פורסם by & קטגוריה מזון ומסעדות.

רשת בורגרים הכשרה (Burgrim) משווקת בימים אלה עם סיסמה חדשה: "באים ביחד" ובאנגלית, COME TOGETHER. לא רק שמדובר במותג מחודש, אלא גם בשיפוץ פיזי של הסניפים שעוברים בהדרגה מתיחת פנים הכוללת ריהוט, כלי אוכל ותפריט. והכי מעניין – הקונספציה. המנה הבסיסית היא צמד קציצות בורגר. אבל אפשר להזמין גם שלישיה, שישיה, שמיניה ואפילו מנה של 16 קציצות במגוון בשרים, טעמים, תיבולים ומקורות השראה (בורגר ישראלי למשל, בורגר אנטריקוט, בורגר מרגז חריף כמו בצפון אפריקה, ועוד). הכוונה היא לאפשר למשפחה מורחבת על טפה וזקניה, או לקבוצה של חבר'ה, להגיע ביחד, להזמין מגש ועליו קולקציה שלמה של לחמניות עם קציצות בורגר, ושכל אחד ימצא את זו המתאימה לחכו.

מנה משותפת של שמיניית בורגרים

מנה משותפת של שמיניית בורגרים

הגוף העומד מאחורי המהלך החדש, כולל השדרוג, היא רשת BBB , שרכשה את בורגרים, והחליטה למתג אותה מחדש וגם להגדיל את מספר סניפיה ברחבי הארץ מ-39 ל-58.

מנת בסיס, צמד בורגרים

מנת בסיס, צמד בורגרים

ביקרתי בשני סניפים של בורגרים בשבועיים האחרונים. אחד לפני שיפוץ, ברחוב משכית בהרצליה פיתוח, ואחד אחרי שיפוץ ברחוב הסיבים בפתח תקווה. הבורגרים הקטנים, 80 גרם האחד, לפני צליה, שווים באיכות ובטעם בשניהם. אבל אנחנו הרי לא אוכלים רק בפה, אלא גם בעיניים, והשיפוץ בפתח תקווה, בהחלט הוסיף לחוויית האכילה וההנאה. חזית שכולה זכוכית, קיר לבנים לבן, דלפק אלגנטי, צלחות לבנות וסכו"ם מתכת, לא תמיד מוצאים כאלה בבורגריות עממיות. זה מלמד שהכוונה להעלות את בורגרים מעבר עממי, לעתיד של "פאסט קז'ואל" (מזון מהיר, אגבי אבל איכותי).

המרפסת המשופצת בסניף בורגרים ברחוב הסיבים בפתח תקווה, בתאורת לילה

המרפסת המשופצת בסניף בורגרים ברחוב הסיבים בפתח תקווה, בתאורת לילה

מאחר שבשורה התחתונה, מה שקובע באכילה הוא בכל זאת לא הקנקן אלא מה שיש בו, יש חשיבות להזדמנות הניתנת כאן לחך לטייל במנעד טעמים חובק ארצות וסוגי בשרים. הבורגר הישראלי הוא תוספת חדשה, טעימה אבל מלוחה מדי – כך אוהבים הישראלים, אומרים לנו. בורגר האנטריקוט הוא המעולה שבחבורה, ואחריו בורגר טלה. יש גם כנפי עוף מזוגגות ברוטב אדום ותוספות שכמו הקציצות – מיועדות לאוהבי גיוון. דוגמה: שני סוגי טבעות בצל, עם בצל אפוי, ועם בצל טרי מאודה, או צ'יפס תפוחי אדמה בצורת כדורים, לצד צ'יפס בטטה בצורת מקלונים מסולסלים. העיקרון של חשיפה למקסימום התנסויות וטעמים מכתיב אפילו את צורת ההגשה. על כל לחמנייה במגש ההגשה המשותף, נעוצה פתקית ועליה השם של סוג קציצת הבורגר הטמונה בתוכה. כך יכול כל אחד מחבורת הסועדים המשותפת לבחור משהו לטעמו בלי שצריך לקחת "ביס" כדי להחליט. התוצאה היא שותפות סחבקית היוצרת תחושה של אכילה משפחתית. כאמור: "באים ביחד".

פתקית עם שם הבשר של כל קציצת בשר ושני סוגי טבעות בצל

פתקית עם שם הבשר של כל קציצת בשר ושני סוגי טבעות בצל

ומה יעשו חברים בקבוצה שלא אוכלים מסיבות שונות בשר בקר? עבורם יש בתפריט סלט עם רצועות עוף, שניצלונים בשומשום, ואפילו חזה עוף.

במבחן המהירות שבין ההזמנה להגשה (הבשר הקצוץ מגיע לסניפים ממטבח מרכזי, אבל הצלייה נעשית בכל סניף במקום), לא היה הבדל בין הסניף של הרצליה שעדיין לא שופץ לסניף פתח תקווה המשופץ. גם מאור הפנים של הבעלים והמלצרים והגישה הידידותית לילדים המתלווים למבוגרים, היו שווים. הרשת מתחייבת למחיר נמוך יחסית לרשתות אחרות, ואת זה אפשר לבדוק באתר שלה: www.iburgerim.co.il דרכו ניתן גם להזמין משלוחים.

למי שלא אוכל קציצת בקר: סלט קיסר עם חזה עוף

למי שלא אוכל קציצת בקר: סלט קיסר עם חזה עוף

לפני הסוף אתייחס להפתעת הקינוח. כידוע, אין ציפיות גדולות מקינוחים מתוקים בבתי אוכל בשריים, וכך גם קיבלנו בפקפוק מה את ההצעה לסיים את ארוחת הבורגרים שלנו במלבי. אחרי כפית ראשונה שמחנו שלא ויתרנו. מלבי פרווה מפתיע באיכותו. הוא מגיע מרשת ביסקוטי, ועושה כבוד למיתוג המחודש של הרשת. כך שגם לכם מומלץ לא לוותר עליו. בצירוף תה עם נענע, מדובר בסיום הולם לכל מה שקדם לו. אגב, מי שממש לא יכול לסיים אכילה מחוץ לבית בלי שוקולד, יכול להזמין עוגת שוקולד פרווה חמה וסבירה.

 

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.