פורסם by & קטגוריה אביזרים ותכשיטים, אופנה.

כשאומרים רומניה איזו אסוציאציה עולה ראשונה בראש: ממליגה? צ'אושסקו? – חשבו שוב: אופנה! נשמע הזוי? סימן שלא נתקלתם עדיין במותג "קריסטלן בי", שאמו הורתו היא בוקרשט, בירת רומניה.

צבע הכסף. קריסטלין בי

צבע הכסף. קריסטלין בי

 

המותג קריסטלין בי, קיים כבר 22 שנה ועשור שלם נפוץ על פני אירופה (צרפת, בולגריה, הונגריה, אוסטריה), תחילה תחת השם ״מוסט״ (musette), ולאחר מכן בשמו החדש, קריסטילין על שם הבעלים קריסטינה, והגיע הזמן שנכיר אותו גם בישראל.

קריסטלין בי. שיק אופנתי מעודכן

קריסטלין בי. שיק אופנתי מעודכן

 

חנות ראשונה של "קריסטלן בי" נפתחה לפני כארבע שנים בקניון הסיטי באשדוד, ושנה וחצי לאחר מכן נפתחה חנות הדגל בקניון הזהב בראשון לציון. אישי, נתקלתי בנעליים ובארנקים של המותג רק בפרוץ החורף הנוכחי, וההפתעה מאיכות החומרים, הטרנדיות המודעת לסגנונות המקובלים היום במערב, והמשהו הנוסף, שהופך את הפריטים האלה לקצת שונים, ולכן בלתי נשכחים, הייתה מלאה.

הכי גבוה שרק אפשר. קריסטלין בי בקניון אשדוד וקניון הזהב ראשל"צ

הכי גבוה שרק אפשר. קריסטלין בי בקניון אשדוד וקניון הזהב ראשל"צ

 

לא במקרה זכתה כנראה בוקרשט, במחצית הראשונה של המאה הקודמת לכינוי "פריז של מזרח אירופה", ולא רק אז זכו בנות רומניה, אני יודעת זאת מסיפורים של קרובות משפחה, למוניטין של שיק וקוקטיות. הקטלוג שחולק בהשקת הקולקציה החורפית החדשה, עם צילומי דוגמניות בנעליים אולטרא נשיות, מגפיים עם עקב גבוה, נעליים שטוחות בטקסטורות מעניינות, וכמובן התיקים, מוכיח שהבעלים הנוכחיים של המותג, רוברטו וקריסטינה בטלן, עושים את המקסימום כדי לשחזר את תפארת העבר של תעשיית האופנה בארצם.

הצבעים המתכתיים, הזהובים והכסופים הם חלק בלתי נפרד מאופנת החורף

הצבעים המתכתיים, הזהובים והכסופים הם חלק בלתי נפרד מאופנת החורף

 

פרטים נוספים אפשר לקבל בכתובת . Www.facebook.com/cristhelen, אבל את ההתרשמות הבלתי אמצעית האמתית, מספקות התמונות המצורפות.

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.