פורסם by & קטגוריה אביזרים ותכשיטים, אופנה.

יהלומים הם ידידיה הטובים ביותר של האישה" התבדחה פעם כוכבת הקולנוע מרילין מונרו עם ההברקה ששמו בפיה אנשי יחסי הציבור שלה. אבל לא חייבים יהלומים כדי למצוא טעם באמירה הזו. לקראת "יום האהבה", 14 בפברואר, מתכוונים רבים לתת או לקבל תכשיט, וגם אם הוא מכסף ולא מזהב, משובץ קריסטלים ולא משובץ יהלומים, אין ספק שביכולתו לשמח לב אנוש, לב בת אנוש ליתר דיוק. כך שאין להתפלא על הריבוי של טבעות, תליונים ועגילים המגיעים בימים אלה לחנויות התכשיטים ולדוכנים הרלוונטיים בקניונים.

RONI KHAN צילום נעמי גולן

מי שיעצור ליד אחד מעשרת הדוכנים של רשת רוני קהאן – (RONI KHAN) בקניונים של גבעתיים או איילון, מודיעין או ראשון לציון, נתניה או אשדוד ועוד, יגלה שגם צמידים ממתכת אל חלד שניתן להחליף את הרצועה הפנימית שלהם שפעם היא שחורה ופעם אדומה (פטנט), וכך לקבל שניים במחיר של אחד, תליונים משובצים באמייל טורקיז יפיפה או טבעות משובצות באבני זרקון, יכולים לזכות בתואר "ידידיה הטובים ביותר", ויתרונם גם במחיריהם הנוחים: 59-329 שקלים. את כל התכשיטים מייבאת או מזמינה רוני קהאן בעצמה לפי טעמה האישי, והם בולטים במקוריותם.

RONI KHAN צילום נעמי גולן

את הכמות הגדולה ביותר של תכשיטים חדשים, קוטף בימים אלה עיצוב לב, לציון יום האהבה המתקרב. ברשתות JACKIE-O, ו-PANDORA , יש מבחר עשוי כסף ורוד, יש דבר כזה, עגילי לב בשיבוץ זרקונים, וטבעות בקשת צבעים שיכולה להתאים למקבלת, לפי צבעי עיניה, ירוק או כחול למשל.

פנדורה

את אלה שתקציבם מאפשר זהב ויהלומים אמתיים, אני מפנה למותג התכשיטים הישראלי-בינלאומי BLOOM המתמחה בזהב 18 קראט ויהלומים איכותיים החל מ-3500 שקלים.

BLOOM צילום אלכס קוצ'רנקו

ההתכשיטים של מייקל קורס ברשת פלאנט, צמידים שרשראות ועגילים כולל צמיד חוליות דקות עם סוגר המאפשר התאמה לגודל היד, עשויים כסף סטרלינג, ציפוי 14 קראט זהב וציפוי 14 קראט זהב אדום. טווח המחירים כאן הוא 399-799 שקלים.

מייקל קורס לפלאנט צילום איימי טל

מותג נוסף בפלאנט הוא סברובסקי שבימים אלה מציע קולקציית וינטאג' מדהימה, בהשראת סגנון העיצוב של תקופת הבארוק מהמאה ה-16. מדובר בעיצוב א-סימטרי בצבעים מנוגדים. צדו האחד של התכשיט רך ורומנטי בצבעוניות של זהב עם אבני קריסטל שקופות וצדו השני דרמטי עם אבני קריסטל אדומות ושחורות. באותו סגנון יש טבעות, עגילים צמודים, עגילים נופלים ושרשרות. טווח המחירים: 260-430 שקלים.

סברובסקי לפלאנט

והכי נוגעים ללב נדמה לי, התכשיטים של חברת עדיים מכל הלב, ביניהם טבעת לבבות שלובים.

עדיים מכל הלב צילום יוסי גמזו לטובה

התכשיטים של עדיים מכל הלב מיוצרים על ידי אנשים בעלי מוגבלויות שונות שבהחלט ראוי לחזק אותם על ידי רכישת יצירותיהם.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.