פורסם by & קטגוריה טיפוח, קוסמטיקה.

לא הקמטים מבטאים ראשונים את הזדקנות דיוקן הפנים שלנו, כי יש גם קמטי צחוק בגיל נעורים ויש צעירים עם קמטי מצח. מה שמאפיין התבגרות ולא תמיד שמים לב לכך, הוא איבוד הנפח בפנים- במיוחד באזור הלחיים. דוגמנית העל לשעבר מיכאלה ברקו הוזמנה על ידי חברת לוריאל פריז להשתתף בקמפיין דיגיטלי לתכשירים חדשים בסדרת האנטי אייג'ינג REVITALIFT שפותחה במיוחד למילוי נפח הפנים, ולשם כך היא התבקשה להשוות בין שתי תמונות שלה, אחת מהימים בהם התחילה לדגמן כבת 17, ושנייה מהיום, כשלושים שנה לאחר מכן.

מיכאלה ברקו אז, משמאל, והיום, מימין

מיכאלה ברקו אז, משמאל, והיום, מימין

כשרואים את ברקו היפיפה לבדה, נדמה שהזמן לא נגע בה כלל. היא נראית זוהרת וצעירה כתמיד. אבל כשמשווים אותה לתמונת גיל העשרה שלה, רואים אכן שאיבדה קצת מהעגלגלות המוצקה של הלחיים. וזה החידוש של תכשירי REVITALIFT FILLER, סרום וקרם יום עם ריכוז גבוה פי 10 של חומצה היאלורונית מאשר בקרמים הקיימים, חומצה הסופחת לחות ומתפיחה את הפנים.

לוריאל פריז רויטליפט פילר. צילום אילן סבירסקי

לוריאל פריז רויטליפט פילר. צילום אילן סבירסקי

את הקמפיין עם מיכאלה אפשר לראות בכתובת

https://www.youtube.com/watch?v=bSv9RrrDFlo&feature=youtu.be.

כמה פרטים חשובים נוספים על החומצה ההיאלרונית: היא סופחת לחות פי 1,000 ממשקלה ושומרת על לחות העור עד 48 שעות. היא נמצאת בעור באופן טבעי, מעין מאגר מים של התאים, אבל עם הגיל מאבדים חלק ממנה ולכן צריך לחדש את המלאי.

הסרום המכיל את תכשיר הפילר משווק בתוך  מארז דמוי מזרק, שקל בעזרתו להוציא מינון של טיפות אחדות שדי בהן כדי למרוח על כל הפנים שניות לפני מריחת הקרם. מחיר התכשיר: 220 שקלים.

ג'יג'י. מזואקטיב

ג'יג'י. מזואקטיב

הזדמנות נוספת להוסיף לחות לעור עייף וחסר רעננות מעניקה הסדרה החדשה MesoActive של ג'יג'י מעבדות קוסמטיקה המיועדת לטיפולים בקליניקות קוסמטיות פרא-רפואיות. מדובר במזותרפיה, טכניקה במסגרתה מוחדרים לעור חומרים מרוכזים המחזירים לו מוצקות ומשפרים את מרקמו וגמישותו. כמובן שגם כאן החומצה ההיאלרונית מככבת לצד מרכיבים נוספים כמו סיליציום אורגני. קיימות שבע נוסחאות שונות למזותרפיה בה מדובר, בהן כאלה להפחתת צלוליט בגוף, לחיזוק צמיחת השיער, ולמה שמעניין אותנו כרגע במיוחד, שיפור מראה העור והפחתת הקמטוטים. עלות טיפול מזותרפיה בשילוב התמיסות החדשות  אצל קוסמטיקאיות מורשות ג'יגי בין 350 ל- 550 שקלים.

טיפול בתאי גזע במרכז המפואר של דשלי בראשון לציון

טיפול בתאי גזע במרכז המפואר של  Desheli בראשון לציון

חקר תאי הגזע חולל מהפכה מרתקת במיוחד בתחום הקוסמטיקה החדשנית. אחת מחלוצות הטיפול בתאי גזע ממקור צמחי, פיתח בלעדי רשום כפטנט ומיוצר בישראל, היא חברת Desheli. בביקור במרכז המרשים והגדול של החברה (400 מ"ר וכ-18 חדרי טיפולים) השוכן במערב ראשון לציון, אזור קניוני הזהב, הוצגו בפני התכשירים האלה, המבוססים על פטנט FYTOTIGH ומכילים למעלה מ- 250 מיצויים של צמחים ביניהם פרחים מהרי האלפים, ענבים, תפוחים ועוד. כמובן שגם כאן מופיעה החומצה ההיאלרונית ואפילו – אבקת יהלומים טהורה, המסייעת לחדירת התכשירים לשכבות עמוקות יותר של העור.בדשלי מצהירים שכל מוצרי החברה הם פרא-רפואיים, נטולי כימיקלים וחומרים משמרים, מיוצרים כאמור מתאי גזע, מסוגלים להתמודד בתופעות הזדקנות העור ומשפרים את חילוף החומרים. הם גם נמצאים תחת פיקוחו של משרד הבריאות הישראלי ומותאמים לתקנים בינלאומיים. על הצלחתם תעיד העובדה שדשלי מוכרת אותם ב-300 סניפים ביותר מ-17 מדינות ובכוונתה לפתוח ב-2016 עוד 30 סניפים.

