פורסם by & קטגוריה אביזרים ותכשיטים, אופנה, הצגות וסרטים, תרבות.

אז איך מרגיש על היד שעון העולה כ-36 אלף שקלים, או 35.990 ליתר דיוק? רק 50 ישראלים שיכולים להרשות לעצמם, יוכלו לדעת. כי חברת אומגה, המשיקה את פריט הטיטניום קל המשקל הזה, שלחה לישראל רק 50 כאלה. לעומת זאת, איך הוא נראה, יוכלו לדעת כל מי שיצפו בסרט בונד החדש "לא זמן למות", מספר 25 בסדרה הלא נגמרת, בכיכובו של דניאל קרייג. הוא גם הפרזנטור של שעון ג'יימס בונד החדש הזה היוצא במהדורה מוגבלת כמובן.

אומגה. שעון ג'יימס בונד החדש במהדורה מוגבלת במחיר 35,990 ש"ח

השקת הסרט תתרחש בארץ באיסרו חג סוכות, 29.9 בקולנוע יס פלנט ברמת גן, כשישראל היא המדינה השניה בעולם, אחרי אנגליה, הזוכה בהקרנת הטרום בכורה שלו. המוזמנים לאירוע החגיגי התבקשו להתלבש בהתאם, אבל כשמתבוננים בתמונתו של קרייג הכריזמטי, העונד כמובן את שעון היוקרה, קשה להאמין שבמלתחה של ישראלים תלויה חליפה מחויטת שכזו. מצד שני, לכו תדעו, אולי מי שיכולים לממן את השעון, כן מסתובבים בחליפות מעצבים. על כל פנים, לסקרנים לדעת מה יש בשעון שכזה, מגלה אומגה, אחרי שכאמור שמענו שהוא עשוי ממתכת טיטניום, יש בו נגיעות צבע אחדות, על הספרות והמחוגים, ושהוא כולל גם הטבעה מיוחדת בגבו עם המספר 62, המתייחס לשנה של הסרט הראשון של ג'יימס בונד "ד"ר NO". כלומר פריט מובהק לאספנים ולמי שיכולים להתהדר בו. יש לא מעט כאלה מסתבר. כי נרשמו בעולם כבר אלפי הזמנות לרכישתו – ומדווחים על באז רצינו ברתות החברתיות סביבו.

דניאל קרייג בסרט "לא זמן למות" עונד את שעון ג'יימס בונד

ומשהו על הסרט: "לא זמן למות" אמור היה לצאת לאקרנים באפריל 2020, אבל הקורונה העולמית, גרמה לדחייה שנמשכה לפחות פעמיים, עד השבוע. עבור דניאל קרייג זו ההופעה החמישית שלו בתפקיד הסוכן 007, כשלצידו מככב כוכב בריטי מפורסם לא פחות, ראלף פיינס.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.