פורסם by & קטגוריה אופנה, איפור ובישום, טיפוח, קוסמטיקה.

"ביוטי סיטי", עיר יופי שנתית של רשת סופר פארם בגני התערוכה בתל אביב, ציינה בימים אלה את שנתה העשירית בתצוגות אופנה, איפורי חינם, בשמים וקוסמטיקה במחירי הנחה של עשרות מותגים, צ'ופרים (תמונות מגנט חינמיות, התנסות במשקפי מציאות מדומה, אוזניות מוזלות), ובעיקר בנהירה של אלפי נשים ונערות. המוני הבאות שצילמו זו את זו וצילמו גם את עצמן בתקתוקי סלפי בלתי פוסקים מתחת לכל פוסטר רענן ועל כל דוכן קוסמטי ירוק, הוכיחו שמדובר בתופעת קיץ שהיא כאן כדי להישאר.

תצוגת האופנה שפתחה את ביוטי סיטי, בהשראת בשמים. צילום לנס הפקות

תצוגת האופנה שפתחה את ביוטי סיטי, בהשראת בשמים. צילום לנס הפקות

כמי שהייתה באירוע הפתיחה הגרנדיוזי לפני עשור, ימים בהם עדיין לא כל תלמידת חטיבה הסתובבה עם טלפון חכם, וגם בזה הנוכחי, ברור לי שהתופעה משתבחת עם השנים. יש גם דברים שלא משתנים, כמו התאורה האפלולית של ביתן 1 הענק, שבתוכה מנצנצים מסכים אלקטרוניים ענקיים עד כדי סנוור עיניים, וכריזות הרמקולים מחרישות אוזניים, דיילות המתאמצות למכור מקסימום קוסמטיקה במינימום זמן, מוכרים צעירים לא מספיק מיומנים ולא מספיק זריזים ליד דלפק הקפה ומאפה. אבל התחושה הכללית היא של יריד עליז ותזזיתי, שמאיץ את לחץ הדם ומקפיץ את האדרנלין. אגב, ההצהרה על העצמה נשית כנושא המרכזי של "עיר היופי" השנה, קצת התנגשה עם מראה הדוגמניות הדקיקות עד אנורקסיה, שצעדו על מסלול האופנה במרכז האולם, אבל מי שם לב לקטנות האלה כאשר אפשר לקבל צביעת ציפורניים ללא תשלום עבור רכישה של חמישה בקבוקוני לק.

פינת הציפורניים. מריחת לק תמורת רכישת לקים

פינת הציפורניים. מריחת לק תמורת רכישת לקים

אחד מרגעי השיא התרחש כבר בבוקר הפתיחה, מצעד של 19 תלבושות שעוצבו בהשראת 19 סוגי בשמים על ידי 19 מעצבים ישראלים בחירים ובהם גדעון אוברזון, רזיאלה, דני מזרחי ונעמה בצלאל. למחרת כבשה את המסלול תצוגת האופנה של שי שלום, מעצב על מוכשר, שהציג קולקציה בשם "רסורט (אתר נופש) 2017", בהשראת הנסיכה וכוכבת הקולנוע המנוחה גרייס קלי. לאחר שבחן לדבריו עשרות רבות מתצלומיה, גילה את המכנה המשותף למלתחה שהייתה לה, ועיצב בגדים בפסים גרפיים, מכנסיים בגזרה גברית צרה, שמלות על בסיס חזייה, מפתחי צוואר ישרים, חצאיות ארוכות וצרות לצד מתרחבות, חולצות מחויטות ומקטורנים הרחוקים מקווי המתאר של הגוף. כל אלה שמשו כפרטי מפתח במלתחתה של הנסיכה ולכן מצאו ביטויי בקולקציה שבחר להציג.

התצוגה של שי שלום. צילום אבי ולדמן

התצוגה של שי שלום. צילום אבי ולדמן

שי שלום מוסיף, שהתחקה גם אחרי הטקסטילים של בגדי גרייס קלי, ובחר לכן בין היתר בפיקה כותנה, משי ועורות דקיקים, מהם יצר בביצוע קפדני בגדים תואמי אלו של נסיכת מונקו המנוחה.

בתצוגה נוספת שנראתה ב"עיר היופי", זו של אלון לבנה, ניכרה השפעה של הצייר והגרפיקאי היפני קזומסה נגאי, עם הדפסי צורות ביומורפיות ותיאורים נאיביים של הטבע לצד הניקיון הצורני של עבודות בטון המשדרות אורבניות.

דגם של אלון ליבנה. צילום שרבן לופה

דגם של אלון ליבנה. צילום שרבן לופה

ראויות לציון גם התצוגה של שני צימרמן שהראתה בגדי קיץ קלילים בהירים, ארוכים וזורמים ושל חברת קרליין שבמקביל לשיעור באיפור שהעניק המאפר הראשי שלה עומר אסף, העלתה על המסלול מצעד של שמלות ערב כולן שחורות, כולן חושפות יותר מטפח.

בדוכן האיפור של ג'ייד

והייתה תצוגת  טוטאל לוק עם הטרנדים המובילים בשיער ואיפור של קיץ 2016 עם שלי גפני, מאפרת סופר-פארם, עומר אסף מאפר הבית של קרליין ומעצב השיער של נטורל פורמולה.

