פורסם by & קטגוריה בית, חידושים ופטנטים לבית, לא מתויג, עיצוב.

עם כל הכבוד למזגנים ולמאווררים שאנחנו כבר מפעילים בפול ווליום בימים הלוהטים האלה, יש פטנט המאפשר גם להעצים את האפקטיביות שלהם, וגם להפחית את חשבונות החשמל החודשיים שלנו. קוראים לזה חלון רב שכבתי מסנן קרינה. קיבלתי את המידע עליו מחברת קליל השוכנת בכרמיאל, ומייצרת חלונות ודלות אלומיניום, עם מירב החידושים בתחום סינון רעש ושמש.

חברת קליל. חלונות ענק אסתטיים שמגדילים את מראה הסלון אבל מבודדים מהחום בחוץ

הגדולה של חלונות כאלה היא גם ביכולתם לרבע את המעגל – לשדך בין השאיפה הישראלית האופיינית להרבה אור, כלומר חלונות גדולים ככל האפשר, במיוחד בסלון, במטבח ובפינת האוכל – לבין האקלים הסובטרופי הרותח, המחייב בעצם הרבה צל. אז אם תתבוננו בתמונות המצורפות, תראו איך נראים חדרים גדולי חלונות כאלה, עם הזכוכית המבודדת.

חברת קליל. פרופיל החלון התלת שכבתי המבודד מחום ומרעש

מדובר כאמור בזכוכית טריפלקס – שלוש שכבות זכוכית עם שכבת  פי. וי. סי.  ביניהן ברמות שקיפות שונות לפי בחירה, שניתן להתאים לדירה או לבית האישי, בעזרת ייעוץ של מומחים שמספקת החברה, והודות לה יש גם בידוד אקוסטי וגם תרמי. הזכוכית נתונה בתוך חלונות הזזה משוכללים מאלומיניום התומכים בעובי ובמשקל של הזכוכית הזו, נעים על מסילה, כך שהם לא תופסים שטח נוסף בפתיחה ובסגירה.

 אבל יש בקליל גם חלונות ציר, נפתחים כלפי חוץ או פנים, ואופציה שלישית, חלונות הנפתחים כלפי פנים רק בחלקם העליון, המתאימים במיוחד לאמבטיה ושירותים. ואם רוצים הצללה ולא רק סינון אור, החברה מייצרת תריסי גלילה המאפשרים שליטה בכמות האור והאוויר הנכנסים.

חברת קליל. פתיחות מגוונות של החלונות: כלפי פנים, כלפי חוץ, וגם כלפי מעלה

ואחרי כל היתרונות הפונקציונליים והכספיים (חיסכון בחשמל), חשובה מאוד גם האסתטיקה. ואת זו רואים בצילומים המצורפים.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.