תמציות תמרים לטיפוח העור. שוורץ קוסמטיקה

תמציות תמרים לטיפוח העור. שוורץ קוסמטיקה

יש לישראל עוד חידוש בתחום טיפוח העור: תכשירים המועשרים בתמצית תמרים. מותג הקוסמטיקה "שוורץ" מפיק ומשווק אותם ואנשיו מיידעים אותנו שבתמר יש ויטמין A  ו- B, סידן, ברזל ועוד. עץ התמר מופיע על כל אחד מתכשירי TAMAR cosmetic line שגם ארוזים בגוונים אופייניים של חום וצהוב. מדובר בקרם גוף, תרסיס לחות, קרם ידיים וקרם רגליים. שמפו, מרכך, מסיכת הזנה, שמן טיפולי וקרם לחות לשיער. עוזי שוורץ, מנכ"ל "שוורץ" קוסמטיקה מספר שהחברה שלו חוגגת 50 שנה להיווסדה ומציינת את יובלה בסדרת התמרים שמחיריה נעים בין 21 ל-23.50 שקלים. הוא מוסיף שהתכשירים האלה מתאימים לישראל לא רק במחיריהם הנוחים אלא גם לאקלים בישראל. הוא מוסיף שנוסף לתמרים יש בתכשירים האלה שמן זית והדס, דבש ופרופוליס, תמצית רימונים, שמן זרעי ענבים וחלב והם עומדים בתקני משרד הבריאות לפיתוח וייצור תמרוקים, תקן 9001ISO , תקן GMP ואישור Free-Sale.

 וישי סקין סליפ. 159 ש"ח מחיר קבוע. בבתי מרחקת פרטיים

וישי סקין סליפ. 159 ש"ח מחיר קבוע. בבתי מרחקת פרטיים

באיזו שעה ביממה מצליח עור הפנים שלנו להתחדש ולהתרענן במיוחד? בין חצות לאחת בלילה. הדבר נבדק והוכח מדעית. אז בצד החשיבות של הירדמות לכל המאוחר בשתיים עשרה בלילה כדאי גם למרות על הפנים קרם מותאם במיוחד לשינה. זה מה שמציע בימים אלה מותג הדרמו-קוסמטיקה VICHY: קרם בסדרת אידיאלה, המכונה IDEALIA SKIN SLEEP. יתרונו של הקרם, העולה 159 שקלים – מחיר נוח, אחיד וקבוע, שלא ישתנה במבצעים והוזלות, מבטיחים בוישי, שגם אם לא מצליחים לישון מספיק או לישון טוב בלילה (אימהות צעירות, אחיות בתי חולים, דיילות אוויר וכו'), הפורמולה של הקרם תעשה את העבודה באמצעות 6 חומרים פעילים המשולבים בו: חומצה המופקת מליקריץ, נגזרת של חומצה סליצילית, חומצה היאלרונית כמובן, ויטמין B3 , קפאין ושמנים המיוצרים מגלעיני משמש והמכילים בין היתר אומגה 6.

וישי. טיפוח משלים לשינה

וישי. טיפוח משלים לשינה

שימו לב, מוצרי וישי משווקים בבתי מרקחת פרטיים בלבד תוך קבלת ייעוץ על ידי רוקח. למידע נוסף ואבחון העור: WWW.VICHY.CO.IL.

עור עייף הוא סימן ההיכר של נשים רבות מאוד בימינו. הן גם מצהירות בסקרים הנערכים בנושא שהעייפות היא האויבת מספר 1 שלהן. מותג טיפוח העור הבינלאומי GARNIER מציע להתמודד עם המראה העייף של העור בעזרת סדרת האנטי-אייג'ינג MIRACLE SKIN. סדרת המירקל (נס), כוללת קרם לילה MIRACLE SLEEPING CREAM, וקרם יום (ב-2 גרסאות: לעור רגיל ועור יבש). המרכיבים בקרמים כוללים שמן לבנדר, שמן חוחובה, וגם חומצה היאלורונית, ויטמינים, פפטידים ועוד.

