פורסם by & קטגוריה טיפוח, קוסמטיקה.

מסכות הקורונה, עושה רושם, יישארו על פנינו עוד חודשים ארוכים, נקווה שלא שנים, וזה מחייב שגרת טיפוח עקבית וקפדנית עוד יותר מאשר בדרך כלל, כי העור מגיב למסכות בדרכים שונות, יובש, אדמומית לפעמים גרד בגלל זיעה.

גרנייה. מנקה ומוסיף לחות באותו תכשיר
ביופור. אלכוג'ל עם אלוורה. מנקה ומוסיף לחות באותו תכשיר. צילום ישראל כהן

ננסי ירחי, מנהלת קשרים רפואיים במותגים וישי, סרווה ו-לה רוש פוזה, קוראת למרווח שבין המסכה לפנים "מיקרו אקלים חם ולח", כי אנחנו נושפים לעברה פחמן חד חמצני והעור מתקשה לנשום. היא מזכירה לא לשכוח למרוח על חלקי הפנים הלא מכוסים, מצח למשל, מקדמי הגנה גבוהים כמו 30 ו- 50 spf כדי שלא ייווצר מצב שחלק מהפנים השתזף וחלק לא.

ירחי מוסיפה שחשוב לשלב בשגרת טיפוח היומי תכשירים המבוססים על מים טרמליים עתירי מינרלים ותחליבי ניקוי עדינים. ומאחר שהמסכה מדגישה את העיניים, לטפח את העור סביבן במורים המכילים קפאין, ויטמין C וחומרים המפחיתים עיגולים שחורים.

תכשיר מעולה במרקם ג'ל מימי קליל יש גם ללוריאל פריז שמאפשר ללחות להישאר על העור שעות רבות. שמו HYDRAGENIUS ומחירו 60 שקלים. מומלץ.

לוריאל פריז. ג'ל לחות קליל

פילינג כמובן, כלומר קילוף השכבה העליונה של עור הפנים כדי לנקות היטב ולאפשר קליטה טובה יותר של תכשירי הזנה, חשוב גם כן בשגרת הטיפוח. קיצור דרך מעניין שמציעה חברת HL הם מגבוני פילינג ספוגים בחומצות אלפא הידרוקסיות המופקות מפירות, חומצה סיליצילית, רטינול ותה ירוק. מעבירים מגבון כזה על הפנים, וממתינים 3-4 דקות לספיגת החומר. ואז מורחים קרם לחות עם מקדם הגנה. אריזה של 24 מגבונים עולה 160 שקלים. בנוסף יש לחברה הזו מסכת קילוף בשם וייט פילינג שבנוסף לניקוי מטשטשת כתמים ומבהירה.200 שקלים ל-100 מ"ל.

HL מגבוני פילינג

פילינג פנים מצוין מהתנסות אישית יש למותג גרנייה. מדובר בפורמולה המורכבת משמן משמש וגרגירי גרעין משמש. מורחים על עור רטוב ומשאירים שלוש דקות, ואז מעסים בעדינות ולבסוף שוטפים במים. התוצאה – תחושה של ניקיון מוחלט ומראה של עור זוהר. כ-50 שקלים ל-50 מ"ל.

גרנייה. נפלאות המשמש

עוד תכשיר ניקוי אפקטיבי של גרנייה הוא נוזל ניקוי בשם מי מיסלר חלב  – שגם מסיר איפור, גם מנקה את העור וגם מוסיף לחות. סוד האפקט המשולש הזה הוא שילוב חלב פנים בטכנולוגיית מיסלר, שעיקרה מים הסופגים את שאריות האיפור והלכלוך מעור הפנים. מורחים ואין צורך לשפשף כדי להסיר אותם. מתאים גם לעיניים ולשפתיים. 40 שקלים ל-400 מ"ל.

קיל'ס. שמן זרעי קנאביס

הקנאביס חזר לכותרות עם היוזמה להעניק לו לגליזציה בארץ, אבל בקוסמטיקה הוא כבר חוקי. למשל מותג הטיפוח הניו-יורקי Kiehl's השיק לא מזמן תמצית שמנים מצמחי מרפא ומזרעי קנאביס המסייעת בהחדרת לחות לעור הפנים ומתאימה לכל סוגי העור כולל עור שמן ועור רגיש. 205 שקלים ל-30 מ"ל.

.

דוקטור עור

עוד תכשיר המסייע להחלקת קמטים ותוספת לחות לפנים של מותג הדרמו קוסמטיקה "דוקטור עור" מבית ניאופרם נקרא ,Filler OR הוא כולל פטנט המאפשר לקרם לחדור מבעד לשכבות העור החיצוניות. 180-200 שקלים ברשתות הפארם, בתי מרקחת פרטיים ובאתר דוקטור עור.

אם העור שלכן חסר ברק או מראה ורדרד בריא, כדאי לנסות את GLOW FIX LUMINIZING PERFECTING CREAM של ג'ייד המכיל תרכובת נוגדת חמצון מופקת מתאי גזע של עגבנייה. כ-180 שקלים.

ג'ייד

אסיים במשהו שלא קשור לעור פנים אלא לעור כפות הידיים שאנחנו מרבים לרחוץ בעידן הקורונה וזקוק גם הוא לטיפוח מיוחד. חברת הקוסמטיקה הישראלית ביופור, פיתחה אלכוג'ל חדש המועשר באלוורה, בשם ביוג'ל שניתן לרכוש אונליין, www.getbeauty.co.i ולהזמין משלוח עד הבית בחינם. 20-45 שקלים תלוי בכמות.

סרווה. טיפוח ידיים

 ומותג הדרמו קוסמטיקה סרווה השיק קרם לידיים מחוספסות ויבשות במיוחד המכיל שלא משאיר תחושה שמנונית, הוא היפואלרגני, ללא בישום וללא פראבן בטכנולוגיית פטנט רשום המשחררת את החומרים באופן הדרגתי, ובכך ממשיכה להזין את העור בלחות זמן רב לאחר המריחה. כ-35 שקלים ל-50 מ"ל בבתי מרקחת פרטיים, רשתות פארם, קופות החולים מכבי ומאוחדת ואון-ליין באתר מכר שונים.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.