פורסם by & קטגוריה אביזרים ותכשיטים, אופנה, איפור ובישום, עיצוב, קוסמטיקה, ריהוט.

ירוק נחשב לצבע של בהירות ובלונדיות מלידה, וכזה שלא מחמיא לרוב הישראליות, בין היתר משום שגוון הפנים הטיפוסי בארץ נוטה לירקרק. אבל מה לעשות וזה הצבע עליו הכריזה חברת פנטון הבינלאומית, המתמחה בתחזיות אופנה, כטרנד הנבחר לשנת 2017. הפתרון הוא לחפש בקשת הגוונים המשתרע בין עשב כהה לצהבהב לימוני את הירוק שכן משתלב עם גוון השיער והפנים שלנו. או להתעלם מהטרנד בתחום הביגוד, ולהחזיר את הירוק לחיינו בריפוד, אביזרים, ריהוט וחיפויים. יש כבר כמה חברות, בודדות כרגע, אבל מספרן ילך ויגדל, שהזדרזו ושילבו מוצרים ירוקים במלאי שלהן. אז אם אתם מתכננים שיפוץ או שינוי ריהוט, או אוהבים להקדים את כולם בנפנוף בטרנד הבא, הנה כמה דוגמאות.

 

נעמה בצלאל. צילום ניר יפה

נעמה בצלאל. צילום ניר יפה

המעצבת נעמה בצלאל לא ממתינה לאביב כדי להלביש אותנו בירוק. כבר בקולקציה שלה לחורף 2017 כלולה שמלה ירוקה כהה במראה הרטרו המאפיין את סגנונה מזה שנים. מחיר השמלות ברשת שלה הוא 484-849 שקלים.

פרופיל. צילום יאיר כרמל

פרופיל. צילום יאיר כרמל

המודעות לירוק לא פסחה גם על רשת פרופיל כמו שמוכיחה העליונית המקסימה הנראית כאן. לדברי מעצבי המותג הם חותרים לעיצובים בסגנון אורבני, חספוס תעשייתי ואנרגיה צעירה. את הקולקציה הם מכנים Smart Casual" ", שילוב של נינוחות ותחכום, ראוי לציון גם טווח המידות המגיע עד אקסטרא-לארג'. לפרטים נוספים על PrOfil   –  03-5162574

מדוזה בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון. צילום עומר מסינגר

מדוזה בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון. צילום עומר מסינגר

במותג MeDusa המייצר תיקים העשויים מפלסטיק ממוחזר של צמד המעצבות גילי רוזין-טמם ועדי גל יש תיקים ירוקים הנמכרים בתוך מתחם האופנה JR/fashion (ג'יימס ריצ'רדסון), בשדה התעופה בן גוריון במסגרת פרויקט של רשת הדיוטי פרי הזו, לקדם מעצבים ישראליים ולהעניק להם במה וחשיפה בקנה מידה בינלאומי. אנדרו דנוס מבעלי הרשת מזכיר כי יריית הפתיחה של הפרויקט הייתה עם מותג בגדי הים Bananhot של נועה בני ונטע אלחימיסטר והחודש כאמור תורה של MeDusa. מדובר בתיקי ערב קטנים וגם תיקי שק מיריעות ויניל העשויות ב-90% מחומרים ממוחזרים בתהליכים ירוקים ידידותיים לסביבה.

איב רושר. שקיות בד רב פעמיות

איב רושר. שקיות בד רב פעמיות

מהפך השקיות גם הוא משמש הזדמנות לראות ירוק בעיניים. מותג הקוסמטיקה והטיפוח הבוטאני YVES ROCHER למשל, השיק תיקי בד רב שימושיים וידידותיים לסביבה בצבע שמנת עם הדפסים ירוקים או בצבע ירוק שמחירם 5 שקלים. ניתן להשיג בחנויות המותג בקניונים ברחבי המדינה.

 

עוד שקיות ירוקות רב פעמיות יש באתר www.aka-online.co.il מתוצרת המותג האמריקני Baggu. הקימו אותו כבר בשנת 2007 ידי ג'ואן ואמילי סוגיהארה, אם ובת, הראשונה תופרת עילית והשנייה יזמית צעירה שהיו לדבריהן מאז ומתמיד בעלות מודעות סביבתית/אקולוגית גבוהה.

