פורסם by & קטגוריה אביזרים ותכשיטים, אופנה, ביגוד, ביגוד ילדים, הנעלה, ילדים, עיצוב.

כל צבעי הלימון, מצהוב עז של הפרי הבשל עד הירוק הצונן של הליים, וכל צבעי המנטה, מככבים באופנת קיץ 2021, לא רק בבגדים, אלא גם בנעליים וכובעים.

גולברי. צילום עידו בירן

הצבעים האלה מחמיאים במיוחד לבעלות שיער אדמוני, בלונדי, או חום בהיר, אבל אפשר לחפש את הגוונים היחסית חמימים שלהם, או לבטא את המודעות שלנו לטרנד הזה באמצעות סנדלים או ארנקים. בקולקציה החדשה של גולברי, שמלות ואוברולים, כובעים ותיקים בצבעי מנטה.

גולברי. צילום עמיר צוק

 לטרמינל איקס (TERMINAL X) מותג אונליין ישראלי שפתח תחום נפרד לנערות בשם "סימן שאלה" – Question Mark –  וקטגוריה חדשה באתר TEEN (שנות העשרה), יש מגוון של בגדים, נעליים, תכשיטים, תיקים, בגדי ים ועוד, ביניהם כאלה בצבעי הלימון והגלידה.

TERMINAL X צילום דימה טליאנסקי

אתר טרמינל איקס שולח את הקניות לבתים במחירי משלוח מזעריים, עם הבטחה שהמוצרים יגיעו "מהיום למחר".

RESERVED צילום אסף לוי

בחנויות המותג   RESERVED בקניוני איילון וגבעתיים, ראיתי חצאית קפלים בגוון לימוני בהיר וז'קט קצר מכופתר בצבע לימון ירקרק בגזרה מרובעת. מחירי המותג הזה נוחים, שמלות החל הכ-70 שקלים, חצאיות החל מכ-60 שקלים.

באמפרס

כשאופנה הופכת לטרנד, תמצאו אותה כידוע בכל חלקי הלבוש. וכך בין כפכפי הפלא החדשים של חברת באמפרס, יש גם כן כאלה שצבעם ירוק וצהוב לימוני. הפלא בכפכפים האלה הן הבליטות המיוחדות בסוליה הפנימית, המבצעות עיסוי על כף הרגל תוך כדי הליכה, בנקודות לחץ המפיגות עייפות ומתח ומגבירות את זרימת הדם. נפלא לסובלים מכאבי גב או רגליים. 99 שקלים ברשת טבע קסטל, קסם הטבע, חנויות נוספות ברחבי הארץ ובאתר החברה: www.bumperisrael.com

פצפוני גלי.צילום גל ביטון

גם פעוטות ואפילו תינוקות יכולים לצעוד בקיץ הזה בסנדלים בצבעי לימון ומנטה, כפי שרואים בצילומים המצורפים מהקולקציה החדשה של פצפוני גלי, בנעלי טרום הליכה וצעד ראשון במידות 19-26. הם מספקים תמיכה והגנה לכף הרגל הקטנה, הודות למבנה אנטומי נכון, יש להם בטנות עור ורפידות רכות למניעת זיעה, וגם פפיונים, רקמות ואלמנטים קישוטיים שונים.

גלי. צילום גל ביטון

לבנות יש סנדלים במידות 25-35 בסגנונות מגוונים, ועיטורי רחוזים, ניטים, חיתוכי לייזר, אבזמים, צמות ועוד. ולבנים במידות 28-35 יש נעלי קט רוגל, הכלאות בין נעלי ספורט לסנדלים, וסולם צבעים הכולל בין היתר גם ירוק לימון.  כ-150 עד כ-200 שקלים.

הלב הכחול. CAPRICE

ברשת "הלב הכחול", במותג נעלי הנוחות CAPRICE, צבעי לימון לגווניו השונים מיוצגים בנעלי בובה שטוחות. טווח המחירים במותג היוקרתי הזה המתייחד ברפידות פטנט אווריריות ונעימות לרגל, הוא 199-499 שקלים. אפשר להשיג גם באתר  www.BlueHeart.co.il

דוגמה אחרונה היא קולקציית הארנקים של המותג FURLA עם מגוון רחב של סגנונות, טקסטורות ומרקמים בהתאם לטרנדים הבולטים של הקיץ הנוכחי, ודגש על גודל מיני, וכמובן גם תיקים מקסימים עם שרשרת, בירוק לימוני, וסגירה מיוחדת. ניתן להשיג בקניון רמת אביב ובכיכר המדינה. טווח המחירים של התיקים: 700-1700 שקלים.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.