פורסם by & קטגוריה בית, חגים, כלי בית, עיצוב, ריהוט, תערוכות.

גאדגט שופ. פאוץ' שהתחפש לכרס

שעשועי פורים יכולים להפתיע בעזרת מאכלים בתחפושת, ואפילו רהיטים בתחפושת. את שתי הדוגמאות האקטואליות לערב פורים תש"פ מצאתי ברשת מוזס ובגלריה 58 של מרכז עזריאלי בחולון.

מרכז מוזס חולון. גלריה 58. עיצוב אסנת קוניו

נתחיל בחולון, שם תיפתח ב-3 במרץ בשעה 17:30 תערוכה של כיסאות מתחפשים שתישאר פתוחה עד 18 באפריל. כ-100 ילדים יצרו כיסאות גן מחופשים בעזרת צבעים, קרטון, דבק וחלקי צעצועים, ובהשראת גיבורי על מוכרים מתכניות טלוויזיה או דמויות מתוך ספרים. הכיסא הוא רהיט מוכר ושימושי לכל שכבות הגיל מינקות ועד זקנה, וילדים במיוחד מתחברים אליו למטרות משחק, ומדמיינים כיסאות כקרונות רכבת, עגלות מרכבה, בסיסים ליצירת "אוהל" משמיכות וסדינים ועוד.

מרכז מוזס חולון. גלריה 58. עיצוב אלון מנור

והילדים יצרו את תערוכת הכיסאות בסיוע הוריהם ובמטרה לעודד מודעות למחזור (כל כסאות הגן האלה יצאו מכלל שימוש), ויצרו מהם פריטי אמנות ויופי עם פרחי צמר, בובות ישנות, ציורים בהשראת בטמן, גיבורי כוח פי. ג'י. וכו'.  ניתן לראות גם כיסא שעוצב בהשראת "מיץ פטל", כיסא המורכב מבובות משחק ישנות, כיסא מכונית וכיסא טרקטור.

ביום פתיחת התערוכה בשעה 17:30 תתקיים ברחבת מרכז עזריאלי פעילות של כיסאות מוסיקליים לילדים מגיל 3 ולכל המשפחה פתוחה לקהל ללא תשלום. גם הביקור בתערוכה הוא חינם.

גאדג'ט שופ. פעמוני דלת כניסה

קבוצת מוצרים מפתיעה במיוחד בתחפושות שלה, ניתן למצוא בגאדג'טשופ, חנות מתנות הגדולה אונליין. למשל פנס ראש בצורת דינוזאור, פאוצ' בצורת כרס חשופה ושעירה או פעמוני כניסה לדירה בצורת גולגולות ומפלצות. ניתן להשיג באתר www.Gadgetshop.co.il

גאדג'ט שופ. פנס ראש

עוד דוגמה למוצרים פורימיים יש ברשת פלורליס, מותג לעיצוב הבית. מדובר למשל באגרטל או ספל בצורת פנים של גברת שאחת מעיניה עצומה בהשראה הומוריסטית או עציצים מעוטרים במסכות. החל מ-58 שקלים. לפלורליס יש סניפים בראשון לציון, בני ברק, הרצליה פיתוח וחיפה אבל ניתן למצוא את מוצריה גם בחנויות עיצוב וכלי בית ברחבי הארץ.

פלורליס

תחפושת מסוג אחר, ולמבוגרים בעיקר, תציע לכבוד הפורים רשת MOSES בין 9 ל-11 במרץ: המבורגר שיהפוך למליפיסנט, הפייה הרעה, אחת הדמויות המוכרות מסרטי דיסני.

רשת מוזס. המבורגר שהתחפש למליפיסנט

את קציצת הבשר יניחו בין שני חלקי לחמנייה שחורה, ומעל ידביקו זוג קרניים אדומות מפלפל צ'ילי טרי. עם תוספת לפי בחירה, תעלה המנה הפורימית בסניפים הכשרים של הרשת 77 שקלים.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.