פורסם by & קטגוריה אופנה, הנעלה.

עדי הימלבלוי, כוכבת ילדים (פסטיגל), שחקנית (משתתפת בימים אלה בסדרה החדשה "משפחה טובה" בערוץ הראשון), פרזנטורית ודוגמנית (רשת נעלי TO GO), השיקה השבוע קולקציית קפסולה בשיתוף פעולה עם מעצבי הרשת. מדובר בנעלי נשים זו הפעם השנייה, ושל נעלי ילדות בפעם הראשונה.

נעליים טו גו עדי הימלבלוי  149.90 שח. צילום עמירם בן ישי

 

מדובר ב- 9 דגמים לנשים במידות 36-41 ו-3 דגמים לילדות במידות 28-35, בין היתר נעלי אוקספורד עם חרטום כסוף, נעלי פלדיום פרחוניות ומגפים מעל הברך במראה גרב.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

לילדות  מציעה עדי נגיעות רוקיסטיות וקישוט של כוכבים כסופים או לבנים (ראו בתמונות).

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

טווח המחירים לנשים כ-150 עד כ-280 שקלים. לילדות, כ-200 שקלים.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

באירוע ההשקה (ראו בצילום את הימלבלוי נועלת נעלי עקב גבוהות של המותג ולצידה נעמי גולן), אמרה עדי שריגש אותה לגלות כי הקולקציה הראשונה שעיצבה בעונה הקודמת נחטפה מהמדפים תוך שבועות בודדים, והוסיפה שהשנה הציבה לעצמה את אתגר נעלי הילדות במטרה לאפשר להן לנעול גם משהו קצת פחות ילדותי. לשם כך בחרה בגוונים שחורים ואפורים והדפסים בוגרים יותר  ולא רק בוורוד.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

איילת פיצ'ון עוז, מנהלת השיווק של טו-גו המונה כ-70 סניפים בפריסה ארצית הוסיפה שמבחינה שזו תחילתה של דרך משותפת עם הימלבלוי וצוות המעצבות של החברה, ושהודות לרצונותיה וטעמה של הפרזנטורית מיוצרת קולקציה המעניקה טוויסט אופנתי לנעליים הקלאסיות המזוהות עם המותג.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.