פורסם by & קטגוריה אופנה, בית, הורים, הנעלה, ילדים, כלי בית, עיצוב.

מכירים את הפליאה "איך לא חשבו על זה קודם" כשנתקלים באיזה פטנט או המצאה חדשה? – זה קרה לי באחרונה חמש פעמים, ארבע מתוכם קשורים למדף הנעליים בארון, ואחד – למטבח. וכמובן שבו אתחיל.

סולתם. צילום אסף אמברם

קבלו רעיון למסיבת סוף השנה או יום ההולדת של הילדים, עם עוגה מפתיעה בצורת מגן דוד, שאפשר להנפיק בבית, אפילו אם אנחנו לא קונדיטורים מדופלמים. את המאפה הפטריוטי הזה, ואנחנו זקוקים בהחלט להרמת מורל, מאפשרת לנו לממש חברת סולתם עם תבניתחדשה בצורת מגן דוד. ראו בצילום המצורף. כל מילה מיותרת. אגיד רק שהתבנית עולה 150 שקלים בסניפי הרשת ובאתר האון ליין של המותג סולתם. ואפשר לנקות גם במדיח כלים.

גלי. צילום טל טרי

נעבור לנעליים. יש ילדים המתקשים עם קשירת שרוכים, אחרים אפילו עם סגירת סקוצ' (צמדנים). אבל כולם אוהבים להקליק, כמעט בכל גיל. אז הנה השיחוק של רשת גלי: סנדלים ונעלי ספורט שסוגרים בהקלקה. מושכים כפתור ושומעים קליק, מסובבים ולוחצים ועוד קליק. וזה סגור. המידות 28-39. המחירים:כ-200 וכ-190 שקלים.

סקצ'רס. נועלים בלי ידיים

עוד רעיון למי שלא מת על שרוכים, ולא חשוב הגיל, וגם קשה לו בכלל להתכופף (כרס, או להבדיל הריון): נעליים שפשוט מחליקים לתוכן, של המותג סקצ'רס. אלה לא כפכפים פתוחים ולא נעלי בית, אלא פטנט המכונה "סליף אין" שמאפשר להכניס את כף הרגל לתוך הנעל בלי להשתמש בידיים. כך גם אפשר להסיר את הנעליים, בלי ידיים. רוב הדגמים מיועדים לילדים, נשים וגברים ועשויים מחומרים טבעוניים. בחנויות סקצ'רס ובאתר הן עולות 200, כ-300 וכ-500 שקלים תלוי במידה ובעיצוב.

סקופ. צילום עמירם בן ישי

 ואסיים בג'ינס. לא בבגדים, בנעליים. טרנד בולט בקיץ הנוכחי. רצועות סנדלים וכפכפים מבד ג'ינס. לפעמים גם ג'נס קרוע בכוונה, כמו באופנת המכנסיים. בזכות הג'ינס גם צעירים אימצו את החידוש. כמו שרואים ברשתות החברתיות. ברשת סקופ זה עולה החל מכ-150 שקלים במידות 30-41.

גלי. צילום גל ביטון

ברשת גלי, יש אפילו סנדלי ג'ינס בכל הסגנונות, אפילו על עקבים, ובכל גווני הדנים, כהים ובהירים, והמחירים נעים בין כ-190 לכ-220 שקלים.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.