פורסם by & קטגוריה טיפוח, קוסמטיקה, שיער, שיער ותסרוקות.

המעבר העונתי מחום לקור משפיע לעתים קרובות לרעה לא רק על הבריאות (הצטננות, שיעול, שפעת וכו'), אלא גם על העור  (יובש, חספוס, שפתיים סדוקות, קשקשים)  וכדי להקדים תרופה למכה כדאי לרענן את שגרת הטיפוח, ואולי לרכוש תכשירים חדשים. קרמים שהתיישנו לא עושים את העבודה. וגם כשהתקציב מוגבל, שווה להשקיע לפחות בקרם טוב אחד. נטע קרצו-נייגר, מלוריאל פריז, ריכזה כמה המלצות ממומחי החברה והזכירה לי כללי יסוד בטיפוח החורפי, שהראשון והחשוב שבהם הוא: לחות.

לוריאל פריז

נתחיל בסבון: ידיים חייבים לרחוץ באדיקות כמובן, בעידן הקורונה ובכלל, אבל מצד שני רצוי להמעיט בשימוש בתרחיצי פנים כי הם מייבשים,  ולהעדיף עליהם ג'ל ניקוי לפנים במרקם עדין. ובמקלחת, במקום סבון גוף העדיפו אל-סבון או שמן רחצה.

מסכת פנים: שתהייה עשירה בלחות ועם ריכוז גבוה של חומצה היאלרונית .

קרם לילה:  בשינה, עור הפנים "פנוי" לקליטת הזנה ולחות יותר מאשר בזמן שאנחנו ערים.

לחות לשפתיים: השתמשו במוצרי לחות והזנה ייעודיים.

לחות לעור הפנים: מומלץ תכשיר שומני יותר מאשר בקיץ, אבל כזה שמכיל גם מסנני שמש. כדאי בנוסף להשתמש באמפולות עם חומצה היאלרונית  שהיא נגזרת של ויטמין B5.

לוריאל פריז

קרם גוף: אחרי כל מקלחת, וגם מדי בוקר ומדי ערב לפני השינה – תחליב גוף, קרם ידיים וקרם כפות רגליים (כן, גם כשהן נחבאות בגרביים).

שמן לשיער: יש שמני שיער עם חומרי הזנה המחזקים את סיב השעה ומגינים מפני נזקי היובש והקור. ואם אפשר, אחת לשבוע להוסיף לשגרת הטיפוח מסיכת שיער מזינה.

עצות טיפוח לעונת החורף קיבלתי גם מצוות מותג הדרמו קוסמטיקה סרווה – CeraVe .

סרווה. קרם לחות
  1. סיבון מחושב – לא לסבן נמרצות את כפות הרגליים הנוטים ליובש.
  2. מקלחות קצרות, עדיפות על ארוכות, גם לעור הגוף, לא רק לחשבון המים.
  3. כאשר מפעילים חימום בבית, הניחו באחת הפינות קערת מים. כך האוויר ובעקבותיו העור שלנו, פחות מתייבשים.
  4. להרבות במריחת קרם לחות, אבל כזה שהוא היפואלרגני, ללא בישום, ללא פראבנים, ובמקום זאת עשיר בסרמידים המחדירים לחות לאורך זמן. אחד מאלה של המותג סרווה נקרא

 CERAmides + MVE וניתן להשיגו בחנויות הפארם, בקופות החולים מכבי ומאוחדת ואונליין באתרי מכר שונים. עוד פרטים באתר http://www.hellobeauty.co.il/crv_minisite.

טיפוח טבעוני של אקו לאב. צילום טל טרי

למעדיפים תכשירים טבעוניים, בחנות האונליין "בשבילנו", יש מארז של  12 מוצרים טבעוניים ואקולוגיים בכ-200 שקלים (מחיר מבצע במהלך חודש נובמבר), עם בין היתר ג’ל ניקוי פנים מתמציות אלוורה, מלפפון וקמומיל. שמפו מתמציות  מלפפון, פטרוזיליה ותרד אורגניים. סבון רחצה מתמציות אוכמניות, ענבים ולבנדר. מברשת שיניים מעמילן תירס ומשחת שיניים ממנטה. מטליות במבוק, ועוד. כל מוצרי הטיפוח הם של המותג  ‏ecoLove. כתובת החנות: https://www.b-shvilenu.co.il/ ויש התחייבות להחזר כספי.

ליראק פריז. מותג חדש בארץ

פנים חדשות בתחום הטיפוח בישראל הוא המותג LIERAC PARIS של חברת קוסמן ביוטי השייכת לברברה למפל ואלכסנדר בנעים, המורשים הבלעדיים לייבא ולשווק את מוצריה בארץ. המוצרים האלה, כ-60 במספר, נרקחים כולם במעבדות החברה בצרפת, משווקים במכוני קוסמטיקה, במרפאות רופאים המתמחים בתחום הדרמו-אסתטי, ובאתר אונליין. מדובר בטיפול בקמטים, כתמים, מיצוק, סימני מתיחה על הגוף, ועוד, כולל חידושים מדעיים בתחום חידוש תאי עור, סדרה טיפולית לעיניים, סדרה לטיפול בפגמי עור, להעלמת צלוליט ועוד. טווח המחירים נע בין 120 ל-599 שקלים. קרם בסיס לפנים כולל מסנן קרינה 30SPF עולה 170 שקלים.

HL צילום אורי גרון

קרם יום עשיר ומעולה שנלחם ביובש במותג HL  שייך לסדרת ג'ובילסט, והוא מבוסס על פטנט וקומפלקס הכולל נחושת- פפטידית, ויטמין E, חומצה הילארונית, סרמידים, שמן בוראז' ועוד. מחירו 290 שקלים. ניתן להשיגו אצל קוסמטיקאיות. פרטים נוספים באתר  www.HL-Labs.co.il.

לוריאל פרופסיונל לשיער צבוע

השיער סובל לא פחות, ואולי יותר, מחילופי מזג האוויר ואם הוא צבוע, הנטייה שלו לדהות ולאבד מחיוניותו עוד גוברת. עם הבעיה הזו מתמודדת סדרה חדשה של המותג לוריאל  פרופסיונל הנקראת SERIE EXPERT VITAMINO COLOR. יש בה בין היתר נוגד חמצון המופק מענבים, ורכיב בשם רסברטול המעכב את דהיית צבע השיער. הסדרה מתאימה לכל סוגי השיער וכוללת שני סוגי שמפו לשיער צבוע ולשיער צבוע ללא סולפטים, מסכה, ספריי, ותכשיר בשם אסידיק סילר המשמר את הצבע בשיער הצבוע.

שוורצקופף. מסקרה לשיער

ואסיים בתכשיר מעניין במיוחד, של חברת שוורצקופף – מסקרה לשיער. התכשיר הזה זכה בפרס מוצר השנה לשנת 2020 בתחומו, ומקדמת אותו בארץ פרזנטורית בת 62, לאה שנירר, בסרטונים ואירועי השקה. כל הכבוד על כך לשוורצקופף.  פרטים נוספים בכתובת SchwarzkopfHairMascara

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.