פורסם by & קטגוריה אופנה, בית, כלי בית, עיצוב, ריהוט.

אפור בהיר וצהוב בהיר, אלה צמד הצבעים שענקית הצבעים האמריקאית פנטון, המכתירה לקראת כל שנה אזרחית חדשה את צבע השנה הבאה, גילתה בימים אלה, ככוכבי הלייף סטייל של 2021 בריפוד, וילונות, אריחים, כלי מטבח, נעליים ובגדים.

גולדשטיין טפט גלרי

את דיוק התחזיות שלה מוכיחה פנטון כבר עשרים שנה, וגם הטכניקה לפיה נקבעת התחזית הזו, היא לא סוד.

הוסטס

בחירת "הצבע השנתי" מושפעת מתנאים ומסרים סביבתיים, פוליטיים וכלכליים שונים. כך לדוגמא, בשנת 2019 נבחר אדום אלמוג, כדי לעורר מודעות לסכנה הקיומית של שוניות האלמוגים ברחבי העולם, וב-2020 הצבע הכחול נבחר על ידי המעצבים כמרגיע מציאות לחוצה ועתירת מתח.

קסיו. ג'י שוק

הצהוב של 2021 אמור לעורר את המורל בתקופה של מגפה עולמית, ואפור האבן, מנמקים בפנטון, מבטא חוסן ואיזון, במצב של טלטלה ובלבול.

נטוצי איטליה

מה שמרתק ומפתיע פסיכולוגית זה לראות כל שנה איך מייד אחרי פרסום "הצבעים הקובעים", אלפי מעצבים, גרפיקאים ותעשיינים, ומאות אלפי צרכנים, מיישרים קו, ובתוך פרק זמן קצר מייצרים ולובשים את הצבע הטרנדי החדש.

חברת אלוני. אריחים בלימון ואפור. צילום אסף לוי

מאיה טיטו- שועה, מנהלת השיווק של קבוצת טי אנד איי, המייבאת לארץ את שעוני ג'ישוק, בייבי ג'י, לדרמן, זיפו, איזוסטיל ועוד, אומרת שיפה לראות איך כל שנה מחדש מנמקת חברת פנטון את בחירתה בהסברים נטועים במציאות היומיומית בה אנו חיים.

סולתם

לילך קדמי, מנהלת הפרסום והשיווק בחברת אינטרסן, הכוללת את מותגי התינוקות NUBY, טוליפס והמותג הוסטס, אומרת שהאופטימיות של הצהוב והאפור הבהיר, מדברת השנה אל כל אוכלוסיית העולם, המתוחה בגלל הקורונה. מיטל רובין עובדיה, מנהלת השיווק של חברת סולתם מגלה שבחברה שלה כבר יש כלי בישול אפורים וצהובים.

הלב הכחול. CAPRICE

ודניאל רבני, סמנכ"ל רשת חנויות נעלי הנוחות הלב הכחול, המוכיח את העדכנות של החברה שלו בנעלי ספורט אפורות בדגמי OnAir של  CAPRICE. מדובר בנעליים עם רפידה הכוללת כ-300 בועות אוויר ומאפשרת הליכה קלילה וסירקולציה של כף הרגל.ובגולדשטיין טפט גלרי יש מגוון של טפטים בצמד הצבעים הטרנדיים.

איווסטיל. מאג ואקום

את כל הדגמים המוצגים כאן, אפשר לרכוש או להזמין כבר בימים אלה. בחנויות האונליין של החברות.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.