פורסם by & קטגוריה אביזרים ותכשיטים, אופנה.

 

מנגון משוכלל חשוף בשעון ג'י בי

מנגון משוכלל חשוף בשעון ג'י בי

שעון החורף נכנס בארץ לתוקף פחות מיממה לפני שהסתערה עלינו סופת הרוחות והגשמים. לזה קוראים עיתוי. זה גם יופי של תירוץ לרכוש שעון חדשני. למה למנוע מצעירים הזדמנות להתחיל עם בן המין השני לא בשאלה העבשה "סליחה מה השעה", אלא עם שאלה עדכנית כמו: "איזה מודל השעון שלך"?

אז אנחנו עם מודלים 2016. חלקם חכמים להדהים וחלקם יקרים רצח.

שעון כרונוטיים 63,86. שקלים הצבע הכחול שבשאופנה

שעון זנית ברשת כרונוטיים. הצבע הכחול שבשאופנה

לדברי דניאל רחום, מנהלת השיווק של יבואנית השעונים השוויצרים רולטיים, בחורף הזה הצבע הכחול ישלוט. הוא יופיע בלוח המחוגים, ברצועות, ועל המחוגים עצמם. רואים זאת בקולקציות החדשות של שעוני הובלו, אומגה, לונג'ין, המילטון, אוריס, סווטש, קלווין קליין ואחרים. בשעון ג'יימס בונד של אומגה, שיצא במהדורה מוגבלת לקראת השקת סרט בונד החדש "ספקטור" בכיכובו של דניאל קרייג, הנקרא Aqua Terra GAUSS, הלוח צבוע בכחול עמוק והוא משווק עם שתי רצועות שניתן להחליף. אחת ממתכת והשנייה כחולה כצבע לוח השעון. כל שעון מצויד בתעודה ממוספרת, ועולה 27.990 שקלים.

שעון ג'יימס בונד החדש שמשיקה אומגה. דניאל קרייג עונד אותו בסרט בונד החדש "ספקטור"

שעון ג'יימס בונד החדש שמשיקה אומגה. דניאל קרייג עונד אותו בסרט בונד החדש "ספקטור"

טרנד בולט נוסף הן רצועות סרוגות בדוגמת פסים ובשלל צבעים ושילובים, המופיעות בשעונים של סווטש, אומגה וטיסו.

קולקציות קפסולה (דגמים ועותקים ספורים), של שעוני יוניסקס המיועדים לגברים ונשים כאחד גם הן מאפיינות את העונה החדשה. ואף אחד לא נפרד עדיין ממראה הווינטאג' של שעוני סבא, כמו אלה של המותג המילטון וינטג'.

השעונים שבאופנה עולים החל מכמה מאות שקלים ועד השמיים הם הגבול. האם מחירים כאלה רלוונטיים לצרכן הישראלי? ברולטיים חושבים שכן. לדבריהם שוק השעונים בישראל מגלגל למעלה מ-500 מיליון שקלים בשנה, ובשנת 2015 חל גידול במכירת שעוני היד בארץ לעומת שנת 2014.

שעונים כחולים יקרים (מ-42 אלף שקלים, ועד 120,000), משווקים על ידי רשת כרונוטיים. מדובר במותגים IWC, ZENITH ו- VACHERON CONSTANTIN. הם עשויים זהב לבן, וחלקם מכוסים באבנים יקרות.

שעון וואווי

שעון וואווי

גם ענקית הטכנולוגיה הסינית וואווי משיקה בישראל בימים אלה שעון בעל לוח כחול במותג וואווי (Huawei Watch) זהו שעון האנדרואיד הראשון בעולם שפניו עשויות זכוכית ספיר, החומר החזק בעולם אחרי יהלום. הודות לשיתוף הפעולה עם גוגל, השעון יכול לשרת הן משתמשי אנדרואיד והן משתמשי iOS של אפל.

וואווי כולל מסך רגיש למגע ברזולוציית 400 x 400 פיקסלים, שנכון להיום היא הגבוהה ביותר בין כל שעוני האנדרואיד. בין יתר תכונותיו הוא כולל חיישן דופק, חיישן תנועה, קריאת וכתיבת הודעות, השמעת מוסיקה, ניווט, מצלמה ועוד. חברת אלפא טלקום תשווק אותו בנקודות מכירה בשוק הפתוח החל מהשבוע הראשון של נובמבר ב-1,799 שקלים.

שעון קאסיו ג'י שוק . 1026 שקלים

שעון קאסיו ג'י שוק . 1026 שקלים

עוד שעון הניתן לתפעול דרך הבלוטות' על ידי הסמארטפונים המובילים הוא G-SHOCK מבית CASIO, הכולל שליטה מרחוק על הנגן והמוסיקה שבתוך הטלפון ועולה 1026 שקלים.

פרטים נוספים עליו ניתן למצוא ב- http://casio.t-and-i.co.il/gba-400

לייצור השעונים של מותג הבוטיק השוויצרי Richard Mille משתמשים בחומרים חדשניים כמו קרבון (סיבי פחמן), טיטניום רמה 5 וקרמיקה. זהו שעון אקסטרים, עם סטנדרטים גבוהים של בטיחות ודיוק. כל יחידה זוכה לעיצוב אישי וממוספרת כחלק ממהדורה מוגבלת. המחיר בהתאם: החל מחצי מיליון ועד מיליון וחצי שקלים. ניתן לראות ולרכוש בחנויות תכשיטי JB בארץ.

