פורסם by & קטגוריה אביזרים ותכשיטים, אופנה, ביגוד, ביגוד ילדים, בית, הנעלה, חגים, חידושים ופטנטים לבית, ילדים, עיצוב, ריהוט.

אחד השבועות עמוסי התוכן והכובד שבכל לוח השנה העומדים בפנינו עכשיו, זה שבין יום השואה והגבורה ב-8 באפריל, וימי הזיכרון לחללי מערכות ישראל וחג העצמאות, ב-14 ו-15, באפריל, ראוי להרגשתי לביטוי בביגוד ואביזרים בצבעי דגל המדינה. אבל, משום שאופנת הלייף סטייל העכשווית בבגדים ואביזרים לא מרבה בעיצוב של כחול ולבן ביחד בפריט אחד, קשה למצוא אותם גם בחנויות. ובכל זאת, יצאתי למסע חיפושים אחדי שילוב הצבעים הלאומי שלנו, וחלק ממה שמצאתי, מוצג כאן.

H&O צילום ליאור קסון

בחנויות רשת H&O  יש קולקציה שלמה של בגדי נשים בשילובים של כחול ולבן ובהם שמלת מעטפת עם פסים אלכסוניים בכחול כהה ופסים לבנים. יש גם גופייה מחויטים בפסים דקים של כחול ולבן. מחירי השמלות ברשת הם כ-50 עד כ-120 שקלים. אפשר להשיג את הבגדים באתר: h-o.co.il

אינטימה. צילום הילה שייר

פסים דקים של כחול ולבן מעטרים גם את העליונית הארוכה במראה כתונת של רשת אינטימה המציעה עד סוף החודש, 30 באפריל, באתר האונליין בלבד, הנחה של 30% על כל פריטי הקולקציה החדשה https://www.intima-il.co.il

גולברי. צילום יניב אדרי

רשת גולברי השיקה בחנויותיה קולקציה שכולה כחול לבן בעיצובו של יעקב גולברי, החל מחולצות, שמלות, עליוניות, מכנסיים וכלה בתיקים וחגורות. בין היתר שמלה מקסימה קצרת שרוולים בתכלת עמוקה ועליה עלים לבנים גדולים. המחיר ההתחלתי של השמלות: כ-200 שקלים. אפשר להשיג גם באתר golbary.co.il

RESERVED צילום אסי לוי

לקראת יום כדור הארץ הבינלאומי החל ב-22 באפריל השיק מותג האופנה RESERVED קולקציה "ירוקה" בשם EcoAware על טהרת החומרים הממוחזרים והידידותיים לסביבה, כולל פוליאסטר ממוחזר, וויסקוזה מיוצרת מעיסת עצים. למשל חולצת תכלת ועליה פרחים ועלים לבנים, וחצאית תכולה מכוסה בדוגמה של פרחים לבנים קטנטנים. המחיר ההתחלתי של השמלות הוא כ-100 שקלים ושל החצאיות כ-60 שקלים. חפשו בקניוני איילון  וגבעתיים.

feyge צילום ענת קזולה

גם בית האופנה הישראלי feyge  של המעצבת בתאל בר גיורא מציג קולקציה בכחול לבן לכבוד יום העצמאות המתקרב, במידות 34-50, עם בגדים בסגנון צנוע, שרוולים, אורכים מכסי ברכיים, כמו השמלה בגזרת מעטפת עם נקודות לבנות על רקע תכלת. טווח מחירים לפני הנחות של 65-499 שקלים. עוד פרטים באתר הבית: https://feyge.fashion/

לי קופר. צילום עופר חג'יוב

ברשת האופנה לי קופר קידס מצאתי קולקציית אביב לבנות בגילים 4-16 כולל מערכת של חולצת כפתורים בג'ינס תכלת בהיר וחצאית שחציה לבן וחציה תכול. החולצות החל מכ-50 שקלים והחצאיות החל מכ-90.

גלי. צילום גל ביטון

 אפשר לדבוק בצבעי הדגל גם רק בנעליים. רשת גלי מציע נעלי בובה בלבן ובכחול, וגם כפכפי פלטפורמה שהסוליה בהם לבנה והגפה כחולה כהה. הסנדלים והכפכפים החל מכ-100 שקלים.

סקופ. צילום עמירם בן ישי

כפכף שטוח בתכלת ולבן מצאתי גם ברשת נעלי סקופ.

הבורסה לתכשיטים

להשלים ביגוד בצבעי הדגל אפשר עם תכשיטים כמו הטבעת של רשת הבורסה לתכשיטים  מזהב לבן בשיבוץ אבנים יקרות כחולות. הרשת יוצאת במבצע לקראת יום העצמאות של עד 40% הנחה על תליוני מגן דוד.

פנדורה

רשת פנדורה שילבה בקולקציית האביב שלה פריטים פרחוניים וסימבוליים בכחול ולבן כמו תליון "לוכד החלומות" הנראה כאן. טווח תכשיטיה נע מ-139 עד 335 שקלים. ניתן להשיג בחנות האונליין: www.pandora-shop.co.il ברשת חנויות  PANDORA, ברשת JACKIE-O, ובחנויות התכשיטים המובחרות.

ארונות ריביירה. צילום גלעד רוט

את צבעי הדגל ניתן לשלב גם לסביבת המגורים. למשל כמו בצילום הפרחים המלאכותיים הכחולים באגרטל לבן ענק, על רקע אחד מארונות הקיר הלבנים של רשת ריביירה שיש לה עשרות דגמים של ארונות, כולל תכולים בגוון הדגל.

ערד טקסטיל

אפשר אפילו לשנות אווירה בחדר השינה עם המצעים החדשים של ערד טקסטיל: ציפת תכלת וציפיות בלבן ובגוונים שונים של תכלת וכחול. ניתן להשיג בחנויות הרשת הרשת ובחנות האונליין שלה  www.aradtextile.com

רשת אלוני. צילום אסף לוי

שיטה אחרת ליהנות מצירופי התכלת לבן היא לרצף רצפה או כתלי חדרי מטבח ואמבטיה באריחים בצבעי הדגל שניתן למצוא ברשת אלוני. האריחים המלבניים מאוירים במוטיבים גיאומטריים בסגנון רטרו ווינטג' חמים ונוסטלגי ומחירם ההתחלית 120 שקלים למטר מרובע.

ג'מבו סטוק

את הילדים ניתן לצרף לאווירת דגל ישראל באמצעות אביזרים שונים שמציעים בימים אלה ברשת ג'מבו סטוק, כמו קשת שיער כחולה ועליה לבבות לבנים עם מגן דוד תכול ושטיחון כחול לחדר בנים עם כיתוב בלבן, וגם באמצעות סדנת יצירה לגילאי 7 ומעלה, בנושאי סמלי מדינת ישראל, שתתקיים ביום חמישי 15.4 במוזיאון נחום גוטמן לאמנות. בנווה צדק, תל אביב. חייבים להירשם מראש. 45 שקלים לילד ו-15 למבוגר מלווה אחד בלבד הרשאי להיכנס.

מוזיאון נחום גוטמן. צילום מיכאל קגנוב

אחרונה חביבה להיום היא רשת מחסני תאורה שבסניפיה ובחנות האונליין שלה ראיתי מקרן של דגל ישראל כחול ששולח את האייקון הזה עד למרחק של 10 מטרים, בכ-120 שקלים, מגיני דוד מוארים לתלייה המופעלים בסוללות בכ-30 שקלים, שרשראות לד ועוד.

מחסני תאורה

פרטים נוספים באתר-www.lighting.co.il ובחנות מקוונת- www.shop.lighting.co.il

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.