פורסם by & קטגוריה אופנה, ביגוד.

צילומים: אבי ולדמן

צילומים: אבי ולדמן

 

מה לא היה המכנה המשותף בין מה שלבשה בר רפאלי בתצוגת קולקציית קיץ 2015 של רשת FACTORY 54 בבית האופרה בתל-אביב לבין מה שלבשו כל הדוגמניות האחרות? צניעות. היא הופיעה בחצי עירום והן היו מכוסות, למעט האורך הקצר של השמלות והחצאיות. אז אלא אם כן הגברת בר היא טרנד לעצמה, ברור שהיא לא בטרנד המקובל באביב ובקיץ הנוכחיים על בתי האופנה הבינלאומיים, שבשיתוף איתם נבנתה התצוגה הגדולה הזו.

אופנה טרנדים בר רפאלי צילום אבי ולדמן

 

מה כן השפיע על הבגדים שנראו על המסלול? שנות השבעים של המאה הקודמת, החל מנערי הפרחים, הרוקיסטים והבועטים ממרד הנעורים, דרך להקות הגלאם רוק והגרופיות שלהם, שבילו בפסטיבלי ענק.  ובקצה השני של הסקאלה נשות חברה בוהמיות, ונגיעות מתקופת הדיסקו. מדובר ברשת המייצגת למעלה מ- 60 מותגי אופנה בינלאומיים, כמעט כולם מיובאים בלעדית, ביניהם ג'ורג'יו ארמני, מארק ג'ייקובס, ולנטינו, ורסצ'ה, ואחרים.

אופנה טרנדים 3אופנה טרנדים 7אופנה טרנדים 6

 

ואלה מגמות קיץ 2015 הבולטות ביותר:

גזרות בקווים נקיים ומינימליסטים כולל ז'קטים קטנים, שמלות וחצאיות בגזרות  A – אבל הדפסי פרחים בצבעי יסוד עזים או הדפסים אבסטרקטיים.

שכבות של בדים אווריריים במשחקי שקיפות, סוג של גילוי וכיסוי. הרבה חצאיות בהדפסים דיגיטליים.

שילובים מתנגשים כמו שמלות נסיכה עם מעילי טייסים, או גווני פסטל עדינים כמו ורוד עתיק, עם צבעים עזים כמו כתום שקיעה וצהוב חמה. המגמה היא ליצור מראה בוגר עם טעם לוואי ילדותי.

חומרי גלם איכותיים עם עבודה קפדנית על גימורים, והעדפה של בדים טבעיים כמו משי, כותנה ותחרה.

וכמה זה יעלה לנו? לא זול. יש אמנם פריטים ב-149 שקלים אבל יש גם בגדים המטפסים עד קרוב לעשרים אלף שקלים.

אופנה טרנדיםאופנה טרנדים 5אופנה טרנדים 2

הגבר של  FACTORY 54אמור ללבוש בגדים בהשראות צבאיות המאזנות את הדפסי הפרחים בנגיעות גבריות קשוחות. לא לפחד מחולצות עם הדפסים גרפיים עשויות משילובי משי וכותנה.

לשלב בלייזרים עם ג'ינסים, מכנסי צ'ינו עם סריגים דקים, חולצות טי עם מכנסיים מחויטים ומתחת לכל זה סניקרס או נעלי בד. הכחול הכהה שולט, אבל ניתן לראות את הלבן ממלתחת הנשים עושה פריצה לעולם הגברי, בעיקר במכנסיים לבנים שעושים קאמבק. ויש גם תפיסה אלגנטית צעירה של ז'קט פשתן עם מכנסי שורטס צבעוניים. א-פרופו בלייזר, הוא צר, מצויד בכפתור בודד, דשים צרים וכתפי פגודה. ובחליפות השלמות, למכנסיים יש קפלים קטנים והם רפויים יותר בירכיים והולכים ונעשים צרים לכיוון הקרסוליים.

טווח מחירי הבגדים של הגברים תמיד נמוך יותר מזה של הנשים, והוא נע בין 139 ל-11,490 שקלים.

 

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.