פורסם by & קטגוריה אופנה, ביגוד.

לא כולן יודעות שלהלבשה תחתונה יש תפקיד חשוב מאוד במראה של ההלבשה העליונה הן מבחינת נוחות והן מבחינת הצורה שבה הבגד מונח עלינו. הלבשה תחתונה שלא מתאימה במידות, בעיצוב וברמת הגזירה והתפירה לגוף, יכולה לקלקל גם את ההופעה המושקעת ביותר. גם איכות החומרים משפיעה: בדים נעימים על העור או מגרדים, מאווררים או מחממים מדי, והכתפיות, הסגירות, הלולאות, התפרים, כל אלה חייבים להיות עשויים בצורה מדויקת ומקצועית כדי שנרגיש נוח. ואת הרי הכי יפה כשנוח לך. רק אחרי אלה, אפשר וצריך להתייחס לטרנדיות ולצבעים. בחרתי להציג כמה מותגים המסוגלים לענות על הדרישות הללו, בתחום שהוא גם אינטימי וגם חיוני להרגשה הטובה, שמוצדק לכן להשקיע בו את מאות השקלים שהוא עולה.

ליה לונדון. נוחות משולבת בעדכנות אופנתית כולל תחרה חומה

ליה לונדון. .WACOAL נוחות משולבת בעדכנות אופנתית כולל תחרה חומה

לרשת ההלבשה התחתונה ליה לונדון, הממוקמת בקניונים ברחבי הארץ, הגיעה באחרונה קולקציה של מותג הפרימיום האנגלי WACOAL. מדובר בפריטים הנמכרים בהצלחה בחמשת אלפים חנויות ובשלושים ארצות, שעכשיו גם ישראל נמנית עליהן. אחד מסודות ההצלחה כאן הוא השילוב בין הנוחות למילה האחרונה בתחום האופנה, שזה אומר פריטים בכחול עמוק, ירוק בקבוק, חום קפוצ'ינו או תערובת של חום ושחור. לצד עיטורי תחרה.

אליס. אינה מלשקו וצוות מסיבת התה בגן העיר בתל אביב

אליס. אינה מלשקו וצוות מסיבת התה בגן העיר בתל אביב

רשת נוספת המשלבת עיצוב מקצועי במודעות אופנתית גבוהה היא "אליס", שבחנות הדגל שלה בגן העיר בתל אביב התקיימה לא מזמן מסיבת יום הולדת שנה בסגנוו מסיבת התה של הכובען המטורף מ"עליסה בארץ הפלאות". היה שם כמובן שחקן שהתחפש לכובען, הוצג על שולחן המכירות סרוויס תה פרחוני אנגלי מהודר, בנות בגרביונים משובצים אזכרו את משחק השחמט המוזר של מלכת הלבבות, וקומקום פרחוני ענק, הוסיפו לאווירה, וגם ההשקה של סדרת של תכשירי טיפוח, קרם ידיים, רגליים, פנים, שמפו, מרכך ומלח אמבטיה בתוך מבחנות ארוזות בערכת מתנה דמוית עוגת יומולדת. אבל בשורה התחתונה, העיקר הרי זו ההלבשה התחתונה, וזו שייכת שם למותג האירופאי VERALLY. מדובר בסטים מתחרה בסגנון מסורתי, וסטים בהדפסי פסים ונקודות בסגנון מודרניסטי. בגזרות של חולצות טי, או ב"פוש אפ". בתחתונים נוחים ללא תפרים, או בגזרות ביקיני וחוטיני שבעיני לא ברור מי מרגישה בהן נוח.

אינה מלשקו, היזמית והבעלים של המותג "אליס" סיפרה שצבעי קולקציית יום ההולדת כוללים לצד לבן, שחור וניוד שאנחנו רגילים בהן בהלבשה תחתונה, גם ורוד, בורדו, סגול ותכלת. ולצד שילוב תחרות, יש גם פפיונים ורקמות.

בוניטה דה מאס. הבד "זוכר" ומתאים את עצמו למבנה הלובשת בהשפעת חום גופה

בוניטה דה מאס. MEMORT. הבד "זוכר" ומתאים את עצמו למבנה הלובשת בהשפעת חום גופה

הייחוד של MEMORY – מותג ההלבשה התחתונה ברשת בוניטה דה מאס הוא בחזיות "זוכרות", כלומר ע"י ספיגת חום הגוף הבד מתרכך ומתאים את עצמו למבנה הגוף של הלובשת, ונשאר ושומר על צורתו החדשה. לאחר כביסה או קיפול החזיה חוזרת לצורתה הטבעית אבל כשלובשים אותה היא שוב מתאימה את עצמה לגוף הלובשת. הפטנט הזה מיוצר במגוון גזרות: פוש אפ, ריפוד קל, סטרפלס, בלקונה ועוד.

לה פרלה. לראשונה מופיעה דוגמנית על סינית בקמפיין אופנה מערבית. צילום סטיבן קליין

לה פרלה. לראשונה מופיעה דוגמנית על סינית בקמפיין אופנה מערבית. צילום סטיבן קליין

הרשת הרביעית שאציג היום היא La Perla שבצילומי הקמפיין החדש שלה המביט קדימה לאביב קיץ 2017, מופיעים סמלים כמו זכוכית מנופצת, הלבשה תחתונה עולה בלהבות, ומחוך עתיק. המסר שזה רוצה לומר: לא חייבים לסבול כדי להיות יפים. לא חייבים להרגיש דקירות מתפרים או קרסים (שברי זכוכית), או להזיע (להבות אש), או להרגיש חנוקות (המחוך). בקיצור, שחרור האישה. את הצילומים האלה, של הצלם המפורסם סטיבן קליין, מאיישות דוגמניות על ובראשן קנדל ג'נר שהיא הכוכבת החדשה של הקמפיין הזה. דוגמנית נוספת היא ליו וון, הסינית הראשונה שהגיעה למעמד של דוגמנית על בינלאומית. ומה בתכל'ס, כלומר בפריטי הלבוש עצמם של לה פרלה, הנמכרים בלעדית ברשת פקטורי 54? – לדברי משווקיו מדובר בהקפדה חסרת פשרות על חומרים איכותיים משולבים ברקמות ותחרות Aעבודות יד.

 

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.