פורסם by & קטגוריה אופנה, ביגוד, ביגוד ילדים, ילדים.

Cutie Pie . אביזרי שיער לתינוקות

Cutie Pie . אביזרי שיער לתינוקות ופעוטות

תינוקות ופעוטות מאלצים אותנו כידוע לבצע תחלופה מהירה של בגדים ונעליים. מה שנקנה עבורם בתחילת האביב, ועוד התאים בליל הסדר, מתברר לקראת יום העצמאות או מקסימום שבועות – כקטן מדי. הבוהן חורגת מהסנדל, הלחצניות של האוברול נפתחות, מפתח החולצה כמעט חונק בצוואר כשמנסים בכוח למשוך אותו מעל הראש. שרק יגדלו ויהיו בריאים, אבל אם אין חברים או קרובים שיעבירו אלינו בגדים שנעשו קטנים על הילדים שלהם, נצא שוב לחנויות להצטייד במלתחה חדשה.

אתר גולף קידס

אתר גולף קידס

נתחיל בגולף&קידס ובקולקציה הייחודית פיור (pure). השם המחייב (פיור = טהור), מרמז על בגדים עשויים ברובם מחומרים טבעיים ובגוונים של לבן ושמנת. למשל מכנסי פשתן עם חגורה וחולצה מכופתרת לבנים, וחצאית כותנה עם סיומת של תחרה ועליה חולצת כותנה עם פסי לורקס דקיקים לבנות.

להורים נועזים יותר עצבה הרשת קולקציה בשם פלאש עם הדפסים בשחור, לבן וכתום ניאון או שמלות גינס בשילוב שיפון או רשת. השמלות של התינוקות עולות כ-50 עד כ-100 שקלים. מכנסי התינוקות, בנים ובנות, עולים כ-30 עד כ-120 שקלים. אפשר ורצוי להזמין גם באתר www.golfkids.co.il שבו ניתן למצוא בלעדית מותגים מובילים מאנגליה מגיל אפס ועד שלוש לתינוקות, ומגיל 3 ועד 13, לילדים. טווח המחירים: 24-78 שקלים.

גולף קידס

גולף קידס

ארבעה טרנדים מרכזיים בגולף קידס הם גלאם לבנות ופרש לבנים עם שמלות חג "מסתובבות", חצאיות רשת, הדפסי כוכבים וגרפיקה גאומטרית.

פלאמס (PLAMS) לבנות ואורבן סי (URBAN SEA) לבנים בצבעי גלידה עדינים או הדפסי ג'ירפות על שמלת שיפון והדפסים מעולם המים על חולצות.

היפי טיפיhippi tippi) ), בסגנון הבוהו עם שמלות ארוכות מסתובבות, גזרותA רפויות והרבה לבן. והדפסים בהשראת אולימפיאדת ברזיל במלתחת הבנים.

ולבסוף קקטוס (CACTUS) לבנות וסהרה (SAHARA) לבנים בצבעי ניאון או הדפס של אננסים זוהרים על שמלה לבנה, וקקטוס מחייך על גופיה. לתינוקות יש מכנסי חיתול מודפסים ושמלות חג לבנות. כ-50 עד כ-100 שקלים.

גולף קידס. צילום דנה קרן

גולף קידס. צילום דנה קרן

במותג Kiwi Kids הנמכר ברשת בשם זה בפריסה ארצית, קולקציית התינוקות היא מגיל אפס ועד שלוש, וקולקציית פעוטים מגיל ארבע, ניתן לזהות שלושה מוטיבים עיקריים: א. צבעי פסטל. ב. עולם הטבע עם פרחים ופרפרים, הדפסים טרופיים ואפריקנים. ג. הים והמלחים.

Kiwi Kids צילום רייצ'ל קלמן

Kiwi Kids צילום רייצ'ל קלמן

בטרנד הראשון יש חולצות בנים מכופתרות מכותנה אוורירית, שמלות וחצאיות מתחרה ושכבות של טול, טוניקות וחולצות בהדפסי פרחים. הטרנד השני כולל את הכחול של הג'ינס לסוגיו, ופסים בכחול, אדום ולבן. ובטרנד השלישי הדפסי ג'ונגל ובעלי חיים משולבים בצבעי אש. השמלות החל מכ-40 שקלים. הג'ינסים החל מכ-60 שקלים.

