פורסם by & קטגוריה אביזרים ותכשיטים, אופנה, ביגוד, טיפוח, עיצוב, שיער, תרבות.

בימים בינלאומיים אחרים, כמו יום האהבה או יום המשפחה, תעשיית המתנות והצרכנות מתמקדת בנשים. אז גם "לגבר הבינלאומי" (שהוא בעיקר הגבר המערבי),  מגיע, וזה יקרה ביום חמישי השבוע, 19.11.20.  

עיצוב למלתחה הגברית של אורן איתן בוגר שנקר בנושא קיימות, שזכה בפרס. צילום עידו לבא

נשמע אולי הזוי, כי המציאות החברתית, הפוליטית, הכלכלית, הפיננסית והמגדרית מלמדת שנשים עדיין לא הגיעו לשוויון מול גברים, והן זקוקות עדיין לחיזוק נוסח "ימים בינלאומיים", יותר מאשר גברים, אבל אחרי שעברתי על חלק מהאופנות והמתנות שמציעים לגברים, הגעתי למסקנה שהתרבות המערבית אולי הרחיקה לכת בטשטוש גבריותם, ולכן בהחלט מגיע להם "יום בינלאומי". אגב, אינגבורג בריינס, יושבת ראש הארגון למען נשים ותרבות השלום באונסק"ו, אמרה שיום הגבר הוא "רעיון מצוין שיתרום לאיזון המגדרי".

עיצוב של נטלי צור בוגרת שנקר למלתחה הגברית, שזכה בפרס. צילום עידו לביא

אורן איתן ונטלי צור-  שני בוגרים מוכשרים של מחלקת עיצוב אופנה 2020 של מכללת שנקר – זכו באחרונה בפרס קרן אמריקה ישראל על דגמי אופנת גברים שהציגו. הנושא שלהם היה בעיקר "קיימות", כלומר מחזור חומרים ועודפים שבעבר נזרקו והתבזבזו לחינם. אישית אני לא מכירה גבר שיסכים ללבוש את הדגמים שלהם, אבל עצם העובדה שהם קיבלו עליהם פרס. מלמדת משהו, שאת מסקנותיו אשאיר לכם.

גאדג'טשופ. תיק לגבר

בחנות גאדג'טשופ יש תיק גב לגברים בצבע צהוב ביצה בוהק, שגם כזה למיטב ידיעתי, אני לא מכירה צעיר או מבוגר שיסכים לשאת וכך לבלוט.

G-SHOCK שעון יוניסקס גם לגבר

בחנויות השעונים מוצגת עכשיו קולקציית יוניסקס, של המותג G-SHOCK של חברת קסיו. בעוד שבדרך כלל החלוקה המגדרית בשעונים היא מאוד ברורה, שעוני הגברים גדולים ומגושמים לעומת שעוני הנשים המעודנים, בהיצע החדש כלול השעון הוורוד הנראה בתמונה. לגברים כאמור, לא רק לנשים.

Brosway רשת ג'נטלמן. צמיד גברים

רשת ג'נטלמן למתנות גברים, דרגה את הקטגוריות המועדפות על גברים בימינו, ובין היתר תמצאו שם תכשיטים של המותג האיטלקי Brosway המוצגים כפריט חובה במלתחה של "הגבר המעודכן", המשלבים עור, מתכות יקרות, אמייל ואבנים צבעוניות. מדובר בצמידים, שרשראות וטבעות, ועד ה-25 בנובמבר או עד גמר המלאי יש מבצע הנחה של 50% על הפריט השני.

HL סדרת טיפוח לגברים

עוד ברשימת המתנות של ג'נטלמן, לצד פריטים מובנים מאליהם כמו אולרי לדרמן, אוזניות דיגיטליות וכו', יש גם סדרה שלמה של תכשירי טיפוח של חברת HL, או במילים פחות מכובסות, קרמים.

היירמקס. קשת לייזר נגד התקרחות ודלילות שיער, לנשים וגם לגברים

ויש שם גם קשת שיער של היירמקס עם קרני לייזר כנגד התקרחות ודלילות, ומחזיק מפתחות עם תליון דמוי מלך. הצורך בחיזוק הגבריות כבר אמרתי?

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.