פורסם by & קטגוריה אביזרים ותכשיטים, אופנה, ביגוד, בריאות, הנעלה.

אין הוכחה בדוקה לכך שאת הקלוריות והקילוגרמים שנאגור בסעודות החגים נצליח להוריד בחדר כושר, אבל בין כסה לעשור וברוב השנים גם אחרי איסרו חג סוכות, יש תנועה ערה בחנויות לציוד ספורט, ועם ישראל מצטייד בנעלי ריצה, חליפות פוטר, ביגוד מנדף זיעה, אופני הרים, ועוד חצי תריסר אביזרי התעמלות, הליכה וריצה.

 

PRO RUNNER נעלי ריצת שטח INOV 8

PRO RUNNER נעלי ריצת שטח INOV 8

 

בביקור במרכז הריצה של ישראל PRO RUNNER הממוקם בבני ברק (כן, גם הציבור החרדי החל לעשות כושר), נוכחתי שלא מדובר רק בדאגה לבריאות והרזייה, אלא בנהייה אחרי טכנולוגיות חדשות וחידושי אופנה. כך למשל המותג הבינלאומי 8 INOV המתמחה בנעלי ריצת שטח, מציג מודלים מעוצבים אופנתית של נעליים המיועדות כל אחת לפעילות אחרת. נעל לריצה על כביש סלול, אחרת לריצה על שטח הררי, נעלים לשבילים, ונעליים לניווט. תכונה מעוררת התפעלות במיוחד היא קלות המשקל של הדגמים הללו. למשל, נעל שאצנים זכו בה הכי הרבה פעמים באליפות עולם בריצת שטח הנקראת X-talon 212 שוקלת רק 212 גרם. נעל אחרת, TRAILROC 255, המיועדת לשטחים קשים, ובנויה עם גומי בשלוש דרגות צפיפות שונות, שוקלת רק 255 גרם. אפילו נעל לריצות ארוכות שהפכו לפופולאריות מאוד בשנים האחרונות (עשרות אלפים השתתפו בארץ במרתונים האחרונים), למרות ריפוד וסוליה חזקה, שוקלת רק 290 גרם.

משקפי ספורט גם עם עדשות אופטיות. BOLLE

משקפי ספורט גם עם עדשות אופטיות. BOLLE

 

תחום התמחות ספורטיבית שלא רבים בארץ מודעים לקיומה, קשור למשקפי שמש. מסתבר שיש משקפיים לריצה של המותג CEBE שגם אותם ניתן להשיג בפרו ראנר, עם אפונים שלא זזים גם כאשר הפנים לחות מזיעה, גומיות המונעות החלקה, עדשות פוטו כרומטיות שמתכהות ומתבהרות לפי תנאי האור, מוטות מתעקלות כלפי הפנים לאחיזה יציבה, משולבות גומי רך, ורצועה נוספת לקיבוע. כל אלה מאפשרים רכיבה, ריצה, אפילו טיפוס וקפיצה בלי לאבד את המשקפיים. בעיה אחרת המוכרת בעיקר למרכיב משקפי ראייה היא הקושי להתאים להן עדשות אופטיות. המותג BOLLE  השיק חידוש: משקפי ספורט למרשם אופטי בטווחים +6 עד -8 עם צילינדר -4.

צמידי         להשיג בפרו ראנר

צמידי RUN FREE SPIRIT להשיג בפרו ראנר

 

מאחורי האביזר הספורטיבי המדליק ביותר שמצאתי בפרו ראנר, ואולי לא במקרה, עומדת אישה, ליתר דיוק, אם צעירה. נטע ויצמן הבטיחה לעצמה להוריד את המשקל שצברה בהריון, באמצעות ריצה וספורט, אבל התקשתה לקיים. ואז צץ בראשה רעיון: להזכיר לעצמה לקום מהכורסה ולהתחיל להתנועע בעזרת משפטים שימריצו אותה לפעילות יום יומית. היא חיברה כמה משפטים אלה, חרתה אותם על לוחית מתכת דקה וקשרה בשרוך על פרק היד. חברות התלהבו, נטע תפסה יוזמה, וכעת יש לה סדרה של צמידי ריצה בשם Run Free Spirit עשויים סיליקון, פוליאסטר וכסף סטרלינג 925, ענודים על היד וניתן לבצע איתם כל פעילות לרבות מקלחת. ניתן להשיגם בחנות פרו ראנר בבני ברק, ואפשר גם להזמין דגם עם משפט אישי.

