פורסם by & קטגוריה אופנה, ביגוד.

חידוש היחסים עם קובה שיזם נשיא ארה"ב הקודם ברק אובמה בשלהי הקדנציה שלו, השפיע כנראה על יעקב גולברי, המעצב הראשי של החברה, עד כי החליט להקדיש את רוב קולקציית אביב קיץ 2017 של בית האופנהGOLBARY לביגוד שגם מתאים וגם משקף חופשה בהוואנה בירת קובה. אבל לאמיתו של דבר, ישראלים נסעו לבקר בקובה הרבה לפני שהאמריקאים נתנו לה לגיטימציה, ומשהו בסולם הצבעים החזק, במזג הסוער, באקלים, במוסיקה ובטמפרמנט הקובני- לטיני, תמיד דיבר אלינו.

גולברי. הסגנון הקובני עם נגיעות מאופקות של צבעי ניוד. צילום אלעד גוטמן

גולברי. הסגנון הקובני עם נגיעות מאופקות יותר של צבעי ניוד. צילום אלעד גוטמן

אוהבי ספר וותיקים זוכרים ודאי שהאמריקאי המפורסם ביותר שהיה מאוהב בקובה היה הסופר חתן פרס נובל ארנסט המינגווי ושגם הסופר הבריטי המהולל לא פחות, גרהאם גרין פרסם את האי האקזוטי הזה בספרו הנפלא "האיש שלנו בהוואנה" שהפך גם לסרט מצליח.

גולברי אביב 2017. צילום טל טרי

גולברי אביב 2017. צילום טל טרי

פלטת הצבעים האביבית של גולברי, עם כחול ותכלת, טורקיז וירוק, צהוב לימוני וורוד פוקסיה, לצד אדום שנכח בביגוד של החברה הזו אפילו בעונות שהוא לא נחשב לטרנדי, ושילובים של שחור ולבן, מתכתבת היטב עם המזג המקומי. גם הבדים הקלים לשטיפה והאווריריים, יבוא מאיטליה, מתאימים לנו, והשילוב של סיבים אלסטיים ומחטבים פנימיים שלא נראים מבחוץ, מחמיאים לגזרה הישראלית העגלגלה, שבנוסף למידות הנדיבות, עד 46 בשמלות, חולצות, מכנסיים וחצאיות מבדי אריג, ועד 6 בטוניקות וחולצות עם לייקרה, מעידים על מודעות נבונה לצרכים ולהעדפות של בנות ארצנו.

אסתי גינצבורג מדגמנת גולברי. צילום יניב אדרי

אסתי גינצבורג מדגמנת גולברי. צילום יניב אדרי

אשר לסגנון, ניכרים בקולקציה ארבעה קווים בולטים: א. פרחים צבעוניים מודפסים בטכנולוגיה היוצרת מראה תלת-ממדי, על שמלות, טוניקות וחולצות שבחלק מהן יש שילוב תחרה וקרושה. ב. בוהו שיק המתבטא בין היתר ברקמות מורכבות ואוברולים עם מגע אוריינטלי, מבדי ויסקוזה מודפסים או חלקים בגזרות לא הדוקות. ג. בגדי ערב בשחור ולבן עם נגיעות מוזהבות, מבדי לורקס, סאטן ותחרה, עם מחטבים, וגם ז'קטים ווסטים מחויטים. ד. בגדי יום-יום. בקטגוריה הזו נמצאים ג'ינסים, חולצות אריג וסריג, מכנסי בייסיק ושמלות קלות.

גולברי. טל טרי. צילום טל טרי

גולברי. טל טרי. צילום טל טרי

בתצוגה שנערכה ביום ראשון השבוע, נראו גם אביזרים להשלמת המסע לקובה, שעיטרו את הדוגמניות, שגם אותם משווקת גולברי, בין היתר צעיפים דקיקים, תיקים, צמידים ועגילים, חגורות ותיקים.

ויש גם שילובי שחור-לבן פסיכדליים. צילום יניב אדרי

ויש גם שילובי שחור-לבן פסיכדליים. צילום יניב אדרי

 

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.