פורסם by & קטגוריה איפור ובישום, קוסמטיקה.

העובדה שמחצית הפנים מכוסה במסכה גורמת לרבות לחשוב שאפשר לוותר על איפור פנים חגיגי או להתמקד בעיניים בלבד, אבל יצרניות האיפור לא מוותרות לעצמן וגם לא לנו, והן משקיעות בסגנונות חדשים לראש השנה תשפ"א.

איל מקיאג'. צילום אלכס ליפקין

מאפרת העל של חברת איל מקיאג' (IL MAKIAG), טלי פאואר, אפילו מציעה מראה המדגיש שפתיים בשפתון מט אדום בשם אינפיניטי (בחוג המשפחה הגרעינית ובסעודות החג הרי לא מתכסים במסכה) והעיניים נקיות כמעט לחלוטין עם נגיעה קלה של מסקרה. לרוצות בכל זאת להדגיש את העיניים, מציעה פאואר לצבוע את העפעפיים בכמה גוונים של אותו צבע, למשל תכלת וכחול כהה, ירקרק וירוק חזק. איך זה נראה תתרשמו בחנויות IL MAGAIGE  ובאתר.

Essence

Essence – מותג איפור פופולרי באירופה, שניתן להשיג בארץ במחירים ממש נגישים (13-19 שקלים), מציע גווני עור (ניוד) ופנינה עדינים בקרם פריימר ופודרה. גם צלליות העיניים הם באותם גוונים. רוב הצבעים אינם מבריקים ומעניקים לעור גימור מט, כולל השפתונים.  ניתן להשיג ברשת סופר פארם בכל רחבי הארץ

ג'ייד

בחברת ג'ייד סבורים שמייק אפ הוא הבסיס של כל איפור, ומוצר חובה בכל תיק. והמייק אפ החדש שלה, המכונה LONGEVITY FULL COVERAGE 24 HOUR מובטח להחזיק מעמד  יממה שלמה ולא להכתים את המסכות והבגדים. הוא נטול ברק וכולל מרכיבים מזינים. מחירו המומלץ כ-90 שקלים וניתן להשיגו ברשתות הפארם ובאתר www.gade.co.il.

לואיטל ישראל

אחד החידושים החשובים של חברת לוריאל ישראל המיישם את הטכנולוגיה החדשנית Modiface – נקרא:  VIRTUAL TRY ON – והוא מיושם בנקודות המכירה ללא מגע ידי המוכרות-המארות וולא שימוש בטסטרים. באמצעות סריקת קוד בטלפון החכם אפשר לראות איך ייראו פנינו אם נצבע אותם בתכשירי לוריאל פריז, מייבלין ניו יורק ולנקום. במילים אחרות, התנסות וירטואלית. מגיעים לעמדת המוצר בנקודת המכירה, בוחרים בתכשיר שרוצים לנסות, סורקים את הקוד המצוי מתחת למדף שעליו נמצא המוצר, ואז נפתח עמוד אינטרנט שבו אנחנו רואים את עצמנו עם מניפת הצבעים והגוונים שהמוצר מציע. מקסים כבר אמרתי. השירות חינם וזמין בכל הטלפונים החכמים של אנדרואיד ואייפון.

מייבלין ניו-יורק

וגם למייבלין ניו-יורק, יש חידוש: קולקציית איפור בעיצוב קומיקס במהדורה מוגבלת בשם MARVEL MAYBELLINE NY – שפתון, מסקרה וקונסילר עם ציורי גיבורי העל של מרוול בשנות ה-80. השפתון נוזלי, מאט, ומחזיק מבטיחים בחברה עד 16 שעות. מורחים אותו עם מברשת מחודדת שיש בה גומה הלוכדת את החומר. 42 שקלים. המסקרה עולה 40 שקלים, והקונסילר להסתרת עיגולים שחורים מתחת לעיניים, 45 שקלים. לרוכשים את שלושת התכשירים ביחד, ועד גמר המלאי מחיר המבצע הוא 99 שקלים בלעדית בסניפים ובאתר של רשת סופרפארם.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.