פורסם by & קטגוריה אופנה, ביגוד, ביגוד ילדים.

כל רשתות הבגדים ומותגי האופנה הכריזו על מכירות סוף עונה, כשבעצם לא הייתה בכלל עונה, ועל הנחות מפליגות. האם הודות להבטחה לחלק מענק קורונה לכל אדם ומשפחה במדינה, נחליט סוף סוף לצאת למסע רכישות? לא בטוח. וזאת למרות שראש הממשלה בנימין נתניהו הציע לכולנו השבוע לנצל את הסכום הזה למטרת קניות. אבל אם בכל זאת אחליט להעשיר את המלתחה האישית בפריטים חדשים, בטוח שאחפש כאלה שיעלו חיוך על השפתיים או ישפרו את מצב הרוח. למה אני מתכוונת? הנה כמה דוגמאות:

דלתא. צילום מאיר כהן

חברת דלתא בחרה להחזיר את דמותו של "מר שמח", מסדרת הספרונים בשנות ה-70 וה-80, לקולקציה משפחתית הכוללת פיג'מות. לכל הגילאים מתינוקות ועד סבים וסבתות, גברים ונשים. המחירים נעים בין כ-80 לכ-180 שקלים. ועוד דמות עבר אהובה ומשמחת תמצאו על הפיג'מות, ההלבשה התחתונה והכפכפים של דלתא – "דובוני איכפת לי"… הפעם מדובר בדגמים לילדות ונשים בגווני פסטל אופטימיים.

דלתא. צילום ערן לוי

חזרה לילדות לא מדברת אליכם? ברשת H&O במותג  TAG WOMAN  יש מלתחת קיץ לנשים בשיטת התאם וערבב שמלות, חולצות, חצאיות, מכנסיים, בהדפסים נעימים לעין, כולל עלים גדולים, נקודות, צבעוניות של בז', חאקי, חמרה, חרדל ובורדו.

רשת H&O במותג  TAG WOMAN. צילום ליאור קסון

ובין היתר גם סרפן בגזרה רפויה, שמלות מתרחבות עם שרוך במותן, שמלות פשתן עם כפתורי עץ, שמלות מקסי עם פסים, שמתות לבנות מעוטרות תחרה, שילובים של כחול, אדום, לבן ושחור, גווני פסטל רכים בשמלות ויסקוזה וחולצות אריג בגזרת קימונו, טוניקות עם או בלי כיווצים במותן מבדים אווריריים, ועוד. ההמלצה על הרשת הזו נובעת גם ממחיריה הנוחים כאשר מחירי השמלות למשל מתחילים בכ-40 שקלים.

MISSGUIDED

ולמרות הקיפאון הכלכלי-מסחרי שהפילה הקורונה על העולם, כמה אופטימי המהלך שהביא לארץ מותג בינלאומי חדש באמצעות חברת סקאל הולידנגס של חיים סקאל. שמו MISSGUIDED והוא נולד בבריטניה. הוא פעיל דיגיטלית ברשתות החברתיות ומאופיין בסגנון צעיר שובב, עליז, בהחלט משפר מצב רוח. ניתן להשיג באתר www.missguided.co.il  אבל יש גם חנויות פיזיות.

guapo

אחרונה חביבה, בעצם לא חביבה, אבל אין ברירה, היא המסכה. כנראה תישאר איתנו עוד זמן רב. אז למה שלא להפוך גם אותה לאביזר אופנתי? – חברת גואפו של טל דקל ואיתי גורביץ' תשווק לקראת ט"ו באב המתקרב מסכות עם מוטיבים של לבבות, מסכות עם פסים צבעוניים, ובסך הכול יותר מ-40 דגמים ב-50 עד 80 שקלים לאחת, שניתן להשיג אונליין  (www.guapo-fashion.net) ולשקול כאופציה למתנה. המסכות האלה עשויות כותנה ומאובזרות בכיס פנימי להשחלה \של מסכות כירורגיות חד פעמיות. הן ניתנות, לכביסה, גיהוץ ושימוש רב פעמי. לפרטים נוספים:.050-2525010

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.