פורסם by & קטגוריה אביזרים ותכשיטים, אופנה, ביגוד, חידושים ופטנטים לבית.

פנדורה. 335 ש"ח

העונה היפה ביותר של ארץ ישראל, עונת פריחת האביב אחרי החורף האחרון שהיה נדיב בגשמיו, נמנעה מאיתנו בגלל הקורונה. טיולים, פיקניקים, מסעות, קמפינג לחוף הכינרת, טיולי מים בנחלי הצפון, הריחות המשכרים של צמחי התבלין בגליל העליון, הגעגועים לכל אלה, אפילו עדיין היום, כשחלקנו יוצא לעבודה אבל רובנו, כולל הילדים, מתבקשים להישאר בבית, יכולים לשמש תמריץ להצטיידות בפריטים חדשים מכוסים בהדפס פרחוני.

TUMI

פריט פרחוני אפשר לקנות, עכשיו שניתן, או להזמין הביתה אונליין. למשל מזוודה חדשה מלווה במחשבות אופטימיות על ימים שיבואו בהם הקורונה תישאר סיוט מן העבר ו"שוב נצאה אל הדרך", או תכשיט מעוצב כפרח ואפילו מטהר אוויר בריח פרחוני. ויותר מכל כמובן, הוא בגד פרחוני. כאלה יש הרבה בקניות אונליין וחלקם גם מגיעים במשלוח עד הבית.

סלקט. כ-60 ש"ח. צילום ישראל יניב

ראיתי חצאית פרחונית באורך מידי באתר טופשופ ב-200 שקלים, שמלת מידי פרחונית עם שרוולי בלון באתר טרמינל איקס בכ-408 שקלים, וברשת סלקט חצאית ורודה מכוסה בהדפס של ענפים ופרחים אדומים קטנים, בכ-60 שקלים. בסלקט ראיתי גם תיק-סל ירוק מכוסה בהדפס נקודות לבנות ותפזורת של ורדים העולה כ-30 שקלים. חובבי ורדים שרוצים שהם ימשיכו קשטו את הבית לאורך שבועות רבים, ימצאו את מבוקשם בחנות תומיק במושב עין ורד שם יש ורדים עמידים בגוון של ורוד עדין.

סלקט. צילום דמטרי גרין. כ-30 ש"ח

את חלום הטיול או הטיסה ליעדים רחוקים שגנזנו בינתיים, ואולי גם לא יתממש בחופשת אוגוסט השנה, אפשר להזין בינתיים במזוודות הפרחוניות של מותג התיקים הבינלאומי TUMI שלקראת האביב הצטייד בקולקציה יוקרתית עם הדפס פרחים בסגנון אבסטרקטי – תיקי גב, תיקי צד, ארנקים ומזוודות בגווני פסטל ורודים- סגולים.

תומיק. פרחים עמידים. צילום בועז לביא

גם תכשיטי PANDORA השיקו קולקציה פרחונית מלבבת, במיוחד עיצובים של פרח החרצית שתמיד סימל את עונת האביב,כולל ערכה של טבעת, עגילים ותליון בשילוב אימייל וורוד ולבן ובשיבוץ זרקונים. טווח המחירים: 95-285 שקלים.

פנדורה. 425 ש"ח

רביד לצוואר מפרחי פימו יש לפרויקט עדיים מכל הלב, המעסיק בעלי מוגבלויות, ומחירו 85 שקלים.

עדיים מכל הלב.85 ש"ח. צילום ארי אביץ
איפארמה. צילום ניר עצמון

והכי מקורי נדמה לי הוא השי לסבא הנשען על מקל הליכה, שניתן להשיג בבית המרקחת המקוון Epharma – מקלות הליכה בעיצובי פרחים עם פס מוזהב בחלק העליון. תארו לעצמכם את השמחה של מקבל המתנה אם ישלחו לו אותה הנכדים או הילדים שהוא מתגעגע ולא יכול לפגוש מזה שבועות רבים. משקל כל מקל כחצי קילו, ומחירו כ-60 שקלים. מקלות ההליכה האלה הם בעלי ידית מעץ, צינור אלומיניום וגומייה למניעת החלקה, ואת אורכם ניתן להתאים בעזרת אום מ-74 ס"מ ועד ל-96 ס"מ.

קסיו. 599 ש"ח

וכדי שלא נקפח את סבתא, נשלח גם לה מתנה, שעון יד של קסיו שעל לוח הספרות שלו יש הדפס מקסים של פרחים. מחירו 599 שקלים.

הוסטס. אינטרסן. צילום אפרת אשל

ואם כל אלה לא בשבילכם, תוכלו לצ'פר את האוויר והאווירה בין כותלי הבית שאתם שוהים ביניהם ימים רבים, במטהר האוויר של המותג הוסטס השייך לחברת אינטרסן, בריח ורודים, שושן צחור ועוד. כ-7 שקלים ליחידה ברשתות השיווק.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.