פורסם by & קטגוריה טיפוח, קוסמטיקה.

אם התקציב מרשה רק תכשיר טיפוח אחד, כדאי שזה יהיה סרום. כבודם של הקרמים במקומו מונח, אבל גדולתו של הסרום ביכולת החדירה שלו אל שכבות עמוקות של עור הפנים. הוא מעין סוכן תיווך בין הקרם לבין העור. בדרך כלל מרוכז יותר, טעון בחומרים פעילים יותר, ולכן גם יקר יותר ממרבית הקרמים. אבל מאחר שדי בטיפות בודדות בכל מריחה, גם כמות קטנה יכולה להספיק לזמן די ממושך.

מכשיר אבחון עור של אליזבת ארדן, שירות חינם עד סוף יוני בדיוטי פרי צ'רלס  ריצ'רדסון

מכשיר אבחון עור של אליזבת ארדן, שירות חינם עד סוף יוני בדיוטי פרי ג'יימס  ריצ'רדסון

לקראת הקיץ הפקדתי 8 תכשירי סרום בידי קבוצת נסייניות. לפני שאגלה את חוות דעתן האישית, אדגיש את חשיבות האבחון של סוג העור לפני כל טיפוח. לא כל תכשיר קוסמטי מתאים כידוע לכל אחת. מאין שנדע את הסוג שלנו? עד סוף יוני יכולות לפחות אלה המגיעות לחנות הדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון בשדה התעופה לקבל על כך תשובה. הגיעו לחנות סורקים ניידים של המותג אליזבת ארדן כשירות חינם שלא מותנה ברכישת מוצרים. צוות סורקות מספק אבחון עור פנים שחושף בעיות שלא ניתן לראות בעין כמו פיגמנטציה, נמשים סמויים, דרגת התייבשות, נקבוביות מוגדלות וכו'. האבחון נעשה בתהליך של חמש דקות (לא תאחרו לשום טיסה), והוא כולל סריקה וצילום במצלמה מיקרוסקופית.

פרח ה-DAYLILI

פרח ה-DAYLILI

 

DAYLILI הוא סרום של מותג הדרמו-קוסמטיקה NUXE לנשים שעברו את גיל הארבעים, כחלק מ-5 תכשירים חדשים של הסדרה  Merveillance Expert המכילה תמציות של פרח ה-Daylily (סוג של שושן או חבצלת). מחקרים, עליהם נרשם פטנט, גילו  שבפרח הזה קיימות מולקולות המשפיעות על חלבון VIMENTIN שהינו גורם מרכזי בתהליך הזדקנות העור, אבל כמעט לא נחקר עד כה בתחום הקוסמטיקה. בתהליך מיצוי נטול כימיקלים הופרדו תריסר מולקולות מהפרח, ולדברי עליזה ז'אבס מייסדת והבעלים של נוקס (יהודיה תושבת צרפת שילדותה עברה עליה בישראל והיום זוכה החברה שלה להצלחה בינלאומית), התכשירים המכילים את המיצוי הזה

מחליקים את העור וממלאים את הקמטים.  הסרום של הסדרה עולה כ-288 שקלים ל-30 מ"ל, והסדרה כולה תגיע לחנויות בתחילת יולי.

הנסיינית, מורה בפנסיה בת 55, שוחה, מתעמלת ומתנדבת בעמותות שונות. סובלת מעור יבש ומקומט.

 

סרום מרוויאנס אקספרט של NUXE

סרום מרוויאנס אקספרט של NUXE

דבר הנסיינית: השתמשתי בסרום נוקס במשך חמישה ימים עד כה, כל בוקר, לפני קרם הלחות שלי, והופתעתי שיש לו השפעה מהיום הראשון. העור מרגיש מוצק ו"מורם" יותר כמעט עד הערב. אין לי ציפייה להיפטר מקמטים באמצעות תכשיר קוסמטי, אבל נעלמה תחושת היובש, ואין גם תחושה של כובד שמרגישים כאשר מורחים תכשיר שסותם את מעבר האוויר לנקבוביות. אהבתי במיוחד את הריח העדין.

