פורסם by & קטגוריה אופנה, הנעלה, עיצוב.

שובו של הגשם, ועמו שלוליות ו"נחלים" ברחובות העיר שלוקח זמן עד שהם נבלעים בביוב, החזיר לתודעתי את הצורך במגפיים. בדקתי מה מאפיין את התחום בחורף הנוכחי, בשתי רשתות גדולות.

ניין וובט. צילום גל ביטון

נתחיל  ב-NINE WEST. בין הטרנדים הבולטים ברשת אופנת היוקרה הזו, רואים שעקבי הצאנקי העבים, ועקבי הפלטפורמה משנות ה-80, חזרו – ובגדול. וכך גם ניטים, וצבעים מטאליים. בצילומים המצורפים רואים, מגף ירוק עם שרשרת זהובה ומגף החום בהיר מאוד עם פרנזים ארוכים. הם מתנפנפים עם כל צעד ושייכים לסגנון המכונה בוהו שיק, הכולל לצד הפרנזים גם תוספות בקליעה או ברקמה.

הצבעים השולטים בחורף 2024 לפי ניין ווסט הם חום לגווניו השונים, לבן אבן, בורדו, כתום של פרי המשמש שנקבע כבצע של שנת 24', כחול, ירוק בקבוק, חאקי, זהב וכסף.

ניין וובט. צילום טל טרי

מחירי המגפיים בניין ווסט מתחילים בכ-750 שקלים, והמגפונים החל מכ-550 שקלים.ניתן לרכוש בסניפי הרשת בפריסה ארצית ובאתר האונליין.

בי יוניק. צילום עמירם בן ישי

הרשת השנייה המוצגת כאן היא בי יוניק, שבולטים בה במיוחד מגפיים בסגנון בוקרים, הנחשבים לקלאסיקה על זמנית ולכן מתאימים לשנים רבות. יש מגפי בוקרים בגובה קרסול והם מטפסים ועולים עד מגפיים כאלה בגובה ברך. חלקם עשויים עור, חלקם זמש, ויש גם "טבעוניים" מחומרים דמויי עור. טווח המחירים: 200-680 שקלים לזוג, ועד 2 בדצמבר יש דגמים מהקולקציה החדשה ב-50% הנחה. ניתן להשיג בחנויות הרשת ובאתר הרשת.

בי יוניק. צילום עמירם בן ישי

בצילומים המצורפים רואים זוג מגפי ברך של בי יוניק בצבע כחול (צילום גל ביטון), ומגף יוצא דופן בגווני שחור ולבן (צילום עמירם בן ישי).

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.