פורסם by & קטגוריה אופנה, הנעלה, עיצוב.

מאז שניתנה לגיטימציה אופנתית להוציא את הכפכפים מהבית, לקניות, פגישות ואפילו לאירועים חברתיים, אני חוגגת את תחושת החופש הנעימה של כפות רגליים שלא כלואות ברצועת קרסול.  ובימים אלה גיליתי כפכפים מחומרים חדשים וגם, כיף מיוחד לחובבות הצבע הוורוד, כאלה בגווני ורוד בהירים וכהים, לצד צבעי קיץ מקובלים אחרים כמו תכול, צהוב וירקרק.

מקצת מהוורודים האלה מוצגים בתמונות המצורפות.

אוריג'ינלס


הכפכף הוורוד בעל שתי הרצועות ושני האבזמים שייך לרשת חנויות אוריג'ינלס וניתן להשיג גם באתר החברה. בחנויות אוריג'ינלס כוללת קולקציית הקיץ את המותג בירקנשטוק, – עם כפכפים מחומר סינטטי, EVA ,  קל משקל, גמיש ועמיד במים, במידות מתאימות לילדים, נשים וגברים. טווח המחירים: כ-130 עד כ-700 שקלים.

הלב הכחול. צילום עמנואל רבני

גם למותג הנעלת הנוחות ד"ר פלקס מבית רשת חנויות הלב הכחול, יש כפכפי גומי ופלסטיק בעלי מבנה אנטומי מהחומרEVA , הנקרא גם אתילן ויניל אצטט. החומר הזה רך ואלסטי, קשיח ולא מתבלה והוא ניתן למחזור. הכפכפים מיוצרים בצבע עור (ניוד), ובאפור ושחור. המידות: 36-42 והמחיר: 125 שקלים. ניתן להשיג באתר ובחנויות הלב הכחול.

בתמונות המצורפות רואים כפכף מקולקציה של הלב הכחול, עם סוליית EVA בציפוי שעם, ורצועת תחרה ורודה משובצת אבנים קטנות דמויות יהלומים. כפכפי התחרה מיוצרים עם סוליה בגובה 2.5 ס"מ (105 שקלים), וסוליה בגובה 5 ס"מ (159 שקלים).

סקצ'רס

הכפכף השטוח בוורוד עז, הנראה בתמונות שייך למותג הספורט והלייפסטייל הבינלאומי  SKECHERS המציע בקיץ הנוכחי כפכפים קלי משקל בשם CALI  מחומרים טבעיים שאינם מן החי. יש ביניהם כאלה עם גפה מבד סרוג ורפידת Luxe Foam®. הם מתאימים גם לים ובריכה וגם לשעות הפנאי והערב. ניתן להשיגם בחנויות סקצ'רס, באתר החברה ובחנויות נבחרות נוספות. המידות: 36-41. המחיר: כ-120 שקלים.

גלי. צילום גל ביטון

ורשת גלי קולעת אל המטרה של הנעלה קלה עם הכפכף בעל שתי רצועות קלועות בוורוד בהיר ועקב צ'אנקי, רחב ומוגבה. לדברי מעצבי גלי הוא שואב את השראתו מטרנד הבוהו של סוף שנות ה-60 ותחילת שנות ה-70. טווח המחירים: כ-170 עד כ-220 שקלים.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.