פורסם by & קטגוריה אביזרים ותכשיטים, אופנה, ביגוד, הנעלה, טיפוח, כלי בית, עיצוב, קוסמטיקה.

אדום נחשב באופן מסורתי לצבע האהבה, אבל אישית אני חושבת שהוא מבטא ואילו ורוד מתאים יותר. מה גם שוורוד הוא אחד מגווני האופנה של קיץ 2022, והיום, ט"ו באב, ראוי שילווה את חיינו, ואת המתנות שניתן לאהובי נפשנו. גם מותגים ומשווקים רבים חושבים כך, ומציעים מגוון מוצרים עשיר של מוצרים ורודים, לצד מבצעים והנחות מיוחדים ליום הזה.

דוגמה למבצע נחשב היא ההצעה התקפה עדיין היום של 50% במחיר של תכשיט שני המצופה זהב 24 קראט או כסף טהור, במותג התכשיטים  DANON

סולתם. צילום גן בן-זאב

אבל מושג רחב יותר של כמות הוורודים העומדים לרשותנו נותנת חברת סולתם שמציעה אפילו תבנית לעוגה בצבע ורוד. התבנית מעוצבת בצורת לב, עוד מוסכמה מקובלת לחג האהבה. ואם מקבל או מקבלת השי שלכם הם טבעונים, ו/ או בעלי מודעות אקולוגית, ואוהבים מאפה מתוק, חברת אורגניזקזון המייצרת נייר אפייה אקולוגי ללא מלבינים במותג במגע  GREEN FLASH  גייסה את יעל אלעד, מאמנת כושר ובלוגרית למתכונים בריאים המשתמשת בנייר האפייה של המותג הזה, כדי להציע מתכון של עוגיות בצורת לב על בסיס סוכר קנים, קמח כוסמין, רבע כוס שקדים, רסק תפוחים וחצאת שקדים, כן, בלי ביצים, כדי להכין מאלה בצק (אם חייבים אז גם שוקולד מריר וכפית שמן קוקוס לציפוי), לקרוץ ממנו עוגיות לב, ולאפות עשר דקות בחום של 160 מעלות.

אורגניקזון. GREEN FLASH. נייר אפייה אקולוגי. העוגיות לפי מתכון של יעל אלעד

בקולקציות המשקפיים המגוונות של אירוקה בלטו לעיני אלה המתוכשטים בקריסטליםשל סוורובסקי, וכמובן יש ביניהם גם זוג מקסים בוורוד. ראו בצילומים המצורפים.

אירוקה. סברובסקי
ZER4U  צילום עדן גדיש

על הדומיננטיות של הוורד בט"ו באב יעידו גם צילומי קידום המחירות של רשת ZER4U  שהדוגמנית המככבת בהם נראית על רקע של וורדי ענק – ורודים כמובן. במסגרת מבצעי ט"ו באב מקבלים ברשת הזו, על קניית סדירת פרחים ב-159 שקלים, גם בקבוק קאווה בתשעה במקום ב-49 שקלים, לצד מארזי מתנה נוספים.

SWATCH

מושאי האהבה שלכם אוהבים שעונים? – מותג השעונים השוויצרי SWATCH מציע קולקציה קלת משקל בצבעי גלידה ביניהם גם שעון ורוד כולו, עם רצועה עשויה תערובת חדשנית של קרמיקה ופלסטיק ב-489 שקלים.

SACARA, צילום קית גלסמן

ברשת SACARA, שחנכה אתמול חנות חדשה ברחוב יפו בירושלים, תמצאו מסכת הזנה לריכוף שפתיים יבשות וסדוקות בורוד ואדום על בסיס שמן שקדים, חומצה אולאית, ושעוות דבורים חמאת שיאה ב-15 שקלים.

אינטימה. צילום עמית שמש

ברשת אינטימה יש מארזים של כותונת סאטן ורודה ונעלי בית ורודות במחיר מבצע של כ-150 שקלים התקף עד יום ראשון 14.8.

MASHBIR מורגן

ברשת הגדולה MASHBIR  לשעבר המשביר לצרכן יש בלעדית קולקציה של המותג הצרפתי מורגן, הכוללת אוברול מקסים בוורוד, וגם מבחר עשיר במיוחד של בשמים חדשים, ביניהם מצאתי את הבקבוקונים המעוצבים הוורודים של בושם אנג'ל ובושם מונטל.

MASHBIR בשמים

ואם מדברים על בושם בהקשר של ט"ו באב, גם רשת גולברי, שחנכה אתמול חנות דגל גדולה ברחוב יפו בירושלים, צילמה את סדרת הבשמים החדשה שלה, שזכתה לשמות של נשים (אדל, קייט, ליה, רומי), על מצע של ורדים ורודים בכ-200 שקלים לאחד.

גולברי בשמים. צילום שי יחזקאל

ורוד בהיר ועדין ושובה לב וכפות רגליים, מציעה לט"ו באב רשת גלי עם כפכפים על עקבי עץ ורצועות קלועות לצמה או נעלי ספורט, ראו בצילומים שצירפתי.

גלי. צילום גל ביטון
גלי. צילום גל ביטון . צ

לסנדלים ורודים אפשר לצרף תיק בוורוד מזעזע, כמו זה של המותג הבינלאומי FURLA בסדרת Furla Candy העשוי פלסטיק ממוחזר בחלק מהיוזמה החדשה של המודעות להגנה על הסביבה. חנויות פורלה ממוקות בקניון רמת אביב ובכיכר המדינה בתל אביב. והתיקים עולים שם 690-820 שקלים.

פורלה. RE CANDY

מותג האופנה RESERVED פתח באחרונה סניף ראשון בתל אביב בקניון TLV  ובקולקציה הקייצית הפרחונית והצבעונית שלו, כלול גם אוברול ורוד שחלקו העליון בסגנון מעטפת ולשרוולים הקצרים הרחבים יש חפתים גדולים.

RESERVED בקניון TLV

יש גם מתנות סמליות או אביזרים מפתיעים כמו ההיצע בחנות הגאדג'טים Gadgetshop.co.il, שם מצאתי ספל ורוד עם מכסה וכוס שאם יוצקים בה משקה חם, עולים על חזיתה הרבה לבבות אדומים. טווח המתנות שם מתחיל ב-10 שקלים.

גאדג'טשופ
וישוז

ואם מקבלת המתנה היא תלמידה, ברשת וישוז יש תיקים ורודים מקסימים שאחד מהם נראה בצילומים המצורפים.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.