פורסם by & קטגוריה אביזרים ותכשיטים, אופנה, איפור ובישום, ביגוד, חגים, טיפוח, קוסמטיקה.

אם יום האישה הבינלאומי שמציינים כל שנה ב-8 במרץ, אמור להיות חגיגי ושמח, צריך לשאול את בנות אפגניסטן שבציפורני הטאליבן  ובנות אירן המכוסות בבדים שחורים מאף ועד כף רגל בדיקטטורה החומניסטית, בנות ערב הסעודית, תימן ויתר ארצות האיסלם בחיג'ב, בורקה, ניקב, צ'אדור, בנות אפריקה שמבצעים בהן מילת נשים, עשרות מיליוני האימהות הרעבות בתת היבשת ההודית, הילדות במפעלי הכמעט עבדות במזרח הרחוק שבעמלן מאפשרות לנו לקנות בגדים במחירים אפסיים, האם הן שמחות ביום הזה, או בכלל שמעו עליו.

הנחות על בשמים ובגדים ברשת H&O

אז נכון שאנחנו, ורוב הנשים במערב, נהנות מחופש ושיוויון שכנראה עולים על כל מה שנשים חוו אי פעם בתולדות האנושות, אבל בואו לא נשכח את הרוב המכריע של הנשים בעולם הנאנקות עדיין תחת סוגים שונים של שעבוד, קושי והשפלה.

מצד שני, למה רק לדכא. יום האישה הבינלאומי משמש גם תירוץ טוב לקנות מתנות, לצאת לחנויות  ולקניונים שיצאו מהסגר (זמנית?), לתת פרנסה לתעשיית ההלבשה והפנאי, ולהינות מהמבצעים וההנחות המפליגות שיש היום. בחרתי מעט מהרבה, ויש להניח שתמצאו עוד בכל מרכז מסחרי.

הבורסה לתכשיטים
צילום אורי לבנה

ברשת H&O יש למשך יומיים (8-9 במרץ), בשמים ובגדים  בהנחות של עשרות אחוזים. חלוקים בכ-100 שקלים במקום בכ-230. פיג'מות בכ-50 שקלים במקום בכ-140. בושם של ורסצ'ה בכ-150 שקלים במקום בכ-360, ועוד הרבה.

רשת גולברי. צילום יניב אדרי

ברשת גולברי יש הנחות של 20% על שמלות, חולצות, חצאיות וז'קטים עד 10 במרץ.

הבורסה לתכשיטים. הנחות עד 40%. צילום אורי לבנה

ברשת הבורסה לתכשיטים יש הנחות של עד 40% על תכשיטים יקרים מאוד למי שיכול להרשות לעצמו. למשל, עגילי יהלומים ב-3090 שקלים במקום 4410.

וישי. מוצר שני בחצי מחיר

 מותג הדרמו קוסמטיקה וישי מציע במבצע חד פעמי ביום האישה מוצר שני בחצי מחיר לתכשירי הטיפוח שלו עד גמר המלאי.

סקארה. על 2 משלמים ו-2 במתנה. צילום רותם סלומון

וברשת האיפור והטיפוח סקארה קונים 2 מוצרים ומקבלים 2 במתנה על שפתונים, מסקרה, אייליינר וכו' של קולקציית הקפסולה של נטע אלחמיסטר.

Kiehl's תיק איפור ושפתון לקונים מעל 250 שקלים

Kiehl's הוא מותג טיפוח ניו-יורקי עם חנויות בקניונים העירוניים הגדולים שבמסגרת מבצע יום האישה נותן במתנה תיק רחצה ושפתון של איב סן לורן לקנייה של מעל 250 שקלים

לקונים סדירת פרחים ברשת זר פור יו ב-150 שקלים מקבלים מארז של רשת "סבון" ב-19 שקלים בלבד בימים 7-8 במרץ.

זר פור יו

קניונים שונים החליטו על מבצעים הכוללים את מירב החנויות שלהם. בקניון רננים למשל, על כל קנייה במהלך היום ב-349 שקלים מקבלים במתנה שפתון ותיק ערב, כשהקניון מתחייב בנוסף לתרום 5 שקלים על הקנייה הזו למרכזי סיוע לנפגעי תקיפה מינית.

קניון רננים . שפתון ותיק איפור במתנה

ובקניון שער צפון בקריית אתא, ביום האישה תקבל כל אישה קפה ומאפה, ללא תשלום וללא כל התנייה.

קניון שער צפון. קפה ומאפה חינם לכל אישה וללא התנייה

ומי שתחליט גם לקנות בחנויות הקניון, תקבל על כל קנייה בסך 299 שקלים, שובר של 50 שקלים למימוש בסניף קפה נאמן שבתוך הקניון.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.