Kiwi Kids. צילום רייצ'ל קלמן

Kiwi Kids. צילום רייצ'ל קלמן

קולקציית התינוקות של רשת שילב מכונה "טוטאל קונספט", והכוונה שניתן לרכוש באותו סולם צבעים ומוטיבים עיצוביים בגדים, סדינים לעריסה, שמיכות, מגבות, חיתולי טטרה, משטח החתלה ועוד. החולצות ובגדי הגוף עשויים כותנה. בשם המגמה האנטי מגדרית הבגדים הם בגווני שחור, אפור ולבן וההדפסים: שרבוטים, פרצופים, זברות וחתולים. הגזרות בדרך כלל רחבות וחופשיות, ולבני שנתיים עד חמש יש אפילו גלביה שחורה עם רקמה לבנה. רוב המידות לגיל אפס עד שנתיים.

שילב. קולקציה נוסטלגית

שילב. קולקציה נוסטלגית

הורים שלא מתחברים לחדשנות שכזו ימצאו בשילב גם בגדי תינוקות בצבעוניות רכה של פודרה ומבחר שלם של בגדים בלבן חלק עם פטנט ה"צ'יק טק": לחצניות שמסודרות "זכר ונקבה" לסירוגין ועוזרות להורה לא לטעות ברכיסת בגד הגוף.

שילב. צילום ג'ני לוי

שילב. צילום ג'ני לוי

בשילב המציאו לפני כמה שנים את מותג הג'ינסי – בגדי תינוקות בצבע ג'ינס מגיל אפס ועד 5, ומאלה יש שם מלתחה שלמה כולל סרפן ושמלת בנדנה עתירת בד ו"מסתובבת". אחרונה חביבה, קולקציית "חיות וחיוכים" עם טוויסט נוסף – תלת ממד. הדפס בולט, שניתן למשש, של בעלי חיים – על חולצות, כובעים ואוברולים.

קרטרס

קרטר'ס

המותג Carter's לתינוקות מגיל לידה ועד שבע (מידה 8), הכין לבנות הקטנות שמלות כותנה פרחוניות בשתי שכבות בהשראת שנות ה-50 (חשבו על סדרת הטלוויזיה "מד מן"), ושמלות "גלביה" מבד דנים (ג'ינס) רך בשילוב רקמה אתנית. החל מכ-60 שקלים. ניתן להשיג ברשתות קרטרס, אושקוש ו-H&O.

 פוקס קידס. צילומים יריב פיין וגיא כושי

פוקס קידס. צילום יריב פיין וגיא כושי

הקולקציה החדשה של FOX KIDS לקיץ 2016 מחולקת ל-4 קבוצות ומיועדת לילדים מגיל 4 ומעלה. לגן ולבית הספר – הדפסים טרופיים, גלביות ג'ינס רקומות, וצבעים מובילים של כחול, ירוק, אדום לבנה, מלאנג' ואבן. לשעות אחר הצהריים בעיר, הדפסים גרפיים של מילים ואותיות. לחופשה, שמלות גלביה רקומות, אוברולים עם תחרה, מכנסי דגמ"ח וחולצות טי עם כיסים. השמלות כ-40 עד כ-140 שקלים. מכנסי ברמודה כ-30 עד כ-90 שקלים.

 פוקס קידס. צילום: יריב פיין וגיא כושי

פוקס קידס. צילום: יריב פיין וגיא כושי

רשת ה"הילדים של קסטרו" יצאה לקראת הקיץ עם 4 קבוצות עיקריות: ROCK – שכולו שחור ולבן בפסים, כוכבים ומנומרים. COOL – מג׳ינס דקיק, בשמלות, חולצות, טוניקות, מכנסיים קצרים ואוברולים, עם הדפסי בנדנה. נסיך ונסיכה –בגווני שמנת, ורוד וכסף, בדי רשת רקומים, טול, שיפון ותחרה, וגם חולצות אריג עם משבצות ופסים בתכלת ולבן.

