פורסם by & קטגוריה ילדים, מזון ומסעדות.

רוצים שילדים נטולי תיאבון וסרבני אכילה בגלל החום הקיצי יכניסו משהו לפה? תגידו גלידה.

הילדים מתקשים לאכול בקיץ? תנו להם גלידה ושלגונים

הילדים מתקשים לאכול בקיץ? תנו להם גלידה ושלגונים

זה יכול להיות פרי בצורת ארטיק, או שוקולד עם אגוזים ופירות אדומים ואפילו מלפפונים. מלפפונים בגלידה? כן, אומרים חקלאי מושב אחיטוב המספקים לשוק הישראלי כ-80% מהמלפפונים הנמכרים בו, שחברו באחרונה לרשת הגלידות "ד"ר לק", ויצרו ביחד גלידה נטולת רכיבים מן החי (חגיגה לטבעונים), בצבע ובהרכב הכולל את הירק הירוק שהם מגדלים. הגלידה המלפפונית הושקה לראשונה לפני כשבועיים בהפנינג חקלאות שהתקיים באחיטוב וסקרנים יכולים לטעום ממנה בסניפי ד"ר לק.

גלידת מלפפונים. מושב אחיטוב ודוקטור לק

גלידת מלפפונים. מושב אחיטוב ודוקטור לק

 

הפתעה קולינארית חדשה אחרת מציעה עלית: שוקולד גלידה בשלושה טעמים, אגוזי פקאן, פירות יער ועוגיות וניל. שוקולד בדרך כלל מומלץ לא להכניס למקרר כי הוא מאבד את טעמיו ומרקמו. אבל זה החדש, המיוצר במיוחד לקיץ, מיועד לשמירה במקרר, ולכן זכה לכינוי גלידה. הוא גם מזכיר בטעמו הקליל את ממתק הליקוק האולטימטיבי של הילדים.

מגלידת מלפפונים שוקולד פרה עלית

חידושי גלידות נסטלה לקיץ 2015 הן דמויות אימוג'י (יש 18 כאלה, המוכרות לכולנו מה"וואטס אפ", על מקל ארטיק, פופ אפ וניל עם שברי סוכריות וטילון שוקולד ווניל עם אצבע קיטקט לאורכו. בטילון אחר טמון מטבע שוקולד אמתי למרות שלא חנוכה עכשיו. לבנות יש שלגוני הלו קיטי בטעם דובדבן עם חותמות מצבעי מאכל בדמות החתולה החמודה, ולבנים יש שלגוני ספיידרמן והנוקמים אליהם מצורפות  בובות של גיבורי הסרטים. השלגונים ומסומנים בסימון "במיוחד עבור ילדים", שפירושו הגבלת גודל, הגבלה הערך הקלורי, והפחתה בכמות הסוכרים, אחוזי השומן הרווי והנתרן. ובאותו נושא למבוגרים, יש סורבה תות מנגו לייט, ושלגוני יוגורט לייט בציפוי מנגו.

 שלגון הלו קיטי. נסטלה

שלגון הלו קיטי. נסטלה

חברת "הגלידות של פלדמן" מציינת בימים אלה 70 שנה להקמתה עם "שלגוץ" – שלגון ילדים המכיל שמנת 5% ומחית פרי, Moto GP – שלגון הכולל משחק אופנוע במתנה ושלגון ממותג סמיילי.

 

מגלידת מלפפונים. משחק אופנוע מצורף לשלגון. פלדמן

 

בקטגוריות הגלידות המשפחתיות הושקה אריזת קרטון בסגנון שנות השישים. הצרכנים נהגו באותן שנים לחתוך את קרטון האריזה לפרוסות ולהגיש כך את הגלידה. אבל לעומת האריזה הנוסטלגית, המכילה 2 ליטר יש בקיץ הזה טעם חדש: פיסטוק מוקה עם נטיפי שוקולד. עוד נוסטלגיה הן כריך של שתי עוגיות עגולות בטעם שוקולד ובתוכן גלידת וניל. מוצר בסדרת "עינוגים" הנקרא עכשיו:  Cookies "to go". ובגזרת הקרחונים למבוגרים יש אחד חדש בטעם לימונענע גרוס שמחירו המומלץ שקל וחצי.

 

 

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.