שעון אומגה ניקול קידמן

שעון אומגה שמדגמנת כוכבת הקולנוע ניקול קידמן

ואם מדברים על צעצועים לעשירים, המותג OMEGA מקבוצת רולטיים, משיק קולקציה חדשה לנשים שהפרזנטורית שלה היא כוכבת הקולנוע ניקול קידמן הנקראת "פרפר העיר" (De Ville Butterfly.) השעונים מעוטרים בציורים של פרפרים עדינים, בסגנון המזרח הרחוק, עם רצועת חוליות בצבע כסף וכתר משובץ יהלומים ועולים 115,000 שקלים. יש גם גרסה "זולה" בשם De Ville LadyMatic  העולה 79,595 שקלים. לפרטים נוספים: 1-599-523333 או באתר אימפרס: www.impress-stores.co.il

 

שעון ראדו

שעון ראדו

 

צבע נוסף שנראה הרבה בחורף 2016, הוא חום. מותג השעונים RADO הזדרז לייצר בטרם סתיו שעונים מחומר קרמי בחום שוקולד. הם משובצים יהלומים ועולים כ-32 אלף עד כ-47 אלף שקלים. גם אובאקו, מותג השעונים מדנמרק אוהב את החום אדמדם ומשבץ בו נגיעות של אבני סברובסקי. הרצועות הן שילובי מתכון בגווני כסף, זהב וברונזה. המחיר 700-800 שקלים.

 קלווין קליין

קלווין קליין

 

מי שלא מתרגש מהכחול, הבורדו והחום אדמדם שבפלטת צבעי האופנה של החורף הוא המותג קלווין קליין, המשווק בסתיו הנוכחי שעוני נירוסטה מלוטשת (1695-2516 שקלים), בצבעי זהב צהוב וזהב ורוד, או בצבע אחיד של כסף.

סווטש במראה הגרפיטי

סווטש במראה הגרפיטי

 

שעוני סווטש מפורסמים בעיצובים מושפעים מתרבות הרחוב וממגמות אופנת הלבוש הבינלאומיות. בסתיו הנוכחים הם מצוידים ברצועות בטקסטורה סרוגה, רצועות מנומרות, רצועות עם פרנזים ורצועות סיליקון עבות המתלפפות על היד. צעירים יתחברו במיוחד לרצועות שחורות ועליהן איורי גרפיטי לבנים. טווח המחירים: 279-789 שקלים.

סווטש במראה הסרוג

סווטש במראה הסרוג

 

כאמור, החידושים בשעונים מתבטאים בצורה בולטת במיוחד בטכנולוגיה. רשת התכשיטים והשעונים רויאלטי למשל, משווקת שעון חכם של סייקו עם מנגנון קינטי שאין צורך להחליף בו סוללה לעולם. השעון יודע להפסיק את תנועת המחוגים ברגע שהוא מרגיש שהורד מהיד. אפשר לא לענוד אותו במשך שנים, ואז, כשמרימים אותו הוא מכוון בעצמו את השעה והתאריך הרלוונטיים. המנגנון גם יודע בדיוק מתי החודש מסתיים ב-31 ומתי ב-29 או ב-30. השעון G-SHOCK מבית קסיו ניתן לתפעול דרך הבלוטות' לביצוע פעולת סינכרון באמצעות הסמארטפון. לצד פונקציות מוכרות כמו שעון מעורר או עדכון השעה במקומות שונים בעולם, לשעון הזה שליטה מרחוק על הנגן והמוסיקה שבתוך הטלפון, הוא גם נותן התראה על איבוד קשר ויכול לעזור במציאת הטלפון. מחירו המומלץ 1026 שקלים.

שעון רויאלטי משובץ אבני סוורובסקי

שעון רויאלטי משובץ אבני סוורובסקי

 

גם בעלי תקציב מוגבל יכולים להצטייד בשעון המשדר איניות טרנדית. כזהו למשל השעון התלוי על שרשרת של מותג האקססוריז האיטלקי Full Spot, המכונה O click, שעונדים על הצוואר ומחירו ההתחלתי 175 שקלים.

שעון פליק פלאק 175 שקלים

שעון פליק פלאק 175 שקלים

 

באותו מחיר התחלתי ניתן למצוא את שעוני הילדים "פליק פלאק", שסווטש החלה לשווק בארץ בתחילת קיץ 2015. יש עליהם איורים של ארנבים ושועלים, קשת בענן, דולפינים ודגים, מרוצי מכוניות ועוד. לשכבת הגיל היותר בוגרת, ניתן למצוא שעונים בצבעי פירות, יחד עם צמיד חצי שקוף,ושעונים בכחול ושחור פחם.

 מגנוליה. ציפוי רודיום זרקונים שקופים. 755 שקלים. צילום עמית גושר

מגנוליה. ציפוי רודיום זרקונים שקופים. 755 שקלים. צילום עמית גושר

 

ואסיים באחת הדוגמאות המובהקות ביותר לכך ששעונים הם היום תכשיט, מספים הדגמים החדשים של רשת מגנוליה המצופים זהב בשילובים שונים של קרמיקה לבנה, קרמיקה שחורה ופלדת אל חלד. מדי חודש מגיעים לרשת עתירת הסניפים הזו מאות דגמים חדשים, אבל אחד היפים שבהם מצופה זרקונים שקופים ונראה כמו צמיד (ראו בצילום).

 

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.