פורסם by & קטגוריה איפור ובישום.

למרות שקיימים בעולם מאות אלפי ניחוחות שונים, תעשיית הבשמים מתקשה להמציא את הגלגל מחדש שנה אחרי שנה. לגברים מציעים בדרך כלל ריחות של תבלינים, פירות חמצמצים (לימון, אשכולית) וקליפות עצים בשילובים שונים, ולנשים מציעים ריחות של פרחים ופירות מתוקים.

רונאלדו והבושם

רונאלדו והבושם

איך אפשר בכל זאת לפתות אותנו לקנות כל עונה בושם חדש? בעבר – באמצעות מארזים צבעוניים ובקבוקי זכוכית מעוצבים אמנותית. כיום, באמצעות השם, המוניטין והתדמית של הסלב הנכון לרגע הזה. ומי "נכון" יותר מאשר אייקון הכדורגל הבינלאומי כריסטיאנו רונאלדו? אז לקראת האביב שבפתח, עונת השיא של תעשיית הבשמים, משיק רונאלדו את הבושם הראשון הנושא את שמו בבקבוק שחור ומרובע (תכונות הנחשבות לגבריות), ועליו חתימת שמו של הכוכב באותיות מוזהבות. קשה לתאר ריח במילים, אבל גברים שרוצים להריח כמו רונאלדו צריכים לדמיין קוקטייל של תפוח, קינמון ולבנדר. הכדורגלן או אנשי יחסי הציבור שלו, החליטו לקרוא לבושם הזה מורשת קריסטיאנו רונאלדו", בעוד הגבר עצמו, כדי שלא יחשדו שהוא רק שם ופרצוף יפה מאחורי המוצר, שחרר את ההודעה הבאה: "יצירת הנוסחה הנכונה הייתה ממש חשובה לי, ולכן אני עבדתי בשיתוף פעולה הדוק עם בשם מומחה, והערתי הערות על הבחירה כדי ששובל הניחוח ילווה את הגבר במהלך היום כולו".

פרח ההיבסקוס מככב בבושם של בריטני ספירס

פרח ההיבסקוס מככב בבושם של בריטני ספירס

.

לבריטני ספירס אין תדמית נקיה ומהוגנת כמו לרונאלדו, ובכל זאת לא עוברת שנה מזה כעשור, בלי בושם חדש משלה. והיא גם הצליחה למכור עד היום את בשמי בריטני שלה במיליארד דולר. הכנסות העולות כנראה על אלה שקטפה מ-15 האלבומים ו-40 הלהיטים שייצרה עד כה. נשים הרוצות להריח כמו ספריס, ימצאו בבושם שהגיע בימים אלה לארץ ושמו "מאווי", (כשם אחד החופים האקזוטיים של איי הוואי), שילוב של ריחות פסיפלורה ואשכולית ורודה, פרחי תפוז והיבסקוס, וניל וקוקוס.

"רירי" ש  ריהאנה

"רירי" של ריהאנה

צעירה מבריטני ולא פחות מפורסמת ממנה ויותר מצליחה מוזיקלית (היא מכרה 50 מיליון אלבומים ו-180 הקלטות דיגיטליות, זכתה ב-7 פרסי גרמי, ויש לה 80 מיליון עוקבים, נחשבת לזמרת הנצפית ביותר בעולם ביוטיוב, עם 4 מיליארד צפיות עד כה), היא הזמרת ריהאנה – שהחליטה לקרוא לבושם הנושא את שמה "רירי" (RiRi by Rihanna) וחושבת שהצירוף של ריח יערת דבש, פריחת תפוז ופרחי יסמין, הוא חושני ופלרטטני. למען החושנות נוספו ל"רירי" גם וניל, מוסק ופסיפלורה. למרות גילה הצעיר ריהאנה השיקה עד כה 4 בשמים, 2ו- קולקציות בגדים עבור ארמני ועבור המותג ריבר איילנד. אז מי לא תרצה להריח כמותה…

