פורסם by & קטגוריה אופנה, ביגוד, עיצוב, פנאי.

אחרי שהתגלה כי השהות באוויר הפתוח לא מסכנת בהידבקות בקורונה, חופי הים נשארים פתוחים וענף בגדי הים, בניגוד אולי לתחומי אופנה אחרים, נשאר גם הוא רלוונטי.

GUESS

חיפשתי את הסגנונות החדשניים השולטים על שפת הים ובברכות בתי המלון, והקולקציה הצעירה והעדכנית הראשונה בה נתקלתי שייכת למותג האמריקאי שהגיע לארץ רק לפני שנה וחצי וזכה להצלחה: GUESS. מדובר בסגנון צעיר המתאים בעיקר לצעירות, וכולל הדפס מנומר, צבעים זרחניים, פרחים טרופיים, אבל גם בגדי ים שלמים בצבעים חזקים ובגזרת גופיה, המתאימים לנשים בכל הגילים. ניתן להשיג בקניון גינדי TLV בתל אביב בטווח מחירים מגוון המתחיל במאה שקלים. פרטים נוספים יש באתר www.guess.com.

אינטימה. צילום דודי חסון

ברשת אינטימה המתמקדת בהלבשה תחתונה ובגדי פנאי, לראשונה יש השנה גם בגדי ים. לצד גזרות של ביקיני ובגדי ים שלמים עם מחשוף עמוק שמחתי לראות שם גם דגמים שלמים צנועים יותר בשחור קלאסי BACK TO BLACK. בולטים גם בגדי ים עם חיתוכי לייזר, פסים וכאלה שהם בגזרת מעטפה. טווח המחירים של בגדי הים שלמים: כ-300 עד כ-400 שקלים. ראוי לציין שהמידות באינטימה מטפסות עד אקסטרא-אקסטרא לארג', ובמבצע ההשקה יש הנחה של 30%.

ALMARIE

מהתבוננות במותג בגדי הים ALMARIE שבבעלותה של המעצבת מארי כץ  בחנות שברחוב סווקולב 6 בהרצליה, אפשר ללמוד מהם שלושת הסגנונות החדשניים של הקיץ הנוכחי: פפיונים, צבעים מפתיעים כמו צהוב בננה ואדום, וגמישות באפשרויות הקשירה להבלטת חלקי גוף שונים. בחלק מבגדי הים של המותג הזה יש שילוב של תחרה ופייטים, פרנזים וחרוזים, וכאמור גם פפיונים. נחמדה במיוחד הקולקציה הלבנה, ליין לכלות, עם רקמה של לבן על לבן, או בגוון של שמנת. למעדיפות סולם צבעים עדין יש כאן בגדי ים בגוון מנטה וורוד בייבי. טווח המחירים 400-600 שקלים, ויש אפשרות מיוחדת בענף להזמין בגד ים בתפירה אישית. לפרטים: www.almariebikinis.co.il  חנות ברחוב סוקולוב 6 הרצליה

ליה לונדון

בית האופנה גולברי השיק לקראת הקיץ מגוון שלם של כובעים רחבי תיתורה להגנה מפני השמש, תיקי ים מקש, מגבות חוף בהדפסים טרופיים, ואין ספק שבהצטיידות לקראת הבריכה או החוף, צריך לכלול גם אותם, מה גם שיש מבצע הוזלות עד 70%.

ליה לונדון

ברשת ליה לונדון, בולט הרצון להציע בגדי ים לכל מידה, גם לבעלות חזה קטן, וגם לגדולות ומלאות. (מהיקף של 65 עוד קאפ H) והדבר ראוי לשבח. בין הגזרות יש שלמים עם או בלי ריפוד, תוספת של חלקים מחטבים, ביקיני קולר, ביקיני מרופד סטרפלס, ועוד. בולטת גם רמת הגימור הגבוהה. כדי להתרשם מומלץ להיכנס לאתר www.leialondon.co.il.

קסטרו. צילום דודי חסון

קסטרו היא המלבישה הרשמית של בגדי הים בתוכנית "הישרדות VIP" המשודרת ב"רשת 13" והקולקציה שלה כוללת כמה מן הטרנדים החזקים ביותר בקיץ הנוכחי, כמו מראה הרטרו הקלאסי, עם גזרות שלמות ושילובי צבעים של כחול ולבן, או משבצות בשחור ולבן. יש גם בגדי ים עם חלק עליון הכולל שרוולים ארוכים או קצרים, בגדי ים בגזרת גוזייה, ובגדי ים עם פתחים באזור העליון של הבטן. בגדי הים השלמים עולים כ-105 עד כ-140 שקלים. שווה להתרשם עוד באתר www.castro.com .

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.