פורסם by & קטגוריה אביזרים ותכשיטים, אופנה.

בימים קרים וגשומים, החרקים שובתים. יתושים וזבובים לא מעופפים, הג'וקים נכנסו לתרדמת, ואין מי שמבקר או רואה מקרוב את קונכיות שפת הים וצפרדעי הנחלים. זה הזמן לגלות סובלנות ואמפתיה לחרקים ולזוחלים למיניהם, אבל רק בתנאי שהם עשויים זהב, קריסטל ויהלומים.

סיכת פרפר של לאזארו באימפרס

סיכת פרפר של לאזארו באימפרס

סיכות דש, תליונים, טבעות וצמידים בצורת צפרדעים וזבובים, צדפים ופרפרים, ינשופים ויונים, על רקע של בגדי ערב שחורים חלקים, יהפכו למסמר ההופעה במסיבות חנוכה, וגם לנושא שיחה ששובר את הקרח במפגש ראשוני. מי לא תיגש אליך כדי לראות מקרוב שפירית זהובה התלויה על שרשרת דקה, או תשאל מאיפה השגת את הצב העשוי אבני אודם וקריסטלים.

סיכת פרפר של אזארו באימפרס

סיכת פרפר של אזארו באימפרס

שפירית הזהב והיהלומים Dragonfly)), היא חלק מהקולקציה החדשה של רשת "פדני תכשיטנים" לקהל הצעיר שיכול להרשות לעצמו תכשיטים ב-740 עד 1980 שקלים מזהב צהוב 18 קראט, בשילוב יהלומים. מחווה נוספת של פדני לדור הצעיר הוא עמוד אינסטגרם שהיא פותחת בקרוב.

נויהאוס צילם שי גבריאלי

נויהאוס צילם שי גבריאלי

 

ינשוף 195 שלומית אופיר

ינשוף 195 שלומית אופיר

המעצב הישראלי גיל נויהאוס שיצירותיו מעטרים כוכבות בינלאומיות מובילות ומחלק את זמנו בין ישראל – הבית, לבין החנויות שבבעלותו במוסקבה, לאס-וגאס, לונדון ועוד (שעון היד שהוא עונד נויהאוס, מציג 6 אזורי זמן בינלאומיים), אחראי לטבעות דמויי קונכייה משובצת יהלומים ואבני חן במחיר המתחיל ב-5000 דולרים, ונגמר ב-,35,000 דולרים. יש לו גם רבידי צוואר עם קונכיות ים במחירים המטפסים לשמיים.

אחד הבולטים בטרנד החרקים הוא ג'יאני לזארו האיטלקי, המשווק בארץ ברשת אימפרס, תכשיטיו העשויים זהב לבן וצהוב ומשובצים יהלומים מדמים בין היתר צפרדעים ופרפרים כסיכת דש שמחירה ההתחלתי 20,000 שקלים.

תליון צפרדע

תליון צפרדע

אבל לא רק האלפיון העליון יכול להרשות לעצמו את טרנד תכשיטי המעופפים והזוחלים, המעצבת הישראלית המוכשרת שלומית אופיר יוצרת תליוני מתכת דמויי אוריגמי של יונה, למשל, או ינשוף, עבורם ניתן לקבל עודף ממאתיים שקלים.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.