הילדים של קסטור. צילום: נ. גולן

הילדים של קסטור. צילום: נ. גולן

Color- הקבוצה השלישית, מציעה בגדים בירוק, טורקיז, צהוב, פוקסיה ואדום אלמוגים. והמראה הפרחוני המזכיר את ילדת ה"הולי הובי" עם טוויסט עכשווי של צבעי ניאון. מכנסי תינוקות בכ-60 עד כ-80 שקלים. השמלות בכ-40 עד כ-170 שקלים. ניתן למצוא ברשת גם סנדלים בכ-90 עד כ-100 שקלים וכפכפי אצבע בכ-40 שקלים.

קדס קידס

קדס קידס

הקבוצה הספורטיבית של Keds Kids מתמקדת בג'ינס עם הדפסים של דגים, צדפים, אלמוגים, עוגנים ואפילו בנות-ים. קבוצת האנטיק בהשראת תרבויות עתיקות מציעה לפעוטות גזרות רפויות של גלביות ושרוואלים, רקמות, פרנזים ופונפונים. קבוצה נוספת מתאפיינת בגווני פסטל בהירים כמו שמנת, פודרה, כחול מים וירוק מנטה. הבדים: פשתן, תחרה ושיפון.

קדס קידס. משחקי שחור ולבן

קדס קידס. משחקי שחור ולבן

וישנה בקדס קידס כמובן המילה האחרונה באופנת הקיץ: משחקי שחור-לבן במשבצות, פסים, זיגזגים, נקודות ופרחים. שמלות התינוקות עולות כ-60 עד כ-150 שקלים. ממידה 4 ומעלה מחירן מכ-100 שקלים ועד כ-250 שקלים.

 מישמיש

מישמיש

מותג האופנה "מישמיש" מציע לילדים, תינוקות ופעוטות את עולם הספארי בהדפסים של חיות, פרחים ודקלים. וגם טקסטים וציטוטים של שירים אהובים. בולטים במישמיש גימורים פרומים, בדים צרובים, גופיות רחבות לבנים ולבנות, צבעי גלידה חזקים ובדים טבעיים ונושמים, במיוחדכותנה דקיקה.

AMERICAN EAGLE OUTFITTERS KIDS הוא מותג אמריקני במידות 4-16 שהקולקציה שלו לילדים נראית כמו מזעור של קולקציית המבוגרים. למשל טרנד הבוהו שיק ומראה הצוענייה לבנות, ולוק הגולשים לבנים.

AMERICAN EAGLE OUTFITTERS KIDS

AMERICAN EAGLE OUTFITTERS KIDS

הצבע הדומיננטי של העונה הוא כחול לגווניו. כולל ג'ינסים שמרגישים כמו טייץ וג'ינס בגזרת BOYFRIEND, רחבה וישרה לאורך כל הרגל. טרנד מוביל נוסף הוא ג'ינס בהדפסי פייזלי, כוכבים, דקלים או פרחים. בולטות במיוחד הגופיות במספר רב של גזרות וצבעים כאשר הפסים הם אלמנט מוביל. וכמו מרבית מותגי הפעוטות, יש גם כאן גלביות רקומות ושמלות חג לבנות עם תחרה, קרושה או רקמה, באורכים שונים. השמלות – החל מכ-60 שקלים. ג'ינסים – החל מכ-140 שקלים.

אושקוש. צילום טל טרי

אושקוש. צילום טל טרי

מותג הפעוטות אושקוש (OSHKOSH) נולד לפני 120 שנה בעיירה אושקוש שבווינסקונסין ארצות הברית ומיועד לתינוקות וילדים מגיל שלושה חודשים ועד מידה 12 (גיל 10). קולקציית הקיץ הנוכחי כוללת בין היתר שמלות בסגנון "פרו פרו" בשילוב סאטן, חליפות כותנה עם חיתוכי לייזר, שמלות לבנות בתוספת תחתית ובהדפס פרחים חצי שקוף, שמלות באטיק ואפילו חצאיות טול. חמוד במיוחד בגד גוף מבד דנים בהדפס דמוי בנדנה. לבנים מציע אושקוש חולצות פולו בפסים וחולצות אריג מכופתרות במשבצות. מחיר השמלות מתחיל בכ-80 שקלים. מחיר המכנסיים מתחיל בכ-60 שקלים. ניתן להשיג ברשתות קרטרס אושקוש וH&O.