הציון שלי: 8.5

 סרום היאלרוני של דב קליין

סרום היאלרוני של דב קליין

 

סרום היאלורוני של דב קליין.

המנתח הפלסטי המפורסם וכוכב הטלוויזיה (הסדרה "חלומות מפלסטיק"), נכנס לתחום הקוסמטיקה כאשר התברר לו שהכנה נכונה של העור לקראת ניתוח ולאחריו, קריטית להצלחת הניתוח עצמו. הסרום שלו מבוסס על ריכוז גבוה של חומצה היאלורונית ותשלובות מעצימות לחות ועולה 403 שקלים ל-30 מ"ל. מיועד לכל סוגי העור.

הנסיינית היא מורה במשרה מלאה בת 44 שממתינה בקוצר רוח לחופש הגדול כדי לממש את תכניות הטיולים שלה ליולי אוגוסט.

דבר הנסיינית: מרחתי את הסרום של ד"ר קליין ברציפות במשך עשרה ימים עד כה. אני סקרנית בדרך כלל לגבי תכשירים קוסמטיים והתנסיתי במהלך השנים כה בתריסר סרומים אם לא יותר, כי אף אחד מהם

לא מילא את הציפיות שלי. עכשיו יש לי הרגשה שמצאתי את התכשיר שאתו כנראה כבר אשאר. עור הפנים הרגיש מרוענן ונינוח כבר מהיום השני, וההרגשה משתפרת מיום ליום.

הציון שלי: 9

 סרום פריסייז

סרום פריסייז

 .

סרום פריסייז.

חברת PRECISE  הישראלית מצהירה שתכשיריה מיוצרים מתוך הכרות עם העור הישראלי והאקלים הישראלי. הסרום שלה מכיל חומצה היאלורונית לוכדת לחות. מרכיבים נוספים: מולקולה רב סוכרית (פולימר), גליצרין המופק משמן קוקוס ודקל ועוד. 262 שקלים ל-30 מ"ל. ניתן להשגה רק אצל קוסמטיקאיות.

הנסיינית, אם לארבעה עסוקה מאוד. בת 35.

דבר הנסיינית: הסרום בעל מרקם קליל ונעים ומוסיף לחות לעור, אבל לא הרגשתי שהוא אפקטיבי יותר מקרם לחות.

הציון שלי: 7

 סרום אוסמוטר לעיניים של חברת אהבה ים המלח. צילום אל קוסטה

סרום אוסמוטר לעיניים של חברת אהבה ים המלח. צילום אל קוסטה

 

סרום עיניים של חברת AHAVA מעבדות ים המלח, בסדרת OSMOTER SUPERSERUMS המכיל 3 X Osmoter. מדובר בפטנט המתבסס על מינרלים מים המלח. מיועד להפחית כהויות ושקיות סביב העיניים. מכיל גם תמצית של פרחי מימוזה וציפור גן עדן, קפאין, תמצית מלפפונים, אלוורה ועוד. 229 שקלים ל-15 מ"ל.

הנסיינית: בת 70 עם קמטים ושקיות מתחת לעיניים.

דבר הנסיינית: ניסיתי את הסרום כמעט חודש. בשבוע הראשון לא הרגשתי הבדל. אבל בהדרגה ראיתי שהשקיות סביב העיניים פחות בולטות. גם המרקם קליל ונעים אבל לא הייתי משקיעה סכום כזה רק לחלק קטן של הפנים.

הציון שלי: 8

מגה סרום מבית סופטאץ'

מגה סרום מבית סופטאץ'

 

מגה סרום מבית סופטאץ, מועשר בחלקיקי זהב אמתי 24 קראט. אמור לייצר אפקט מתיחה ולהפחית את עומק הקמטים. כ-320 שקלים ל-30 מ"ל.

