פורסם by & קטגוריה אופנה, ביגוד.

שלא יטעה אתכם פרק החורף שנחת עלינו באמצע אפריל. החום יחזור וגם אנחנו נחזור, לים ולבריכה, ומי שזקוקה לבגד ים חדש, כדאי שתתעדכן בחידושים מראש. ואחד הבולטים שבהם הוא בגד הים השלם.

שיתוף הפעולה בין רשת גולף למעצבת דודו בר אור

שיתוף הפעולה בין רשת גולף למעצבת דודו בר אור

בגד הים השלם של גולף ודודו בר אור מצד הגב

בגד הים השלם של גולף ודודו בר אור מצד הגב

 

זה לא שהביקיני ייעלם מהחופים בקיץ 2015, ואין מותג המכבד את עצמו שייוותר על כמה דגמים המכסים בקושי טפח, אבל כמו שבאופנת הבגדים יש עכשיו ייצוג נכבד לשמלות וחצאיות באורך סביר, כך בקולקציות בגדי הים של קיץ 2015 יש ייצוג מרכזי לדגמים השלמים. מעצבים אוהבים את זה, גם משום שיש להם יותר בד כדי להציג עליו הדפסים (פרחים, נקודות, גיאומטריה זיגזגית), וגם יותר שטח לסגנון "בלוק" הצבע החזק. אפילו מעצבת נועזת ואינדיבידואליסטית כמו דודו-בר אור שהפתיעה את תעשיית האופנה בקולקציה שכולה שחור וזהב או לבן ואדום, בשיתוף עם רשת גולף, עצבה בגד ים שלם, שחור, אלגנטי. זה שמצד הגב (ראו בתמונות), הוא חשוף עד העצם, זה כבר סיפור אחר. שלא תטעו. בגדי הים השלמים הם לא ביטוי לחזרה אל הצניעות, אלא טרנד עכשווי. אולי אפילו זמני. אולי בקיץ הבא יחזרו  למונוקיני או לפיצי ביקיני. בינתיים, למעדיפות להגיע לשפת הים והבריכה בבגד ים שלם, ממתין מבחר גדול.

 קסטרו צילום דודי חסון

קסטרו צילום דודי חסון

 

מלבד המכנה המשותף של הגזרה השלמה, שכולם הצטיידו בה, לצד הביקיני, המראה של השלמים משתנה ממותג למותג. בקסטרו, בשיתוף פעולה עם גדעון אוברזון, מדובר בפסי רוחב בכחול ולבן ובדגם של משולשים העולים מכיוון המותניים לעבר הצוואר, שרק בעלות חזה קטן לא יסבלו בהם מגלישת עודפים לצדדים. אגב, שימו לב, בסדרה הנקראת  Black, בין כל הדגמים השלמים יש רק ביקיני אחד. המידות מטפסות עד 46.

H&O צילום עידו לביא

H&O צילום עידו לביא

 

האווירה משתנה בדגמים השלמים של רשתH&O  : פרחים בשלל צבעים והדפסים גרפיים. כתום זרחני, ירוק ים, כתום ניאון. והמידות מטפסות עד 54 (XXXXL). יפה.

באתר האופנה LOL FASHION אפשר לראות את המילה האחרונה באופנה, לפחות כשמדובר בטרנדים החמים ביותר בלוס אנגל'ס. וכך ניתן לראות בו בגדי ים שלמים עם פסי זיגזג, משולבים בפרנזים, בצבעים בוהקים, וחיתוכים גאומטריים.

גוטקס צילום אוהד רומנו

FREE מבית גוטקס. צילום אוהד רומנו

גוטקס צילום יניב אדרי

גוטקס צילום יניב אדרי

נחזור לארץ עם גוטקס, מותג מקומי בעל ניחוח בינלאומי: בגדי הים השלמים הם בצבעי ניאון מסנוורים, או עם חיתוכים בצדדים החושפים טפחיים. ההדפסים כוללים השפעות מנוצות טווס, רקמות אתניות, צדפים, פנינים וקריסטלים. על חלקם יש צדפים אמתיים. גוטקס מפתיעה גם עם חידוש בשם "שליקיני". זה גם נראה ומתנהג כמו בגד ים שלם, וגם מתפרק לשני חלקים.

 

 פקטורי 54 טורי ברץ' 1290 צילום שרבן לופו

פקטורי 54 טורי ברץ' . צילום שרבן לופו

 פקטורי 54 מיסוני. צילום שרבן לופו

פקטורי 54 מיסוני. צילום שרבן לופו

 

הטרנד הפרחוני ב-FACTORY 54 מתבטא בבגד ים שלם לבן ועליו שני פרחי ענק כחולים, וטרנד הצבעוניות העזה, בבגד ים שלם עם תפזורת של נקודות מסנוורות בכל צבעי הקשת. ברשת המייבאת מותגים מובילים בינלאומיים, ניתן ללמוד כי בקיץ 2015 ישלטו שני סגנונות מרכזיים: האתלטי – ושנות השבעים. הראשון מתבטא בבגדי הים דומים למדי צוללנים ושחיינים מקצועיים, בצבעי ניאון ומתכת, או בצבע אחד "קולור בלוק" בחלק החיצוני, והבזק של צבע אחר בבטנה. למשל בגד ים כסוף מטאלי בגזרת משמר המפרץ בשילוב בטנה בכתום מסנוור. יש ברשת הזו בגדי ים שלמים עם טריקים ליצירת אשליה אופטית, שהמפתיעה שבהם היא חלוקת הגוף על ידי הדפסים שונים באותו הפריט.

 קוברה. צילום יח"צ

קוברה. צילום יח"צ

 

גם בגדי הים השלמים של המותג קוברה מצייתים לכל הטרנדים:מנומרים, פרחוניים, מודפסים בשחור לבן גיאומטריים, בנקודות, בגווני זהב וכסף. והגזרות כוללות סטרפלס וטנקיני (דמוי הגופיה), עם חגורת בטן פנימית לחיטוב הבטן, ויש כמובן תמיד גם בגדי ים שלמים בשחור בטוח, שאין מותג המעז לצאת לשוק בלעדיהם.

 

קאלה. מדגמנת נטע גרטי ("הבורר"). צילום דודי חסון

קאלה. מדגמנת נטע גרטי ("הבורר"). צילום דודי חסון

 

ייחודו של מותג האופנה  Cala  שמדגמנת השחקנית נטע גרטי ("הבורר"), הם בגדי ים שלמים עם רק מידה אחת לכל דגם (בסגנון שנות ה-70), בטווח XS- L .

אגב, הטרנד השלם לא פוסח על בגדי הים של הילדות, כמו במותג NAUTICA, עם גזרת חצאית וולנים קצרצרה והדפסים צבעוניים, או צבעי אדום ולבן וקווי אורך ורוחב כמו במפות ימיות. וכמו קולקציית הילדים של "פלפל" עם הדפס של נמר קטן וציפור תוקן על ראשו המגיח מתוך היער, עופר איילים בשדה פרחים, בלוני הליום על רקע שמיים כחולים, נקודות לבנות על רקע ורוד, סירות על רקע הים.

נאוטיקה בנות. צילום שי קדם

נאוטיקה בנות. צילום שי קדם

 

גם ל"פלפל" יש בגד ים שלם לבנות עם סיומת חצאית, לצד חידושים כמו כתפייה אחת בקשירת פפיון. בגד ים דמוי אוברול. סרטי תחרה ושיבוץ אבנים.

פלפל קידס. צילום אמיר יהל

פלפל קידס. צילום אמיר יהל

 

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.