארה (SACARA) השיקו סדרה חדשה של מארזים שכל אחד מהם מכיל שלושה מוצרים הנדרשים לאיפור ברמה היומיומית: קונטור (צללות מחטבות לפנים), סומק ושימר – להארת הפנים. המחיר, כ-30 שקלים. בכל אריזה יש מברשת איפור קטנה. נוסחת החומר של התכשירים, נקייה ממרכיבים שנויים במחלוקת כמו פרבנים (חומרים משמרים סינטיים), מועשרת במינרלים כמו מיקה המוסיף נצנוץ פנינתי לעור, וגם בוויטמין נוגד חמצון ותמציות צמחים להגנה על העור. ולא שוכחים גם כאן את

סקארה. צילום רון קדמי

השימר נקרא בסקארה "אבק כוכבים" ומחירו כ-20 שקלים, מורחים במקומות הלוכדים את האור כמו גשר האף, מצח, סנטר, עצמות הלחיים ועצמות הגבות.
מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז השיק עם בוא החורף סדרת איפור בסיסמת "התעוררתי ממש כך", כלומר מתאפרים אבל זה לא נראה מאופר, טרנד המכונה No makeup makeup והמייקאפ נקרא בוז'ור נודיסטה. כאילו לא התאפרנו והפנים נראות מושלמות גם כשהן "עירומות" מכל צבע…

לוריאל פריז שימר נוזלי

הסדרה החורפית של לוריאל פריז כוללת טיפות הארה נוזליות, מייק-אפ קליל, סומק אפרסק וברונזר בגימור מאט. בנוסחת התכשירים יש שמני קוקוס, משמש, מנגו ואפרסק והם עולים כ-50 עד כ-75 שקלים.

מארז בשם "אור עירוני" (URBAN LIGHT), הוא התרומה של מייבלין ניו-יורק לאיפור בחורף 2019. עדי פרג'י, המדריכה הראשית של מייבלין, אומרת שמדובר בטרנד ששב אלינו משנות התשעים, עם גוונים שנקראו אז "אולטרא" (על שם מסיבות עם תאורה אולטרא סגולה). מדובר בגימור מנצנץ, שימרי שהאור נתפס בו עם כל תזוזה.

מייבלין ניו יורק

לצד האיפור מככבים לפי המומחים של מייבלין ניור יורק שילובי נצנצים, אבנים וקריסטלים, גם הם חוזרים משנות התשעים (הניינטיז), אל המלתחה.
אחרון להיום הוא מותג הקוסמטיקה האיטלקי PUPA שהשיק טוש-קוסילר להארת העור והסתרת פגמים.

פופה. טוש קונסילר

הקונסילר מבהיר את האזורים המוצלים של הפנים, ממזער את סימני העייפות ומעניק לגוון העור מראה רענן יותר. הוא מכיל קומפלקס צמחי המסייע להבהיר עיגולים כהים סביב העיניים. מחירו המומלץ: 65 שקלים.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.