פורסם by & קטגוריה אביזרים ותכשיטים, אופנה, ביגוד, ביגוד ילדים, בית, הנעלה, ילדים, כלי בית, עיצוב.

 רשת הרמוניה לבית. צילום אסף לוי

רשת הרמוניה לבית. צילום אסף לוי

 

השדות ערומים מפריחה, ובחנויות עולה זר פרחים את משקלו בזהב, אבל המתגעגעים לעלי כותרת צבעוניים, יכולים להפוך את הבית ואת המלתחה לשדה פורח. הטרנד הפרחוני גולש מבגדים ועד אריחים, מכריות ועד ארנקים,

 שכטר בוטיק. צילום עדי גלעד

שכטר בוטיק. צילום עדי גלעד

 

המבחר עשיר למדי. חברת אלוני למשל, ייבאה ומשווקת אריחי דקור דקים מסדרת רומנטיק ((ROMANTIQUE לחדר הרחצה, המאופיינים במרקם מחוספס דמוי עץ ובמראה פרחוני, וניתן להדביק אותם על גבי האריחים הקיימים ולחסוך בזמן ובעלויות. ברשת הרמוניה לבית יש כורסאות בהדפס צבעוני, שעוני קיר בעיטור פרחוני, סטים של צלחות בדוגמאות פרחוניות, מתלה לקיר בהדפס של פרחים, כלי הגשה עם עיטורי פרחים ואפילו קומקום פרחוני עם ידית עץ, רעיון למתנה למארחים בחגים.

פרחים על אריחים של חברת אלוני

פרחים על אריחים של חברת אלוני

 

ברשת הום סנטר יש כלי הגשה מקרמיקה בהדפסי פרחים, מפות פרחוניות מבד מצופה בניילון של חברת עולם הבית, שניתן לכבס במכונה עד 30 מעלות וכריות נוי פרחוניות.

מצעי ורדים. הום סנטר

מצעי ורדים. הום סנטר

כמעט כל יצרנית מצעים לא מוותרת על כמה דגמים פרחוניים. כך כיתן, במבחר הדפסים, מידות (יחיד, זוגי), וחומרים (כותנה סרוקה, כותנה פלוס פוליאסטר), כך ורדינון עם קולקציה מגוונת של מצעים מודפסי פרחים בסגנונות קלאסיים, פולקלוריסטיים או בצבעי מים. וכך הום סנטר שבין היתר ראיתי בה מערכת מצעים מסאטן אל קמט, עם הדפס של וורדים ענקיות. ורדי ענק מפארים גם כרית נוי מקסימה של שכטר בוטיק.

פרחים על מצעים. כיתן

פרחים על מצעים. כיתן

 

נעליים פרחוניות קשה יותר למצוא אבל ברשת גלי ניתן היה למצוא הקיץ סניקרס בהדפס פרחי הוואי לנערות ונשים צעירות. רשת קרייזי ליין כללה בהיצע העשיר שלה, גם תיקי מעטפת פרחוניים, וברשת טוונטיפורסבן,

 נעלי גלי צילום מנחם עוז

נעלי גלי צילום מנחם עוז

 

תיק בסגנון גברת עם קלאץ' מכוסה כולה בפרחים. וגם ברשת חנויות מקימי, שהשיקה בקיץ הנוכחי ליין חדש לנערות: Mekimi Teen, ראיתי ארנק פרחוני עם רצועה.

 מקימי

מקימי

 

מבגדי בנות אף פעם לא נעדרו פרחים, למשל שמלות הילדות ברשת הוניגמן קידס. אחת מאלה נראית בצילום המצורף.

 

 הוניגמן קידס. צילום אודי דגן

הוניגמן קידס. צילום אודי דגן

המותג האופנה האמריקאי לילדים THE CHILDREN'S PLACE שבה את לבי במיוחד בגד גוף לתינוקות עם פרח חמנייה ענקי במרכזו.

 

 דה צ'ילדרס פלייס

דה צ'ילדרס פלייס

כשעוברים לבגדי המבוגרים, קצת יותר קשה למצוא פרחים, אבל השפעת שנות השבעים ("ילדי הפרחים"), המורגשת מאוד באופנה, מקלה על החיפוש. למשל מעצבת האופנה לארה רוסנובסקי שהשיקה הקיץ במסגרת קולקציית "נוסטלגיה" שמלת מקסי פרחונית בסגנון היפי, עם שרוולים באורך מרפק. את דוגמת הפרחים על הבד היא מציירת בעצמה.

 לארה. צילום רון קדמי

לארה רוסנובסקי. צילום רון קדמי

פרחים יש על חצאיות של רשת "לורד קיטש", או כמעט כל בגד של רעומה המתייחדת בסגנון אישי ובמידות המטפסות עד 52. כך בקיץ וכך בקולקציית הסתיו החדשה שלה, הכוללת חולצה ששתול בתוכה קטע פרחוני בצבעי פסטל רכים.

 לורד קיטש. צילום שי יחזקאל

לורד קיטש. צילום שי יחזקאל

 

טיפול מעודן במיוחד במוטיב הפרחים הציגה מעצבת אופנת העילית, אליאן סטולרו ,

 אליאן סטולרו. צילום תמר קרוון

אליאן סטולרו. צילום תמר קרוון

על חולצה לבנה של סטולרו פזורים זרי פרחים אחדים. שימו לב אגב לאורך של חלק מהחצאיות והשמלות. המקסי והמידי גם הם זוכים כידוע לקמבק בולט.

 

 רעומה. קולקציית סתיו 2015. צילום עומר ואסקף מסינגר

רעומה. קולקציית סתיו 2015. צילום עומר ואסקף מסינגר

 

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.