פורסם by & קטגוריה בית, בריאות, חומרי ניקוי, עיצוב, ריהוט.

עשרות אלפי ישראלים יושבים בימים אלה בבידוד בבית בגלל מגפת הקורונה, ואם כבר מסתגרים, לפחות שיהיה נוח או בטוח ורצוי שניהם. לשם כך אספתי כמה מההמצאות החדשות שהגיעו לארץ, שהופכות את הבית ל"חכם": ווילונות המסננים וירוסים, דלתות המתכתבות עם הנייד, כורסה משחררת שרירים, מזרן לגיל השלישי, כרית ניקוי שהסבון שתול בתוכה, אלומיניום מרופד בנייר אפייה, ועוד.

וילונות אורגד. צילום רועי שרם

נתחיל בתערוכת הום אקספו שהתקיימה בשבוע שעבר, והציגה פטנטים ראשוניים כמו חברת הווילונות והטפטים אורגד שהציגה בדים המסוגלים לנטרל כניסת חיידקים וזיהום אוויר. מדובר בטכנולוגיה השוזרת בין סיבי בד הווילונות מולקולות ריח המבטלות ריחות לא נעימים ומפחיתות מאוד זיהומים החודרים דרך האוויר. 250-950 שקלים למטר.

Airkey לוקוגן. מפתח אלקטרוני

חברת לוקוגן, היבואנית של מוצרי חברת המנעולים EVVA, משווקת צילנדר אלקטרוני לדלתות עם הגנת סייבר בשם Airkey ("מפתח אוויר" בתרגום חופשי) שמאפשר לפתוח את הדלת הכניסה באמצעות הטלפון הנייד גם מרחוק ומייתר את הצורך במפתחות. בחברה מסבירים שהפעלת המערכת הזו אינה דורשת חיווט, רשת סלולארית או חיבור לחשמל, כך שאין צורך להתעסק עם הטענות וסוללות, כמו במוצרים שקיימים כיום בשוק הישראלי.

דלתות דרור

ואם כבר דלתות, חברת "דלתות דרור" ערכה באחרונה השקה של העיצובים החדשים בתחום דלתות פנים הבית, ביניהם דלתות נגד מים המיוצרות בהתזה לתבניות מוכנות מראש, דלתות בסגנון אסם, דלתות עם צוהר עגול כמו באניות, דלתות עם פרזולים שחורים, דלתות כפולות כנפיים הנפתחות לצדדים, והבשורה העיצובית האופנתית –  דלתות צבעוניות. בעלי החברה הסבירו שדלתות בצבעים של עץ על גווניו הם הכי פאסה, וההעדפה היום היא גוונים בהירים. הישראלים מתקינים דלתות בצבע חרדל, צהוב, אפור, פיסטוק, והרבה שחור, והאדריכלים הפרטיים מבקשים גם דלתות "בקו אפס", כלומר כאלה הנמצאות בקו אחד עם הקיר והופכות לבלתי נראות בחלל. יש גם דלתות דו-צבעוניות, צד אחד שחור למשל, והשני לבן או כל צבע שיידרש. עוד חידושים שראיתי ב"דלתות דרור" – דלת חדר שירותים עם עינית אטומה בסמוך לידית שתידלק באור כחול כאשר מישהו נמצא בפנים. ומנעולים מגנטיים, המושכים את הדלת והיא נסגרת לבדה, ובשקט.

אמריקן קומפורט. כורסת אניגמה

ישיבה ממושכת בבית מקשה על הגב? חברת אמריקן קומפורט משווקת כורסת מסאז' חדשנית בשם אניגמה, שבנוסף ל-23 תכניות עיסוי מובנות, ופונקציה לפיזור יוני חמצן שלילים, שתולים בה מסך מגע, מערכת שמע מתחברת למכשיר נייד, הדום מתכוונן להזרמת דם לרגליים, ומערכת חימום המגיעה עד 40-50 מעלות. מובן שזה לא זול, ומחיר ההשקה הוא כעשרים אלף שקלים.

