פורסם by & קטגוריה אופנה, ביגוד, ביגוד ילדים, השקות ופתיחות, עיצוב.

צילומים: נעמי גולן

אחרי סיור מקדים שערכתי אתמול בשעות הבוקר בין קולבי הנשים והילדים בסניף החדש, הענק, החמישי, של רסרברד (reservd) בקניון עזריאלי מלחה ירושלים, דקות אחדות לפני גזירת הסרט וקביעת המזוזה, לא הופתעתי לשמוע מפי יוסי מלכה מנכ"ל קבוצת O&H, שהשקיעה כ-6 מיליון שקלים ב-1200 המטרים הרבועים של המקום המואר ורחב הידיים – שהמותג הזה שבבעלותה בארץ, הוא הצומח ביותר כיום באירופה (מילנו, ונציה, לונדון) – ובמזרח התיכון.

את סוד ההצלחה רואים מרגע הכניסה לסניף, וקצת ממנו תראו גם בתמונות שצילמתי שם: בגדים לבישים, המתחשבים בגזרה האמיתית של נשים, מידות 36-46, שמלות שרוולים בצבעים אופנתיים, חצאיות ארוכות, חולצות שרוולים צחורות בסגנון חגיגי, מחירים שפויים (כ-180 שקלים לשמלת קיץ ארוכה, קלילה, מכופתרת ובעלת שרוולים קצרים או ארוכים), פריטים חדשים המיובאים כל שבוע ומשמשים הצדקה להגיע לעתים קרובות, ובקיצור, כמו שאמרה לי אחת המוזמנות להשקה שסיירה איתי: "הייתי רוצה להוריד מהקולבים כמעט כל בגד שרואים כאן וללבוש"…

הוספתי שהייתי רוצה גם להוריד כל בגד ילדים שרואים בסניף ולהלביש את צאצאי המשפחה שלי. כי גם מחלקות הילדים מדגימות את הגישה המעשית, הנכונה, והנגישה של מעצבי המותג.

גם צביקה רוזנטל, מנכ"ל קניון עזריאלי מלחה, נראה באירוע כשושבין השמחה, ובצדק, כי החנות הזו מוסיפה אטרקטיביות לקניון הענק על מאה אלף המטרים הרבועים שלו הגדושים רשתות אופנה, מסעדות ובתי קפה. ואפרופו מסעדות, כרגיל בהשקות, היה כיבוד. והפעם הוא הפתיע ברמתו הגבוהה. "אשמה" באיכות הזו של המתאבנים, הבורקסים, מאפי הגבינה, ואפילו הקפה, היא רשת ביגה, שהסניף המקומי שלה הגיש אותו.

שורה תחתונה, השקה ופתיחות צריך לדעת להפיק ולארגן נכון. 

אתמול זה היה נכון פלוס מבחינת התוכן, התזמון, הצד הקולינארי, וכמובן, המותג.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.