פורסם by & קטגוריה אופנה, ביגוד.

היחס של נשים (וגברים?), להלבשה תחתונה – מזכיר לי לפעמים את יחסם של בני האדם למכוניתם: יש הרואים בה ארבעה גלגלים, מושבים וגג המעבירים אותם ממקום למקום ויש הרואים בה סמל סטטוס מענג המעניק חוויית ניידות עילאית. גם בהלבשה תחתונה יש הרואים בה לבוש להרמה ואחזקת מה שיש ואחרים – פריט אופנה מושקע בעל ערכים אסתטיים גבוהים.

אופנה הלבשה תחתונה ליה לונדון 2

 

אחרי צפייה בקולקציה החדשה של היבואנית "ליה לונדון", שהרשת הנושאת את שמה ממוקמת בכל הקניונים הגדולים בארץ, ומביאה לישראל מותגי עילית דוגמת wacoal ,Freya ,Fantasie,  Elomi  ברור לגמרי שהיא שייכת לסוג השני. הסוג המבין שחזייה היא לא רק פריט חשוב מאוד בחיי אישה, המלווה אותה מבוקר ועד ערב ולכן חייב להיות מותאם באופן פרטני לגיל, למבנה הגוף ולממדיו, אלא גם פריט המעניק הנאה בצורתו, צבעיו, וחומריו. חשובים למשל לא פחות מהמראה הבדים. עליהם להיות איכותיים ו"נושמים", שהרי הם הדבר הצמוד ביותר לעור ולגוף. וכמובן ההדפסים והצבעים, המעניקים לחלק ניכר מהדגמים מראה מושקע לא פחות, ואולי אף יותר מאשר בגד ים.

אופנה הלבשה תחתונה ליה לונדון 4

 

על המודעות הגבוהה לכל העקרונות האלה יעידו בין היתר דבריה של יפעת דה-לרנה ברכה מנכ"לית ליה לונדון:

יפעת דה-לרנה ברכה מנכ"לית  ליה לונדון

יפעת דה-לרנה ברכה מנכ"לית ליה לונדון

 

"עלינו הנשים מוטלות במרדף החיים כל כך הרבה מטלות ומשימות עד שלפעמים הנשיות שבנו יכולה להיטשטש ולעיתים להעלם", אומרת דה-לרנה ברכה, "מה גם שהגוף משתנה עם הלידות והשנים. ולכן, החזיה הנכונה לא רק נותנת תמיכה שהגוף צריך, אלא עליה גם לגרום לאשה להרגיש סקסית, נחשקת, נועזת ומלאת ביטחון בכל גיל ובכל מידה",

אופנה הלבשה תחתונה ליה לונדון 3

 

בינינו, מי לא יודעת או חוותה אישית את העובדה שחזייה טובה חיוניות להרגשתה ולמראה שלה במשך היום, וחזייה גרועה עושה את ההיפך. לא סתם נשים מוכנות להשקיע מאות שקלים בפריט שכמעט אף אחד לא רואה אבל חיוני לה כל כך.

ואכן, עובדה מרשימה ביותר בחברה הזו (שמחירי החזיות בה נעים בין 350 ל-380 שקלים, ומחירי התחתונים בין 100 ל-120 שקלים פרט לחזיות יוקרתיות במיוחד ב-550 שקלים), הוא המנעד הרחב של המידות: 64. מהיקף 65 עד קאפ jj בחזייה, וכך גם בגזרות: סטרפלס, מחשוף עמוק, תמיכת צד, חצי קאפ, כיסוי מלא, חזיית ספורט, חזיית הנקה ועוד.

אופנה הלבשה תחתונה ליה לונדון

 

במותג "פנטסי" שמידותיו מתחילות בהיקף 65 ומגיעות עד לקאפ K – החזיות הן מבדים עמידים וחזקים, יש בין היתר דגם בשם מריאנה שמעגל ומרים את החזה בגזרת פוש אפ שמתאים למחשוף פתוח, וגם מצויד בריפוד קל. לצעירות או לנועזות בכל גיל, מתאים יותר המותג "פריה" המציע חזיות במגוון צבעים רחב, התואם את הבגדים המככבים השנה באופנה, והמבנה שלו מתאים למחשופים עמוקים וגם לטי שרט. בין היתר יש דגמים למידות היקף צרות ואחרים למידות קאפ גדולות. אחד הדגמים הנקרא "אפטר גלואו" הוא חזייה צבעונית מאוד ללא ריפוד מותאמת לצעירים בגזרה המכונה מרפסת (BALCONY), הודות למפתח המדגיש ומרים את החזה.

 ליה לונדון דגם "אפטר גלואו" (AFTER GLOW)

ליה לונדון דגם "אפטר גלואו"

 

"וקאול" הוא מותג לנשים שמוכנות להשקיע גם בסגנון וגם באיכות גבוהה. יש שתי גרסאות למותג הזה, אחת הנקראת Wacoal America שדגמיה מזכירים גזרות בייסיק, ואחת הנקראת Wacoal Europe עם דגמים מעוטרים ברקמות ותחרות מבדים רכים ויקרים.

ואחרי כל המילים, ידברו הצילומים. גם הם מעידים על יופיים ואיכותם הדגמים המיובאים האלה.

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.