פורסם by & קטגוריה אביזרים ותכשיטים, אופנה, ביגוד, ביגוד ילדים, חגים, עיצוב, תערוכות.

גולף קידס. צילום בר שרייר

חוץ מאשר חולצות וסנדלים, הצבע הלבן נעדר כמעט לגמרי מאופנת הבגדים ברוב ימות השנה. בלב הקיץ אפשר אמנם למצוא פריטים פרחוניים על רקע לבן, אבל קשה לגלות בחנויות ז'קט לבן למשל, או שמלה לבנה חלקה. לקראת שבועות משתנה התמונה.

תמנון

למשך זמן קצר בשבועות שלפני חג השבועות, מתאכלסים הקולבים ברשתות ששוב נפתחו, בביגוד לבן. חובבי הצחור יכולים להתעדכן בזריזות ולרכוש לעצמם מלתחה בהירה מגוונת.

תערוכת מסכות. גלריה יוניטי ארט האוס ביפו

הרכבתי לעצמי מערכת הכוללת שמלה וז'קט, סרפן וחולצה, ארנק ותכשיטים, סל קש ומצחייה להליכה בשמש או לשפת הים ואפילו לק לבן, ולבת הקטנה מצאתי מערכת של סרפן ושרוולון. באחת החנויות משכו את עיני גם מגשים וכדים יפיפיים שיוסיפו לבית מגע לבן של חג. בתערוכת מסכות שייצרו אמנים ישראלים ראיתי גם מסכה לבנה לילדים ומסכה לכלות מתחרה ופנינים (!)

מסכה לכלה. גלריית יוניטי ארט האוס

אחת התגובות המעניינות של אמנים ישראליים לתקופת הקורונה הייתה פרץ יצירתיות של מסכות מיגון מעוצבות שהפכו גם לפריט אופנה שניתן להתאים לבגדים. את התוצאה ניתן לראות עכשיו בתערוכה ווירטואלית ביוזמת עמותת יוניטי ארט, המתקיימת בגלריה Unity Art House,  ביפו. לשם כך אפשר להיכנס לדף הפייסבוק של העמותה, או להזמין ביקור ללא תשלום כל יום בשעה 16:00 בטלפון: 054-354-4218. מסכה מקסימה במיוחד המיועדת לכלה עשויה מתחרה צחורה ופנינים.

גולף. צילום דודי חסון

ברשת תמנון יש שמלות וז'קטים לבנים במחירים נגישים מבדי שיפון, תחרה, פשתן, וויסקוזה, חלקם שקופים ונשפכים. למלתחה שלי הייתי מצטיידת שם בשמלת קומות מכותנה משולבות תחרה. מתחרה רציניות בגזרת השמלות הן השמלה של קסטרו באורך מכסה ברך ושרוולים תפוחים עד המרפק.

קסטרו. צילום גל קרן

ישנה גם השמלה ברשת פול אנד בר מבד מקומט עם שרוולים עד מעל המרפק, ושמלה הצחורה בגזרה הצמודה של רשת גולף עם שרוולים קצרצרים.

פול אנד בר. צילום תום רובנס

על שמלות ניתן ללבוש ז'קט לבן עם חגורת מותניים וכפתורים זהובים כמו שיש ברשת טופשופ.

פקטורי 54. מייקל קורס

מי שמעדיפה חצאיות, יכולה ללבוש מעליהן את חולצת הסריג ארוכת השרוולים עם סרט מותניים ארוך המשתפל מעל החצאית של פקטורי 54.

טופשופ

את ההופעה החגיגית הזו משלימים תכשיטי הפנינים של מגנוליה ולק הציפורניים הלבן של ג'ייד.

מגנוליה. צילום רועי סרוסי
ג'ייד

לבנות המלוות אותנו בחג יש ברשת גולף קידס סרפן לבן ושרוולון ואם נגיע להתארח בשבועות בבית הסבים והסבתות, אפשר לשקול כמתנה את אחד המגשים הצחורים המקסימים שמשווקת עמותת אנוש, http://www.enoshop.co.il – או כד לבן מאויר בעדינות בדיוקנאות, ברשת פלורליס.

עמותת אנוש. צילום סיגל בלייר גת
פלורליס
ללין

להליכה קצרה בשמש הייתי מוסיפה לרשימת הקניות החדשה שלי גם את סל הקש והמצחייה ברשת ללין.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.