הנסיינית היא עורכת דין וסבתא צעירה בת חמישים פלוס, הסובלת לדבריה מתחושה חזקה של יובש ומתיחה בעור הפנים.

דבר הנסיינית: המרקם של הסרום הזה נעים מאוד. בשעה הראשונה אחרי שמורחים אותו יש תחושה הרפיה בעור, אבל היא עוברת מהר מדי. וחבל.

הציון שלי המושפע גם מהמחיר הגבוה: 6.5

 

 סרום קליניק

סרום קליניק

 

סרום Smart Custom-Repair Serum של קליניק המיועד לטפל בגוון עור לא אחיד, בכתמים כהים, במראה עור עמום, בקמטים וקמטוטים. מורכב בין היתר מאצות אדומות, קפאין, נוגדי חמצון, פפטידים, חלבון מי גבינה, ועוד הרבה. מיועד לכל סוגי העור ולכל הגילאים. 690 שקלים ל-50 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות הפארם, אפריל והמשביר לצרכן.

הנסיינית באמצע שנות השלושים לחייה, אם צעירה, מרצה ואישה פעילה מאוד.

דבר הנסיינית: הסרום האפקטיבי ביותר שיצא לי להתנסות בו. העור אכן זוהר יותר. הקמטוטים נשארו גם אחרי התנסות של 5 שבועות, אבל הכתמים הכהים מתחת לעיניים הובהרו, וחוץ מהמחיר הגבוה אין לי תלונות.

הציון שלי: 9

 סרום פרימייר

סרום פרימייר

 

סרום של מותג הקוסמטיקה הישראלי Premier. היפולארגני,  מכיל בין היתר ליפאין ופרוטאין טהור, מינרלים מים המלח, אצת דונליאלה, רטינול טבעי ועוד. בעל טכניקה נוגדת קמטים חזקה, המהווה חלופה מסוימת לזריקות בוטולינום טוקסין. כ-400 שקלים ל-50 מ"ל.

הנסיינית: בת ארבעים פלוס הסובלת מהתקמטות מוקדמת של העור ותחושת יובש. קיבלה את הסרום באמצע החורף והשתמשה בו עד פרוץ חמסיני האביב.

דבר הנסיינית: הסרום באמת יצר תחושה של מתיחה שהפחיתה את עומק הקמטים לזמן מה, אבל האפקט עבר כעבור שעתיים. המרקם נעים לימים קרים, לא מתאים לקיץ הישראלי. אולי אתן לו סיכוי נוסף בחורף הבא.

הציון שלי: 6.5

אסתר סי של ג'יג'י מעבדות קוסמטיקה

אסתר סי של ג'יג'י מעבדות קוסמטיקה

 

סרום לחות מסדרת Ester C של חברת ג'יג'י מעבדות קוסמטיקה, מכיל נגזרת של ויטמין C הידוע ביכולתו לפרק כתמי מלנין שנוצרו כתוצאה מחשיפה לשמש או שינויים הורמונאליים. המטרה להשיג הבהרת והאחדת הגוון. מיועד גם להפחית קמטים שנוצרים מיובש או מהשפעה של קרינה. מתאים לכל סוגי העור. 298 שקלים ל-30 מ"ל. ניתן להשגה רק אצל קוסמטיקאיות ומכוני יופי.

הנסיינית: בשנות ה-70 לחייה בעלת עור עתיר קמטים וכתמים שהתנסתה בסרום למעלה מחודש.

דבר הנסיינית: הסרום מעורר תחושה של עקצוץ שעוברת אחרי שמתרגלים. הכתמים אכן בהירים יותר. הקמטים נשארו כשהיו. המרקם נעים אבל לדעתי קצת כבד מדי לקיץ הישראלי. עדיף להשתמש בסתיו ובחורף.

הציון שלי: 8.

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.