BAGGU. שקיות ניילון רב פעמיות

BAGGU. שקיות ניילון רב פעמיות

"השקיות" שלהן הם בעצם תיקי הניילון בהדפסים גיאומטריים, או בהדפסי מאכלים, חיות ופרחים. המחירים, תלוי בגודל: 59-79 שקלים. הן עשויות רשת ניילון גמישה וחזקה המסוגלת לשאת עד 22 ק"ג והן מתקפלות לתוך נרתיק קטן, ועמידות בכביסות.

רהיט דורון

רהיט דורון

חברת רהיטי דורון בחרה לחדרי ילדים, מתוך סולם הגוונים העשיר של הירוק, את הלימוני, גוון המתאים הן לבנות והן לבנים. חדר הכולל מיטה נפתחת, ארון 2 דלתות ו-4 מגירות ופינת לימוד במראה החדש, עולה 4,650 שקלים. בנוסף, יש לרהיטי דורון כיסא ירוק שניתן להעביר ממקום למקום ולהוסיף את נקודת הצבע המעודכן, בכל חלל בבית (220 שקלים), וכורסה בירוק לימוני (290 שקלים). אם החלפת ריהוט לא באה בחשבון עבורכם כרגע, יש ברהיטי דורון מתלה לבגדים עם מדבקת קיר בצורת עץ ירוק ב-99 שקלים.

רהיטי דורון

רהיטי דורון

גם חברת אלוני הגיבה בזריזות לתחזית, ובחרה בירוק תפוח לאריחי אמבט ומטבח וירוק צהבהב לברזים, יבוא של המותג הספרדי טרס (TRES).

אלוני

אלוני

לדברי אלי בן יצחק, מנהל רכש כלים סניטריים בחברת אלוני די בשדרוג הברזים, וסוללות האמבט כדי להעניק לחדר כולו מתיחת פנים עדכנית. אלא שמדובר במתיחת פנים יקרה, כי הברז החדשני עולה החל מ-4000 שקלים. אריחי קיר ורצפה ירקרקים, מגרניט ופורצלן, גם הם יבוא מספרד של המותג Ornamenta הנראים כמו שיש עם "ורידים" בירוק לימוני, עולים החל ב-1109 שקלים למטר מרובע.

עדיים מכל הלב. צילום יוסי גמזו לטובה

עדיים מכל הלב. צילום יוסי גמזו לטובה

סטודיו "עדיים מכל הלב", המתמחה בתכשיטים מיוצרים בעבודת יד מחומרים שונים, הספיק להרים את הכפפה הירוקה ומציע טבעות, שרשראות, צמידים ועגילים, בשילובים שונים של ירוק. תזכורת לגבי המותג הזה: התכשיטים נמכרים ללא כוונות רווח, כאשר ההכנסות מופנות ליצירת מקומות פרנסה ותעסוקה לאנשים בתהליך שיקום נפשי. לפרטים: 077-3007155.

נטורל פורמולה. שמפו יבש

נטורל פורמולה. שמפו יבש

שמפו יבש חדש של חברת נטורל פורמולה, בארבע נוסחאות תואמות את סוג השיער, מצויד במכסה ירוק, ועולה כ-30 שקלים ל-200 מ"ל. ג'ל ניקוי הפנים של חברת וישי הוא ירקרק (89 שקלים ל-400 מ"ל), והקרמים של לנקום ירקרקים גם הם, ביניהם קרם מסכת לילה – 440 שקלים ל-50 מ"ל.

לנקום. קרם מסכת לילה

לנקום. קרם מסכת לילה

ומה דעתכם על ריסים בצבע ירוק כפי שמציעה חברת איב סן לורן? ניתן להשיגה ברשת אפריל. המסקרה הירוקה הזו יוצרת על הריסים מגן בלתי נראה של פולימר ויניל השומר על הצבע מבלי להקשות את הריסים והתוצאה היא מראה של כאילו ריסים מלאכותיים . 160 שקלים.

רשת אפריל. מסקרה ירוקה של איב סן לורן

רשת אפריל. מסקרה ירוקה של איב סן לורן

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.