פורסם by & קטגוריה אביזרים ותכשיטים, אופנה, בריאות, טיפוח.

ימי השרב הפותחים כרגיל את קיץ 2020, מדגישים את הצורך להזדרז בהצטיידות באביזרי מיגון מפני השמש, החום והחרקים המעופפים. למרבה המזל הם מקבילים לפתיחת בתי העסק והיציאה מההסתגרות של הקורונה, כך שיכולתי לסקור את מה שחדש בתחומי צריכה רבים. התחלתי במשקפי שמש, כי אין הספק שמדובר באביזר חיוני באקלים הישראלי. הגנה על העיניים נדרשת בארץ גם בחורף, וחשובה שבעתיים בקיץ. אבל לצד תפקידם העיקרי, סינון קרינה, משקפי שמש הם גם אביזר אופנתי, ואחד הטרנדים שבלטו לעיני כשראיתי את הקולקציות החדשות המיובאות לארץ, הן המסגרות השקופות.

אופטיקה בליסימה

ברשת "אופטיקה בליסימה" למשל, המחזקת את מעמדה בתחום מותגי משקפי השמש והראייה והשנה קיבלה זיכיונות לחמישה מותגים בינלאומיים:EYEFUNC , REWOP MILANO FREELAND, LITHE, BETTY BARCLAY אפשר לראות את הטרנד של המסגרות השקופות (ראו בתמונות), גם בסניפים וגם באתר www.belisima.co.il.

אופטיקה בליסימה. REWOP MILANO

אישית התלהבתי במיוחד מהמותג האיטלקי REWOP MILANO  שמתאפיין בסגנון צעיר, שאפילו העדשות הצבעוניות שלו הן חצי שקופות. שמחתי לשמוע שהוא אהוד על בלוגרים, דוגמניות ועורכי אופנה. כי בחרתי אינסטינקטיבית לעצמי, כאחת מהבלוגריות, מתוך המגוון הגדול של המותג, משקפי שמש בסגנון לנון, ממתכת כתומה זהובה דקיקה (כפי שרואים בסלפי שלי כאן).

אופטיקה בליסימה

גם המותג ההולנדי  של משקפי הראייה Eyefunc שברשת בליסימה הוא בעל ייחוד: המסגרות קלות משקל ובדגמים המתכתיים יש שילוב של גומי רך וגמיש, המתעצב לפי מבנה הפנים. ואם מדברים על ראייה, אז מסגרות משקפי הראייה של LITHE עשויות טיטניום, והמתכת הגמישה מתאימה גם היא את עצמה למידות ולמבנה של מי שמרכיב אותם.

אירוקה. הטרנד השקוף. צילום יונתן וייצמן

רשת ארוקה המייבאת מותגים בינלאומיים כמו רייבן, פראדה, דולצה וגבאנה, סלין, גוצ'י, ג'ימי צו, טומי הילפיגר, הוגו בוס ועוד, הקפידה לכלול דגמים רבים של מסגרות שקופות.

דיוק אופטיקס. המותג ג'יג'י סטודיוס. הטרנד השקוף

וכמובן שמצאתי משקפי השמש עם מסגרות שקופות אצל היבואנית דיוק אופטיקס. אחד המותגים הצעירים, כמעט שובביים, שדיוק אופטיקס משווקת בארץ הוא GIGI STUDIOS. המסגרות עדינות והעדשות בצבעים כמו חום, אדום, סגול, אפור וכתום-שקיעה. למראה השקוף אחראי חומר הגלם אצטט, לצד מסגרות מטיטניום ופלדת אל חלד.

דיוק אופטיקס. סלין. הטרנד השקוף

גם במותג היפני דיטה שדיוק אופטיקס מייבאת יש מסגרות אצטט לצד כאלה מטיטניום, זהב 18K, וזהב לבן.

דיוק אופטיקס. קלואה. הטרנד השקוף

אוסיף מותג שלישי מבין הרבים שהחברה הזו מייבאת, קלואה (Chloe) שבין הטרנדים האופנתיים שלו, מסגרות רטרו גדולות (אובר סייז), מתכות מוזהבות ועדשות עגולות.

ד"ר מלמוד
רול און אלוורה

לצד הגנה על העיניים דורש הקיץ הישראלי הלח גם מיגון מפני זיעה. בתחום הזה הדאודורנטים נחלקים לשלוש אסכולות שכל אחד צריך להחליט את העדפה שלו: ספריי, תחליב או רול און, וטכניקות בלימת בלוטות הזיעה או בלימת ריח הזיעה. אחד הדאודורנטים העדינים ביותר בהם נתקלתי בימים אלה הוא רול און המכיל אלוורה טהורה, ושייך למעבדות של ד"ר מלמוד. הוא נטול בושם ולצד אלוורה יש בו מרכיבי לחות וקומפלקס המנטרל ריחות. אין בו פראבן, SLS, רכיבים מהחי ותוספים אחרים כלשהם. ניסיתי אותו שעה קלה אחרי שהגיע לידי, והוא נעים מאוד גם לעור רגיש כמו שלי.