דה צ'ילדרנס פלייס

דה צ'ילדרנס פלייס

ברשת האופנה האמריקאיתTHE CHILDREN'S PLACE הבגדים מתחילים במידה 0 ומטפסים עד 14. לפעוטות יש שם לא רק שמלות, חצאיות, מכנסיים וחולצות מכופתרות אלא גם נעליים, תכשיטים ואביזרי שיער באותו סולם צבעים ובאותו עיצוב, להשגת "טוטאל לוק". רוב בגדי הפעוטות הם בלבן, ורוד וסגול, לצד הדפסי פרחים, ולבנים הפעוטים יש חולצות מכופתרות בדפוסי משבצות, פסים או חלק אלגנטי. להשלמת המראה יש מכנסי צ'ינו קלאסיים באפור, כחול וחאקי החל ממידה 4 וגם כפכפים, כובעים, גרביים ומשקפי שמש.

גאפ. קולקציה שלמה של ג'ינס לתינוקות

גאפ. קולקציה שלמה של ג'ינס לתינוקות

דגמי תינוקות שובי לב במיוחד ברשת Gap כוללים לצד שמלות רומנטיות עם נגיעות של תחרה, ובגדי גוף מכותנה בהדפס פרחוני גם אוברולים מג'ינס (דנים) רך. סגנון הדנים דומיננטי מאוד במלתחת הקטנטנים וכולל שמלות בגזרות שונות, חלקן םע רקמות א תוספות תחרה. מוטיבים של פרחים, פסים ומשובצים גם הם חלק מהקולקציה. הג'ינסים עולים כ-120 עד כ-150 שקלים והשמלות כ-80 עד כ-180 שקלים.

Tutu Du Monde

Tutu Du Monde

פעוטות הרוצות להיראות כמו פרימה בלרינות יאהבו מאוד את בגדי המותג האוסטרלי Tutu Du Monde. מדובר בשמלות המזכירות בלט (חצאיות טוטו), מבדים רכים עם אבנים, פייטים, סרטי משי, חרוזי קריסטל ואפילו נוצות. המראה אוורירי והצבעוניות פסטלית מעושנת. 235-875 שקלים. להשיג בלעדית באתר www.CutiePie.co.il

Cutie Pie

Cutie Pie

עוד מותג לא כל כך מוכר הוא פלמינגו המיובא מברזיל, וכולל שמלות קיץ "מסתובבות" מבדי כותנה רכים, בוורוד פודרה, אפור מלאנז', כסף, נגיעות זהב ושחור חלקן עם הדפסים אתניים ייחודיים. ניתן להשיג רק ברחוב בזל 38 בת"א.

פלמינגו צילום גלעד בר שלו

פלמינגו צילום גלעד בר שלו

ואם עיצובים בלעדיים, שננו את השם Cutie Pie שהמציאה המעצבת ענת בר לב. היא מעצבת לילדות מגיל אפס אביזרי שיער מתוקים: גומיות עדינות, פפיונים, כוכבים, זרי נייר ומשי ועוד. בין החומרים שלה: לבד, אבני קריסטל ובדי תחרה בר לב מדגישה שלכל הסיכות יש תו תקן אמריקאי מחמיר (USA-CPSIA). ניתן להשיג רק באתר www.CutiePie.co.il. החל מ-28 שקלים.

סלקשן. צילום ליקו דיזיין

סלקשן. צילום ליקו דיזיין

את הסיור במותגי הפעוטות אסיים בשניים מתחום הלואו קוסט. כלומר, מחירים נמוכים במיוד. ברשת סלקשיין ניתן למצוא חליפות גן, פיג'מות, שמלות חגיגיות ואביזרים החל מכ-30 שקלים. זוג בגדי גוף ממותגים למשל, עולה שם כ-20 שקלים. בקיץ הנוכחי ניתן למצוא בסלקשן גם בגדים ואביזרים מבית דיסני עם אנה ואלזה, המיניונים, מיקי מאוס, ספיידרמן, וגו' במחירים זולים להפתיע ובאיכות טוב. המידות: 8-18.

טאם טאם

טאם טאם

גם "טאם טאם" הוא מותג של בגדים לתינוקות, ילדים ובני נוער הכולל בגדי יום יום, אוברולים מבד דנים, שמלות חג בהדפס כוכבים וחולצות טוניקה החל במידה 2 ובמחירים הנעים בין 20 ל-120 שקלים. ניתן להשיג בחנויות בגדים ברחבי הארץ.

 

 

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.