ג'יבנשי לג'נטלמנים

ג'יבנשי לג'נטלמנים

לג'נטלמנים מיושבים יותר בדעתם מאשר מעריצי רונאלדו, יצא עכשיו או. דה. טואלט חדש של ג'יבנשי בשם "רק לג'נטלמים" (GENTELMEN ONLY) וגם "הפסקה פריזאית" (Parisia break). איך אמורים להריח ג'נטלמנים צרפתים היוצאים להפסקת צהריים על גדות הסיין? כמו קוקטייל של לימון ומנטה, מרווה וענבר. אבל אם כל הקסם של פריז, גם את הריח הזה הוחלט להשיק עם דיוקן של סלב. ולמטרה הזו נבחר השחקן/דוגמן האוסטרלי סיימון בייקר.את הגבירות של הג'נטלמנים נוסח ג'יבנשי, מלווה שובל של או. דה. טואלט אביבי המורכב מאננס, פרחים, תבלינים, ענבר ומוסק. "הפנים" שלו היא שחקנית הקולנוע אמנדה זיפריד. ושם הבושם בתרגום חופשי לעברית: בלתי ניתנת לסירוב ( LIVE IRRESISTIBLE).

ניחוח הסניורינות

ניחוח הסניורינות

האם עמים שונים מעדיפים ריחות שונים? לא בהכרח. הבושם החדש של המותג האיטלקי סלבטור פרגמו, זכה אמנם לשם איטלקי SIGNORINA MISTERIOSA (עלמה מסתורית), גם בו ניתן לזהות ניחוח של פרחי תפוז וניחוח של וניל. הוא מתקתק הודות לפטל שחור, ואת ההצדקה למסתוריות שבשם ניתן למצוא בריח פרחים אוריינטליים.

עוד הוכחה לכך שבעולם הבושם כל האפים שווים, הוא האו. דה. פרפום החדש לגבר של קנזו, ממוצא יפני, אבל כבר עשרות שנים בצרפת. כמו תמיד, המותג הזה משקיע הרבה בעיצוב הבקבוק, והפעם הוא דמוי עלה במבוק. אשר לריח, הוא מזיכר פרחי הדרים, מנטה והל, וכמובן וניל.

הפרגים של קנזו

הפרגים של קנזו

קנזו החדש לנשים, שומר על מסורת עיצובית שנוצרה לפני 16 שנים של פרחי הפרג על האריזה, מוטיב גרפי המשקף את השורשים היפניים של המותג, עם ריח המזכיר ענבים אדומים, פרחי אדמונית, שושנה בולגרית, וניל כמובן ומוסק לבן.

שמנים מבושמים. "אונלי יו" של ג'ויה

שמנים מבושמים. "אונלי יו" של ג'ויה

גישה אחרת לבושם מגלה חברת ג'ויה: היא משלבת שמן שקדים מתוקים, ויטמין E וריחות ארומטיים. התוצאה היא מוצר מותאם ללב וגם לכיס של קהל, שכן המחירים נוחים בהרבה מאלה של הבשמים האחרים. גם השימוש בשמן בושם ONLY YOU, שונה: לא מתיזים אותו על הגוף אלא מורחים. ולריחות הנשארים על הגוף יש לפחות 4 גרסאות שונות: רומנטיק, רוז, פרש, סקסי. חברת ג'ויה מעבדות קוסמטיקה נוסדה לפני 16 שנים על ידי הישראלים אשר גלאי וצורי לוזון, ומייצרת בארץ, בניגוד לבשמים המיובאים מחו"ל, מוצרי קוסמטיקה לשיער, לגוף ולפנים, שחלקם מיוצרים עבור מותגים מובילים אחרים בישראל ובארצות אחרות, בלי שהעובדה הזו ידועה בציבור. לשם כך עומדת החברה בתקנים וסטנדרטים בינלאומיים מחמירים.

 

 

 

 

 

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.