דיור אינטריורס. כורסת טלוויזיה מדנמרק

אם מחיר כזה לא בא בחשבון עבורכם, בהום אקספו ראיתי כורסת טלוויזיה מתכווננת ונוחה במיוחד, המיוצרת בדנמרק (תשכחו מסין), ומיובאת לארץ על ידי חברת דיור אינטריורס, בגרסה מכנית ב-3400 שקלים ובגרסה חשמלית ב-5900 שקלים.

פולירון. מזרן לגיל השלישי. צילום דור שרון

התעייפנו מלשבת ורוצים לנוח בשכיבה? הגיע הזמן להתוודע למזרן של מותג המזרנים מקיבוץ זיקים פולירון, "מזרן זהב לגיל השלישי". הוא מצופה בסיב מיוצר מתאית של עצים וסיב נוסף המכיל חומר אנטי בקטריאלי. לדברי החברה הבד הזה דוחה קרדיט אבק ועובש ומתאים במיוחד לסובלים מאלרגיות. ובתוך המזרן יש שכבת פוליאוריתן בחיתוך תבנית ביצים המקלה על תנועת הקימה והשכיבה. 2585 שקלים מחיר מבצע כולל 15 שנות אחריות.

beurer מחמם רגליים חשמלי

החורף אמנם עושה סימנים של נסיגה, אבל לאלה שתמיד קר להם בכפות הרגליים, כדאי לנסות את מחמם הרגליים החדש של המותג beurer שמכונה גם "גרב חשמלית" שניתן למצוא ברשתות עמינח ואמריקאן קומפורט בכ-249 עד 300 שקלים עם שלוש שנות אחריות.

VIVIAN מגב ענק

שהייה ממושכת בתוך הבית, גורמת לעתים לנקות יותר. גם העובדה שעוד כמה שבועות פסח, תורמת למודעות החדשה בתחום. אז הנה שלושה חידושים: חברת VIVIAN  האיטלקית, מציעה ברשתות הום סנטר, אייס קנה בונה וחנויות למוצרי בית, מגב סיליקון רחב במיוחד, 60 ס"מ (הרוחב הרגיל הוא 45 ס"מ), המקל על ניקוי משטחי רצפה  גדולים.  כ-80 שקלים.

בי פטנט דלי מתכווץ

חברת בי פטנט (Bpatent) משווקת דלי שטיפה שניתן לכווץ עד לכמעט רבע מגובהו. 39-59 שקלים תלוי בגודל, וניתן להזמין באתר החברה.

איזי סקוויז. הסבון כבר בפנים

חברת AIDOR INTERNATIONAL  המתמקדת במוצרים חדשניים משיקה את איזי סקוויז, פיתוח ישראלי שנרשם כפטנט עולמי: כרית ניקוי כלים ששתולה בתוכה פורמולת סבון לשימוש רב פעמי, כ-300 כלים לכרית. הפורמולה היא אנטי בקטריאלית ויש לה ריח לימוני. 15 שקלים למארז של שלישיה ברשת סופר יודה או באתר איזי סקוויז.

קוקי. אלומינים מצופה בנייר אפייה

ארבעה פטנטים חדשים יש למותג קוקי בקטגוריית עזרי האפייה: א. רדיד אלומיניום הכולל נייר אפייה, כך ניתן לשמור על חום המזון שעוטפים ברדיד, ללא מגע של המזון באלומיניום. 12 שקלים. ב. נייר אפייה עגול, חוסך זמן של גזירת ניירות מרובעים לצורת התבנית העגולה של העוגות. 12 שקלים. ג. כיסויי ניילון לקערות סלט ותבשילים עם גומי. 10 שקלים. ד. תבניות אלומיניום שלבסיסן מוצמד נייר אפייה. כ-13 שקלים.

סנו סושי. תבניות אלומיניום עם ידיות אחיזה

כשמסתגרים בבית, ואני לא מחדשת דבר, גם אוכלים ומבשלים ואופים יותר. אז הנה עוד  שני חידושים במותג סנו סושי: תבניות אלומיניום עם ידיות לאחיזה. כ-10 עד כ-12 שקלים, ונייר אפייה לשימוש דו צדדי עד חום של 220 מעלות צלזיוס. אריזת 100 יחידות עולה כ-20 עד כ-22 שקלים. המחירים לפי אתר זאפ.

.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.