פורסם by & קטגוריה אופנה, ביגוד.

למרות שטרנד הפוליטיקלי קורקט באופנה מתמקד בעיקר בנשים גדולות עבורן קמו רשתות ביגוד שלמות, ומדי פעם גם מתקיימות תצוגות אופנה עם דוגמניות במידות 48 ומעלה, מסתבר שכמות הגברים גדולי הממדים עולה בהרבה על זו של הנשים. מדובר ביותר מ-44% הזקוקים למידות אקסטרא-לארג' עד 6XL (!).כמעט כל גבר שני.

ויש גם קטגוריה שלמה של גבוהים, מעל מטר תשעים, שגם אותם מזניחה תעשיית האופנה. הישראלים הצעירים נעשים גבוהים יותר מעשור לעשור ונכון להיום כ 28% מאוכלוסיית הגברים המקומיים הם מעל גובה 1.90 מ' – ומתקשים למצוא בגדים מתאימים. מי שלקח את הנושא הזה לטיפול, הוא מותג הגברים ml men שלפני כשבוע השיק קולקציה המכונה בלשון נקיה "גדולים וגבוהים" (Mid Season – Big &Tall ), כדי שלא להעליב ולומר "שמנים".

ML לגברים גדולים. מדגמן איציק זוהר. צילום אריאל בלק

ML לגברים גדולים. מדגמן איציק זוהר. צילומים אריאל בלק

האם בגד לגברים גדולים שונה מזה של קטנים יותר? לדברי אנשי ml התשובה חיובית. דבר ראשון זה מתבטא בחומרים: ברובם, כולל כותנות כפתורים, משולבים סיבי לייקרה, שמאפשרים לבגד להימתח יפה על הכרס ולא להיראות כאילו עוד רגע התפרים נפרמים והכפתורים עפים. וגם כשניגשים לגזור חולצות, מכנסיים וז'קטים במידות גדולות, צריך לחשב אחרת את אורך השרוול, אורך ורוחב המכנס, ובכל מקום שניתן, רוכסן במקום כפתורים.

כל זה לא צריך להתנגש עם התכתיבים האופנתיים. בניגוד למוסכמה שבגדי גברים במידות גדולות עדיף שיהיו בסגנון מרוסן ומאופק ואלגנטי בצבעי אפור ושחור או מקסימום כחול כהה,

רשת ml החליטה להוכיח ב-4 הקולקציות שהיא משיגה בקיץ הנוכחי, שאפשר ליישם גם פתרונות אחרים. לשם כך נבחר פרזנטור המשלב סלבריטאיות וגודל: איציק זוהר.

סיבים גמישים בכל הבגדים כולל חולצות כפתורים וז'קטים. ML

סיבים גמישים בכל הבגדים כולל חולצות כפתורים וז'קטים. ML

זוהר הצטלם בבגדים צבועים בצבעים רכים, חקם בהדפסים, חלקם בשילובי פסים, החל של כחול ולבן או שחור, לבן ואדום. חולצות הפולו הגדולות נסדרות ברוכסן ועליהן סמלים מעולם ההפלגות. חולצות האריג משובצות במשבצות קטנות ואלגנטיות. ויש גם מכנסים ברמודה מג'ינס, ומכנסי צ'ינו בכחול, ירוק, צהוב גמלים ולבן שהבד הגמיש מאפשר להם "להרזות" במידת מה את מי שלובש אותם.

לא חייבים צבעים כהים במידות גדולות

לא חייבים צבעים כהים במידות גדולות

בקולקציה מיוחדת לעבודה ולעסקים ראיתי חולצות אריג שחורות ואפורות עם כיסים מבדים שונים, כולל בד דמוי עור, ז'קטים מבד דק, וגם ז'קטים מחויטים בצבעים סולידיים לאירועים חגיגיים, כולל כותנות בצבעי פסטל. אגב, גם העניבות שהותאמו לבגדים הגדולים, נבחרו לפי מידת התאמתן לגברים גבוהים. ברשת החליטה שאם כבר דואגים לגדולים, אז מכך רגל ועד ראש, והכלילו בהיצע שבחנויות את נעלי המותג האורתופדי ד"ר פפר, הלבשה תחתונה (בוקסרים), ואפילו כובעים. המידות של המכנסיים מטפסות עד 56. ושל החולצות כאמור עד 6XL

גברים גדולים מהחיים 4

והצילומים של זוהר מוכיחים שגם במידות כאלה המראה הגברי יכול להיות אלגנטי ומושך.

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.