פורסם by & קטגוריה טיפוח, קוסמטיקה, שיער, שיער ותסרוקות.

טפטופים ראשונים של גשם, הדגישו השבוע את העובדה שעונת המעבר ממש כאן, ואיתה צרות מוכרות בתחום השיער. יש שסובלים מנשירה בחילוף עונות, יש שהלחות וקרינת השמש הקיצית פגעו בשערם, רבים סובלים ממראה עייף ודהוי בעקבות צביעה, החלקה, שחיה בים ובבריכה, ובקיצור, הגיעה השעה לריענון הרגלי הטיפוח של הבלוריות והמחלפות. ריכזתי כמה חידושים בתחום.

את מוצרי השיער של ויטמינס קוסמטיק ניתן להזמין גם אונליין בטרמינל X

אתחיל עם VitaminsHairCosmetics חברה ישראלית ותיקה השייכת לאותה משפחה שלושה דורות. למוצריה התוודעתי בחנות של רשת Cent Hair "הבית לשיער בריא", בכיכר מלכי ישראל 6 בתל אביב.

חברה משפחתית של ארבעה דורות

פגשתי באירוע ההשקה בכיכר מלכי ישראל את הדור השלישי של משפחת וויטמינס והנין, דור רביעי, שגם אליו יועבר השרביט. השניים סיפרו כי המוצרים שלהם זוכים להזמנות ענק באמזון אירופה וארצות הברית, ובראש הרשימה סרום הקרטין שנבחר למקום הראשון, TOP PIC, באתרי הביקורת המובילים באמריקה.

חנות של רשת Cent Hair בכיכר מלכי ישראל

הסיבה למסיבה העכשווית היא זמינות סדרת קרטין החדשה ברשת האינטרנטית טרמינל X, עם הבטחה שכאשר מזמינים מקבלים את המוצרים למחרת ההזמנה. סוד המוצרים, כפי שהסבירו לי, הם מינונים גבוהים של חלבונים, קרטין, ביוטין, שמן ארגן ושמן נבט חיטה, לצד העדר פרבנים, פוספטים, אלכוהול ועוד תוספים מזיקים.

ויטמינס קוסמטיקס: שמפו, מסכה וסרום

ניסיתי כבר את שמפו הקרטין, מסכת הקרטין וסרום הקרטין של הסדרה החדשה, האמורים גם להגן מחום תרמי והחלקה בפן, והתרשמתי מהתוצאה: שיערי העייף קיבל מראה משוקם ומשיי יותר. אגב, השקת סרט בונד החדש בשבוע שעבר הזכירה לי שלחברת ויטמינס יש סדרת מוצרים לגברים, (Beards&Brothers) עם שמפו, קונדישינר, קרם לפנים ולזקן, בשם "מיסטר בונד" שגם היא נמכרת בחנויות סנט הייר ובאתר.

חלק ממגוון מוצרי הטיפוח של ויטמינס קוסמטיקס

לפעמים קרמים וסרום לא מספיקים, במיוחד כשמתחילה נשירה מוגברת. במרכז הרפואי של הדרמטולוג המומחה ד"ר צחי שלקוביץ בבני ברק, יש חידוש ביוטכנולוגי מדהים: טיפול ביתי עצמאי של הזרקת טסיות המיוצרות מדם המטופלים לתוך הקרקפת. פרוצדורה שתחילתה נעשית במרכז הרפואי והמשכה בבית. מדובר בתאי גזע שעברו תהליך מיוחד והם מעוררים את זקיקי השיער לצמוח, וכך עוצרים את הנשירה ומעודדים צמיחה מחודשת. הטכנולוגיה הזו, על יתרונותיה הגדולים, שהרי מדובר בחומרים הלקוחים מהגוף עצמו והגוף מכיר, מיושמת כבר שנים, בניתוחים כירורגיים וטיפולים קוסמטיים חודרניים. ד"ר שלקוביץ הוסיף את שלב הטיפול הביתי. לשם כך רוכשים את מכשיר ה-PRP HOME ובין הזרקה להזרקה במרכז הרפואי שלו, עושים עצמאית את הטיפול המשלים בהזרקות בבית עם חומרים המעובדים מתאי האב האישיים של דם המטופל. לפרטים נוספים: 1-700-50-59-59 ובאתר www.derma.org.il.

לוריאל פריז, שמפו אלביב

MORE THAN SHAMPOO – הרבה יותר משמפו, הוא שם סדרת הפרמיום החדש של המותג "אלביב" מבית לוריאל פריז. ייחודה, לדברי החברה, בריכוז גבוה של חמורים מזינים. היא כו ללת שלושה סוגי שמפו, אחד לשיער יבש, אחד לשיער בעל קצוות מפוצלים וחאד לשיער צבוע. גם מחירה ראוי מאוד לציון: כ-20 שקלים ל-200 מ"ל. ניתן להשיג בסופר-פארם ובאתר האונליין.

בצילומים רואים את ד"ר שלקוביץ במרכז הרפואי שלו בבני ברק, את "אקדח" ההזרקות של שלקוביץ, את בני הדור השלישי והרביעי של חברת ויטמינס, החנות סנט הייר במראה מבחוץ ומבפנים עם מדפי התכשירים, מוצרי סדרת קרטין החדשה של ויטמינס, ושמפו של אלביב מבית לוריאל פריז

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.