גרנייה. קרם לילה בשם נס (Miracle)

גרנייה. קרם לילה בשם נס (Miracle)

גם בחורף הקר השנה, יש ימים שקרינת השמש מתעצמת. לשם כך ראוי קרם היום עם מסנני הקרינה בדרגת SPF 30 של קרליין בסדרת Revival+ המיועד לבנות 55 פלוס ועולה 139 שקלים. הוא מועשר בסידן (חשוב במיוחד בגילאים בהם מתחזקת בריחת הסידן בגוף), פפטידים וחמאת שיאה. נבדק היפואלרגנית ומתאים גם לעור רגיש.

טיפוח קרם קרליין צילום מוטי פישביין

מוצרים נוספים בסדרת ריבייבל: קרם יום משקם SPF15, קרם לילה, סרום וקרם עיניים.

הבסיס לקליטה נכונה של הקרמים ותכשירי הטיפוח למיניהם הוא כידוע עור נקי ואפילו מקורצף בעזרת פילינג. רק כך ניתן לבחון באמת את היעילות של חומרי ההזנה והלחות. אבל חשוב להתאים את סוג הפילינג לסוג העור. לעור שמן ועבה מתאים פילינג (קרצוף) עם גרגירים גדולים יחסית, ולעור דק או רגיש, גרגירים דקים או אפילו מרוסקים לדרגה של אבקה. לכן חשוב לדעת שבימים אלה משיקה חברת HL סדרה של 5 מיני פילינג שניתן להתאים למצב העור של כל אחת. פילינג מעודן (מיקרו), פילינג ממיס (אנזימטי), פילינג מלבין, וגו'. ואלה שמותיהם:

  1. מיקרו פילינג – DAILY MICRO PEEL
  2. אנזימטיק פילינג- ENZYMATIC PEEL
  3. ווייט פילינג-  WHITE PEEL
  4. רִיוִויל פילינג-  REVEAL PEEL
  5. סופרליפט פילינג-  SUPERLIFT PEEL
 פילינג מדויק כבסיס לכל טיפוח. חברת HL. צילום אורי גרון

פילינג מדויק כבסיס לכל טיפוח. חברת HL. צילום אורי גרון

 

אמצעי נוסף להכנת העור לקרמים המטפחים היא המסכה התרמית של חברת Premier ים המלח שיש לה אפקט חימום ברגע המריחה. נהדרת במיוחד לימים הקרים של החורף. היא נמכרת ביחד עם בלוק שמן ורוד המצוי בפקק אותו מורחים על עור הפנים כמו סבון, ושוטפים במים חמים. לאחר מכן מורחים את המסכה, שהיא עיסה מועשרת במי ים המלח לצד ויטמינים, שמנים וקומפלקס בשם ביוקס. שוטפים כעבור רגעים אחדים והעור מרגיש כאילו נולד מחדש.

 מסכה מחממת. פרימייר ים המלח

מסכה מחממת. פרימייר ים המלח

 

עכשיו מגיע תורו של הסרום, שגם הוא צריך להקדים את קרם ההזנה. לסרום של פרימייר יש אפקט מתיחה והוא משולב במולטי ויטמין C. מומלץ כבר אמרתי?

סרום פרימייר. הכנה לקרם הזנה

סרום פרימייר. הכנה לקרם הזנה

סרום נוסף שממריץ ומוסיף לחות משמעותית לעור הוא Skin energy – aqua recharge essence של חברת JUVENA, שבין היתר מכיל תמצית תאי גזע מצמח הרודודנדרון (שושנת האלפים), ואיך לא, גם חומצה היאלורונית. מומלץ למרוח ממנו מספר טיפות לפני הקרם. 269 שקלים ברשת הסופר פארם.

סרום יובנה. מוסיף לעור לחות ארוכת טווח

סרום יובנה. מוסיף לעור לחות ארוכת טווח

וכדי שלא להזניח את עור הגוף, מרוב התמקדות בעור הפנים, חברת מוצרי הטיפוח האורגני מלונדון Neal's Yard Remedies משווקת בישראל סבון רחצה נוזלי, שמן עיסוי ופילינג גוף אורגני שייחודם בחומרים טבעיים ואיכותיים כמו מנדרינה ולבונה, זרעי חמוציות ואורז טחון, חימר ירוק ושמן זית, דלעת וזרעי קנאביס. ג'ל הרחצה למשל, מכיל גרניום ותפוז וריחו משכר. שמן העיסוי כולל לבנדר ומיורן. המארז כולו נמכר לקראת יום האהבה במחיר מבצע של 330 שקל במקום 440.

טיפוח גוף אורגני

   טיפוח גוף אורגני. Neal's Yard Remedies

ניתן לרכוש ברשתות וחנויות טבע או באתר החברה   www.nealsyard.co.il.

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.