פורסם by & קטגוריה אביזרים ותכשיטים, אופנה.

קיץ 2017 יתחיל באופן רשמי בשבוע הבא, ב-24 למרץ. בשעה 02:00 בלילה נזיז את המחוגים שעה קדימה, ומאותו בוקר נקדים להתעורר ונרוויח עוד שעה של אור ושל ערות. זה הזמן הגדול של תעשיית השעונים המסתערת עלינו עם חידושים טכנולוגיים וסגנוניים, של מה שמזמן הפך מפריט פונקציונלי לצעצוע עתידני, אביזר נוי, תכשיט או סמל סטטוס.

שעון מחשב. שיתוף פעולה בין גוגל ל-LG

שעון מחשב. שיתוף פעולה בין גוגל ל-LG

עתידנות טכנולוגית שהיא כבר לגמרי כאן, פרי שיתוף פעולה בין LG ו- Google הם השעונים החכמים עם מערכת ההפעלה המתקדמת Android Wear 2.0. יש בהם שירות עזר קולי, תפריט אפליקציות שכמעט מייתר את הטלפון הנייד, אפשרות לבצע רכישות על ידי טפיחה קלה וצמיד המודד את קצב הלב בזמן מנוחה ובמאמץ. חכמים כבר אמרתי? ניתן להשיגם בגוונים של כסף, טיטניום או זהב וורוד.

סווטש. אותיות, איורים, צבעים, שעון המבטא מסרים אופנתיים

סווטש. אותיות, איורים, צבעים, שעון המבטא מסרים אופנתיים

דניאל רחום, מנהלת השיווק של קבוצת רולטיים המייבאת ומשווקת שעוני אופנה, מעבירה אותי לנושא הסגנוני: הטרנדים האופנתיים המובילים. למשל, האפשרות להתאים את שעון היד לטעם האישי בשעוני האימוג'י של סווטש, וסולם הצבעים של הקיץ, כחול וורוד, כמו בשעונים של המותג הנרי לונדון.

הנרי לונדון. צבע מקביל לאופנת הבגדים ומשותף לרצועה וללוח השעון

הנרי לונדון. צבע מקביל לאופנת הבגדים ומשותף לרצועה וללוח השעון

דוגמה לשעונים שאופנה היא הצד החדש שלהם, הם אלה של המותג ג'וסי קוטור ( JUICY COUTURE), המציע בין היתר סדרה בשם "חוג הסילון" (JETSETTER) עם הדפסי פסים וצבעי ניאון החל מ-395 שקלים.

ג'וסי קוטור. הכחול  והוורוד, שני צבעי שעוני האופנה

ג'וסי קוטור. הכחול והוורוד, שני צבעי שעוני האופנה

את המיליונרים שבינינו יעניינו השעונים החדשים העולים הון כמו אלה של הובלו (HUBLOT) שהזול ביניהם עולה 63,300 שקלים. ניתן לרכוש אותם רק בהזמנה אישית ברשת אימפרס ובגולד טיים ממילא. השיאן של הובלו בו נתקלתי, הוא זה העולה "רק" מאה ועשרים אלף שקלים.

הובלו. "רק" מאה ועשרים אלף שקלים

הובלו. "רק" מאה ועשרים אלף שקלים

שעון נוסף שכמוהו כהצהרת הון הוא הספידמאסטר של אומגה, שנבחר על ידי נאס"א עבור האסטרונאוטים שלה וזוכה לראשונה מאז נוצר לפני 60 שנה לעיצוב חדשני עם רצועת גומי ותפרים כתומים. זהו שחזור של דגם משנת 1898 עם לוח שחור ומחוגים מזהב לבן 18K ומחירו 34,990 שקלים. דגם חדש שני של הספידמאסטר עשוי מתכת וזהב 18 קראט, משובץ יהלומים ועולה 37,990 שקלים. השניים נמכרים ברשת אימפרס.

אומגה ברשת אימפרס. שחזור של דגם קלאסי בן 60 שנה

אומגה ברשת אימפרס. שחזור של דגם קלאסי בן 60 שנה

מי שמעדיף קווים נקיים, "סקנדינביים", בסיסמת "פחות הוא יותר", ימצא אותם בשעוני גוצי, קלווין קליין ואובקו. המזג הזה מתאים גם לטרנד  המונוכרומטיות,  שעון שכל חלקיו צבועים בווריאציות של אותו הצבע, כמו בשעוני אובקו שכל חלקיהם כולל רצועה ולוח הם בגווני פודרה וזהב.

אסקדה ברשת רויאלטי

אסקדה ברשת רויאלטי

רשת רויאלטי מתדלקת את השאיפה לשעון חדש במתנה באמצעות מבצע הנחות (עד 31 במרץ), פלוס זיכוי בגובה המע"מ לרכישה שניה, בשעוני סייקו, פרארי, אסקדה, פוסיל ויתר המותגים שהיא מייבאת.

ורסאצ'ה ברשת הבורסה לתכשיטים. הוורוד שבאופנה ואלמנטים מהמיתולוגיה היוונית

ורסאצ'ה ברשת הבורסה לתכשיטים. הוורוד שבאופנה ואלמנטים מהמיתולוגיה היוונית

רשת חנויות הבורסה לתכשיטים, מציעה שעוני ורסאצ'ה שבמרכזם סמל מותג בית האופנה המפורסם, שכמו מרחף מעל החוגה וממוקם בין שתי שכבות זכוכית עבות. הטבעת העליונה של השעונים מעוטרת באלמנטים מהמיתולוגיה היוונית עשויים מאמייל ויש רצועה עם אבזם פרפר. המחיר: 3900-4900 שקלים.

טומי הילפיגר. כחול וזהוב. ברשת JACI-O

טומי הילפיגר. כחול וזהוב. ברשת JACKIE-O

שעוני הקיץ של מותג האופנה האמריקאי TOMMY HILFIGER צבועים בכחול, לבן או אדום (בנוסף לשחור וחום), חלקם עם רצועה דמוית שרשרת צבאית מטאלית החל מ-740 שקלים ברשת Jackie-o ובחנויות שעונים מובחרות.

פליק פלאק. שעון ילדים של סווטש

פליק פלאק. שעון ילדים של סווטש

גם לשעוני לילדים יש שעוני אופנה במותג הצעיר פליק פלאק ((FLIK FLAK) מקבוצת סווטש. החדשים שבהם משווקים בימים אלה בכותרת "יום הולדת", עם איורים של בלונים, כוכבים ודמויות. פלאק הוא מחוג הדקות הכחול ופליק מחוג השעות האדום, ובאמצעותם ניתן ללמד את הילדים גם לזהות את השעה וגם לספור עד שישים (הספרות מופיעות על מסגרת השעון). 199-230 שקלים.

האוס אין מודה. שעוני קיר חדשניים

HOUSE IN MODA. שעוני קיר חדשניים

ולבסוף, אם המעבר לשעון קיץ מעורר רצון לעבור גם לשעון קיר חדש, באתר House In Moda יש דגמים מדליקים מיובאים מאיטליה שכמה מהם נראים בצילומים המצורפים.

 

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.