רול און וישי

למותג הדרמו קוסמטיקה וישי יש רול און שהחברה מבטיחה כי הוא יעיל עד 48 שעות, ואין בו מלחי אלומיניום שהתבררו כעלולים להזיק, גם לא פרבנים ואלכוהול. לגברים יש בווישי גם ספריי בולם זיעה עד 72 שעות. .

גרנייה. דאודורנט

גם גרנייה השיקה סדרת דאודורנטים  חדשה לקיץ הנוכחי. בין התכונות הייחודיות של אלה: מרכיבים צמחיים, והגנה מזיעה עד 96 שעות. הסדרה  החדשה כוללת שתי גרסאות – ספריי ורול און.

סקארה. דאודורנט

ורשת SACARA מציגה הדיאודורנטים לנשים ולגברים בספריי וברול און מועשרים בין היתר בשמן ארגן ותמצית ג'ינג'ר, אינם מכתימים את הבגדים ומנצחים כרגיל בסולם המחירים: כ=9 עד כ-15 שקלים.

מסנן קרינה Avene

 הסעיף הבא בצעדי ההתחמשות שלנו לקראת הקיץ, הם מסנני הקרינה. המותגים Avene ובליסטקס משווקים מוצרי הגנה משמש עם +50SPF שעד סוף מאי או 3 ביוני ניתן לקבל עליהם עשרות אחוזי הנחה בסופר פארם, רשת BE וקופת חולים מכבי. בחברה מבטיחים שמסנני הקרינה האלה מצטיינים בהגנה מפני טווח רחב של  קרני  ה- UVA – ו-UVB, שהם מתאימים גם לעור רגיש, אין בהם סיליקונים, אין פרבנים והם מכילים אנטי אוקסידנט המגן מפני רדיקלים חופשיים. עוד הבטחות: עמידות במים והתאמה לילדים ולמבוגרים.  המסננים במרקם קרם או תחליב מינרלי עולים כ-110 שקלים, בוצורת ספריי כ-140 שקלים.

סקארה. מסנני קרינה

חברת בליסטקס מצטרפת לרשימת קניות המגן שלנו עם תכשיר למניעת יובש שפתיים עם SPF50 בצורת שפתון המכיל ויטמינים C ו-E, לא מכיל  PABA  שהוא מסנן קרינה כימי שעלול לגרום לתגובות אלרגיות בעור, ועולה כ-15 שקלים.
את שלישיית מותגי ההגנה על העור מפני השמש חותמת סקארהSACARA) ) עם קרם וספריי שקוף לפנים ולגוף, ברמת הגנה 50SPF , פורמולה היפו אלרגנית, ללא פרבנים, העשה בוויטמין E וטווח מחירים של כ-15 עד כ-25 שקלים.

ספירה. צמיד דוחה יתושים

חברת "גורי", משווקת המותג "ספירה" להגנה מפני יתושים, מרחיבה את סדרת "ספירה GREEN" המבוססת על שמנים אתריים טבעיים ושמן הציטרונלה ומשיקה שני מוצרים חדשים: צמיד אישי ונר להרחקת יתושות, ובנוסף, "אנתוש אלוורה" – מגן אישי רול-און עם אלוורה במהדורה חדשה!

את ההגנה על העור מפני עקיצות אני רואה כחלק בלתי נפרד מתחמושת הקיץ שלנו. חברת ספירה היא אחד השחקנים המרכזיים בתחום, ובשנה שעברה היא השיקה את הסדרה הירוקה שלה (ספירה GREEN), הכוללת מכשיר חשמלי ביתי להרחקת יתושים עם מילוי נוזלי על בסיס שמניים אתריים טבעיים: ציטרונלה, אקליפטוס ולבנדר. בקיץ 2020 הרחיבה "גורי" את הסדרה עם שני מוצרים חדשים בריח לימוני: צמיד אישי להרחקת יתושים ונר להרחקת יתושים, ועל אלה נוסף "אנתוש אלוורה" – רול-און עם אלוורה במהדורה חדשה. לצד החדשים קיימים גם מוצרי ספירה הוותיקים כמו טבליות שמכניסים למכשירים להרחקת יתושים, מכשירים עם נוזל להרחקת יתושים, ספריי ורול-און.

הצמיד הטעון בציטרונלה ושמנים טבעיים עולה כ-30 שקלים. הנר בריח הלימוני, כ25 שקלים, הרול און אנטוש עם האלוורה, כ-18 שקלים.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.