גוזיית ספורט. REEBOK

גוזיית ספורט. REEBOK

 

המעבר לעיסוק בספורט בעצימות גבוהה (בשולי ערים כמו מודיעין, גבעת שמואל, רמת השרון, ובמסלולי פארקים כמו הלאומי ברמת גן או הירקון בבני ברק רואים מאות רצים כל בוקר או בימי שישי), והעליה בהרשמה לקורסים ביוגה, פילאטיס ו- TRX מפרנסים יפה את כל מותגי הספורט בארץ. כך למשל חברת Reebok משווקת בימים אלה קולקציית ביגוד למטרות אימונים מבחינת יכולת הנידוף, גמישות הבד ונוחות הגזרה, שמצטיינת גם במראה אופנתי. בין היתר, מכנסי אימון לגברים עם גרבוני טייטס פנימיים לשמירה על חום שרירי הרגלים. גוזיות לנשים עם פס אלסטי המהודק תחת החזה. חולצת גברים בעלת גב מחורר למעבר אוויר ותפר כתף עבה ואלכסוני המאפשר לבצע את תנועות האימון בלי שהבגד מתקפל באזור הכתף.

 

נעליים מתנפחות, פאמפ. REEBOK

נעליים מתנפחות, פאמפ. REEBOK

 

גולת הכותרת של ריבוק בעיני היא סדרה חדשה של דגמי "פאמפ" המשלבים בגוף הנעל משאבה ותא המתמלא באוויר. ניתן לנפח את הנעל סביב כף הרגל ולשפר את אחיזתה בפערים של רבע מידה עד חצי מידה. טכנולוגיה מהפכנית, שבעלי כפות רגליים שלא תואמות את המידות הרגילות, יידעו להעריך. זוג נעלי פאמפ שניתנו לנסיין במידה 43 וחצי, זכו מפיו לציון עשר, אחרי צעידה יומית של חודש. בסיום השימוש אפשר להחזיר את הנעל למידה המקורית, על ידי לחיצה על שסתום שמשחרר את לחץ האוויר. משה סיני, מנכל ריבוק ישראל, מסביר שמאחר שכף הרגל היא איבר מורכב ובכל תנועה נוטלים חלק עצמות, מפרקים ושרירים רבים, ניתן למהנדסי החברה האתגר לייצר נעל ספורט שתתאים לצרכים הפיזיולוגיים האישיים של כל אדם. ופאמפ היא התוצאה. הוא מוסיף שבדגם הזה משולבת סוליה המבוססת על חומרים זהים לאלה של צמיגי מכוניות מרוץ, כדי להעניק אחיזה ברמה גבוהה. יש דגמים מותאמים לנשים, ילדים וגברים, והמשקל הוא 277 גרם.

בגדי ספורט FILA. דוגמנית: אנה ארונוב צילום שרבן לופו

בגדי ספורט FILA. דוגמנית: אנה ארונוב צילום שרבן לופו

 

מותג הספורט השלישי שבדקתי, FILA, שבחר באנה ארונוב כפרנטורית שלו, מדגיש במיוחד את הצד האופנתי בביגוד לנשים ספורטיביות. זה מתבטא בחיתוכים המדגישים גזרה חטובה, הדפסים גרפיים ולא רק בדים חלקים, ופלטת צבעים הכוללת לצד כחול, אפור ושחור, גם נגיעות של צבעי ניאון, ורוד פוקסיה וכתום. חליפות הספורט הן בסגנון התאם וערבב, ויש גם טוניקות, מכנסי שלושה רבעים ושבע שמיניות וגזרות נמוכות ורחוקות מהגוף.

FILA. אנה ארונוב. צילום שרבן לופו

FILA. אנה ארונוב. צילום שרבן לופו

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.