פורסם by & קטגוריה בית, חגים, כלי בית, עיצוב, פנאי, תערוכות, תרבות.

הטבע הציף בפרחים את הנוף, מהכלניות בדרום ועד האירוסים בצפון, החמציצים והחרציות בכל פאת שדה וכביש. אז עם כל הדאגה לחטופים, האבל והכאב על הנרצחים, המתח של הטילים והכת"במים, הדאגה למפונים – לכבוד הפסח שבפתח, אספתי כמה אופציות המסייעות להפיג במעט את הבאסה הכללית על מצב המלחמה, ובראשן תערוכת הפרחים הגדולה במתחם אקספו בתל אביב. שני מיליון הפרחים ויותר שיוצגו שם, בצבעוניות וצורניות עוצרות נשימה יישארו אצלנו רק למשך שמונה ימים, כך שכדאי להזדרז ולכלול את הביקור שם בלו"ז של חול המועד.

תערוכת הפרחים הגדולה אקספו תל אביב בחול המועד פסח. צילום בנדה הפקות

והנה מדוע: מעצב המולטימדיה גיל טייכמן והמעצבת חיה אלוני יצרו מהפרחים, חלקם הוטסו מארצות אחרות, חלקם מגידולי עוטף עזה, עולמות שלמים של ניחוחות, צורות וצבעים. למשל מסלול של צמחים ושרכים טרופיים. חיות ענק עשויות רק מפרחים. גשר מעל נחל באורך 30 מטרים, עליו ציפורים, פרפרים, קופים ונחשים – עשויים מפרחים. יער פנטזיה עם מסיבת התה של אליס בארץ הפלאות, אגם עם ברבורים, לוח שחמט ענק, שמש וירח, כולם מעוצבים מפרחים.

תערוכת הפרחים הגדולה, אקספו תל אביב. חול המועד פסח. בנדה הפקות

הסיור מלווה באפקטים של מולטימדיה וצלילים, ופעלולי תאורה. יהיו כמובן עמדות צילום, מזרקות מים ופינות מנוחה. מחירי הכניסה לתערוכה מגוונים, מול מחיר מלא של 149 שקלים, עמיתי חבר למשל משלמים רק 39 שקלים, וכל ועד עובדים מקבל הנחות משלו פלוס  צ'ופר של ערכת זרעי פרחים מעוטף עזה במתנה. כך שכדאי לברר ולרכוש מראש. רכישה מוקדמת אפשרית גם באתר התערוכה, שתהיה פתוחה בימי חול המועד מתשע בבוקר עד תשע בערב.

"אביב מתעורר", גלריית עופר רמת אביב. צילום גלית וטורי

פרחים מככבים בין היתר גם בתערוכת החינם החדשה "אביב מתעורר" בגלריית עופר ברחבה החיצונית של קניון עופר רמת אביב שתיפתח בראשון הקרוב 7 באפריל. ארבע אומניות ישראליות יציגו בסגנון עכשווי של פופ ארט ציורי נשים ופרחים, בעלי חיים ונופים.

"העת לפרוח". אופה ופרחי הנייר של מירב פלג. קניון עופר רמת אביב

עוד תערוכת חינם – "העת לפרוח" – בקניון עופר רמת אביב, מציגה אופנה של שמונה מעצבי ביגוד מקומיים. השמלות מוצגות לצד פרחים ענקיים מנייר, של מירב פלג, ויש צילומי אופנה בהם מככבת דוגמנית שבן זוגה נרצח במסיבת נובה. מ-16 עד 30 באפריל.

קסטרו הום. צילום מידן מור אלון

גם אם תערוכות לא נכללות בלו"ז שלכם, אל תקפחו את עצמכם מהאפקט הנפשי והאסטטי של פרחים. אפשר לעשות זאת למשל בשולחן הסדר. בחנויות רשת קסטרו הום, מוצגים שולחנות ערוכים ועליהם אגרטלים מלאי פרחים, כלי אוכל עם איורי פרחים עבודת יד, צלחות הגשה פרחוניות, בקיצור שווה להיכנס ולהתרשם. המחיר ההתחלתי של כלי ההגשה הוא כ-25 שקלים.

כלי אוכל פרחוניים רבים ניתן למצוא גם ברשת אייצ' ואו מאוירים בצבעים עזים, חלקם בסגנון אתני החל מכ-7 שקלים ועד כ-65.

H&O צילום ישראל כהן

ןכמובן את הלבלוב ניתן להכניס לבית על ידי זרים קנויים. ברשת זר פור יו קיים מבחר גדול של זרי ורדים, חרציות, ליליות ועוד. רבים מהם בסידורים נמוכים שיתאימו לשולחן האוכל. הזר הכי מלכותי, הנקרא "עמנואל" עולה 289 שקלים הרוב זולים בהרבה.

"עמנואל" ב"זר פור יו"

.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.