 דגם מתצוגת האופנה והאיפור עם שלי גפני. צילום אלירן אביטל

דגם מתצוגת האופנה והאיפור עם שלי גפני. צילום אלירן אביטל

גפני הסבירה איך בעזרת משחקי אור וצל בעזרת קונסילר וצלליות כהות מצליחים לחזק את קווי המתאר של הפנים, לחטב את עצמות הלחיים ואת הסנטר ולהצר את האף. ואסף הדגים איך מוסיפים אור לפנים עם צבע בהיר על גשר האף, קצות המצח והרווח שבין האף לשפה העליונה. כל המאפרים הדגישו את משחקי האיפור של מאט ומבריק, ועד כמה חשוב שהוא יהיה מינימליסטי ועדין, כולל קו עין שמודגש רק במסקרה ושפתיים צבועות בשפתון לא מבריק, כאשר הברק רלוונטי רק לעצמות הלחיים באמצעות אבקה נוצצת (שימר).

תצוגת איפור של קרליין

הדגמות איפור עיניים בתצוגת קרליין

ברוב דוכני החברות הדגש היה על איפור, אבל היו גם חידושים בתחום הטיפוח. למשל הסדרה של ד"ר פישר Genesis – Age Control, המשלבת טכנולוגיית אנטי-אייג'ינג עם מקדם הגנה מקרניUVB (SPF 30) ו-UVA, יחד עם קומפלקס לטיפול בהזדקנות העור. בארבעה המוצרים של הסדרה, קרם יום, קרם לילה, סרום וקרם עיניים, כלול רכיב מוגן בפטנט -RENOVAGE – שתפקידו לשפר את המטבוליזם של תאי העור בגיל 50+ ולמזער קמטוטים, רפיון, יובש, חוסר גמישות, כתמים, נקבוביות מוגדלות, גוון לא אחיד ואדמומיות.

 

אייג' קונטרול. סדרת הטיפוח החדשה של ד"ר פישר

אייג' קונטרול. סדרת הטיפוח החדשה של ד"ר פישר

בקרם היום וקרם העיניים שולבה אבקה מחזירת אור כדי לטשטש אופטית קמטים וקמטוטים. ואילו קרם הלילה מכיל חומרי הזנה כמו חמאת שיאה, שמן כותנה, שמן שקדים ושמן זית. מגוון סוגי שמן מאפיין גם את הסרום של הסדרה החדשה, ובהם שמן רוז היפ ושמן זרעי ענבים לצד ויטמין E וויטמין A. מחירי התכשירים נעים בין כ-230 שקלים לכ-270 שקלים.

בנות משתעשעות בפינת משקפי המציאות המדומה

בנות משתעשעות בפינת משקפי המציאות המדומה

עיר היופי, הביוטי סיטי, סוגרת את שעריה ביום שישי, 8 ביולי, אבל חידושי האיפור, הטיפוח והאופנה שהושקו בה, ישמשו השראה לאלפי הנשים שנחשפו אליהם, במהלך כל הקיץ.

צעירה מציגה לק בדוכן של המותג סינפול על רקע צילום הפרזנטורית קים קרדשיאן

צעירה מציגה לק בדוכן של המותג סינפול על רקע צילום הפרזנטורית קים קרדשיאן

שילוב מרתק בין גימיק אופנתי לטיפוח התרחש במהלך ארבעת ימי ביוטי-סיטי בדוכן של חברתStyle Aromatherapy . החברה השיקה 3 סוגי אמפולות להזנה, תגבור לחות והארכת הצבע של שיער לסוגיו השונים, וגם מסיכות מיקרו ויטמינים לשיקום והגנה מחשיפה לשמש וחומרים כימיים. מאות אמפולות שצבען זהוב, ניתנו למעצב שהצליח להרכיב מהן שמלה קצרה וארוכת שרוולים, פוטוגנית להפליא, שלבשה אושיית האיסטגרם נטע אלחמיסטר באירוע ההשקה, ולאחר מכן דוגמנית פחות ידועה, במהלך השבוע.

 נטע אלחמיסטר לובשת שמלה עשויה אמפולות סטייל של AROMA THERAPY

נטע אלחמיסטר לובשת שמלה עשויה אמפולות סטייל של AROMA THERAPY

על נוסחת האמפולות מגינה החברה בפטנט טכנולוגי רשום בשם HELIOGENOL . מדובר בתמציות מרוכזות של זרעי חמניות, שמן נר הלילה, ארגן וחמאת שיאה, חומצות אומגה 3 ו-6 ועוד. האמפולות לשיער יבש ופגום מבוססות על הפטנט CERAMIDEA2™ הסרמיד שבהן פועל כדבק  בתוך תאי השיער ממלא אותן ומחליק את שטח השערה. הן מכילות גם שמן קוקוס, זרעי חוחובה ועוד. ואילו האמפולות לשיער שעבר החלקה ועיצוב בפן מבוססות על פטנט בשם KRAVIS – מבוסס קרטין עם סדרת שמנים ארומתרפיים וויטמינים. לכל אלה נוספות מסכות עם מיקרו ויטמינים. ערכה של מסכה פלוס 16 אמפולות נמכרה ביריד בכ-60 שקלים וניתן להשיגה ברשתות סופרפארם, שופרסל וחנויות נבחרות ברשת 4.

ערכת מסכה פלוס אמפולות להגנה על צבע שיער

ערכת מסכה פלוס אמפולות להגנה על צבע שיער

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.